ඔන්න කට්ටිය බලගෙන හිටපු 'Ice Cream Sandwich Update"එක අවා
Samsung galaxy s2 තියෙන අය බලගෙන හිටියනෙ ICS update එනකන්.ඔන්න warranty aul karaganne nathuwa official kies update ekama daganna dan puluwan
Habai meka unlock model walata (mama baluwe XEU e kiyanne uk version ekata)
A tweet from Samsung UK announcing the release read as follows: “Samsung UK has been working as hard as possible over the last few weeks to get Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) rolled out to all our Galaxy S II customers. We can confirm that ‘XEU/sim-free’ and all network upgrades are now complete except for Orange and T-Mobile which will follow as soon as possible, pending software testing and approvals. Thanks again for your patience” (@samsunguk).
Onna nodanna ayata update karaganna widiya
Samsung Galaxy S II firmware update eka simple wadak
samsung kies open karaganna (PC eke install karala nattham methanin baganna KIES application )
USB cable eken PC ekata phone eka connect kara ganna.
Pahala thiyena screen shots widiyata wade karagena yanna
(Screen shots nam parana net eken gatthu ewa eth ics update ekatath mewama thama enne)
Habai puthe,mewa karanna amathaka kaeanna epa,
Phone eka 100% charge karanna
Data backup karaganna
Phone eke buttons press karanta epaaa.
Anik mobile divices connect karanna epoooo ( External Hard etc)
Data cable eka nam galawanta epa iwara wenakan(PC ekata UPS ekak thiyenawanam hoda current giyoth aul wei)
Calls gannath ba onna meka iwara wenakan
Wade iwara wenna tikak wela yanwa iwasapan
Mekath baluwoth hodai
Click here to download the guide. (meka ICS update ekata samsung issue karapu guide ekak)
Ehenam jayatama ICE cram kantakoooooooooooooo




Samsung galaxy s2 තියෙන අය බලගෙන හිටියනෙ ICS update එනකන්.ඔන්න warranty aul karaganne nathuwa official kies update ekama daganna dan puluwan

Habai meka unlock model walata (mama baluwe XEU e kiyanne uk version ekata)
A tweet from Samsung UK announcing the release read as follows: “Samsung UK has been working as hard as possible over the last few weeks to get Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) rolled out to all our Galaxy S II customers. We can confirm that ‘XEU/sim-free’ and all network upgrades are now complete except for Orange and T-Mobile which will follow as soon as possible, pending software testing and approvals. Thanks again for your patience” (@samsunguk).

Onna nodanna ayata update karaganna widiya
Samsung Galaxy S II firmware update eka simple wadak
samsung kies open karaganna (PC eke install karala nattham methanin baganna KIES application )
USB cable eken PC ekata phone eka connect kara ganna.
Pahala thiyena screen shots widiyata wade karagena yanna

(Screen shots nam parana net eken gatthu ewa eth ics update ekatath mewama thama enne)
Habai puthe,mewa karanna amathaka kaeanna epa,
Phone eka 100% charge karanna
Data backup karaganna
Phone eke buttons press karanta epaaa.
Anik mobile divices connect karanna epoooo ( External Hard etc)
Data cable eka nam galawanta epa iwara wenakan(PC ekata UPS ekak thiyenawanam hoda current giyoth aul wei)
Calls gannath ba onna meka iwara wenakan
Wade iwara wenna tikak wela yanwa iwasapan

Mekath baluwoth hodai

Click here to download the guide. (meka ICS update ekata samsung issue karapu guide ekak)
Ehenam jayatama ICE cram kantakoooooooooooooo






