ඔපාදූප වගේද හුත්තො කලත්මා නංගිගෙ හුතු පරතරය

nidarsha91

Well-known member
  • කිසිම කටකමිසිරියාවක් නැති පොඩි එකෙක් බන්. මාකටින් වලට ඉතින් හොඳයි. ප්‍රසිද්ධිය පස්සෙ දුවන උන්ට ඒක නැති වෙද්දි හෙන ලොකු අමාරුවක් දැනෙනව නෙහ්. ඒක බේරගන්න ඕනම දෙයක් කරනවා. හොඳින් හෝ නරකින් තමන්ගෙ නම කියවගන්න කැම්පේන් කරනවා. කැම්පේන් එකේ අයිති කාරයොත් උන්ගෙ නම කියවුනාම සතුටු වෙනවා. නැත්තන්, හොඳ චරිතෙකට එහෙම කිව්ව නං, වන්දි නඩුවක් දැම්ම නං...... රෙදි ඉල්ලෙයි
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    කිසිම කටකමිසිරියාවක් නැති පොඩි එකෙක් බන්. මාකටින් වලට ඉතින් හොඳයි. ප්‍රසිද්ධිය පස්සෙ දුවන උන්ට ඒක නැති වෙද්දි හෙන ලොකු අමාරුවක් දැනෙනව නෙහ්. ඒක බේරගන්න ඕනම දෙයක් කරනවා. හොඳින් හෝ නරකින් තමන්ගෙ නම කියවගන්න කැම්පේන් කරනවා. කැම්පේන් එකේ අයිති කාරයොත් උන්ගෙ නම කියවුනාම සතුටු වෙනවා. නැත්තන්, හොඳ චරිතෙකට එහෙම කිව්ව නං, වන්දි නඩුවක් දැම්ම නං...... රෙදි ඉල්ලෙයි
    ඒකිගෙ වරදක් නෑ බං. ක්‍රිකට් ගහන උන් ඔය වගෙ තමා, 80%ක් විතර ඔය කතා ඇත්ත. කොලබ ගෑනුන්ට පොඩ්ඩක් main character syndrome එක තියෙනවා. එච්චරයි අවුල. මේකිගෙ ප්‍රශ්නයක් නෑ කමෙන්ට් දාන වේස බඩු ටික තමා
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,982
    2
    15,735
    113
    හුතු පරතරය කිව්වෙ thigh gap එක


    කටු + උස = සැප Perfect 😋😋

    අ‍ැස් දෙකේ සීන් එක තමයි පොඩ්ඩක් කේස්. නැත්තම් මූණත් අවුලක් නෑ.
     

    TNHM

    Well-known member
  • Jan 3, 2017
    5,356
    15,621
    113
    කටු + උස = සැප Perfect 😋😋

    අ‍ැස් දෙකේ සීන් එක තමයි පොඩ්ඩක් කේස්. නැත්තම් මූණත් අවුලක් නෑ.
    මේ ඕයි ඇස් දෙකයි හුත්තයි ඔක්කොම perfect වෙන්න බෑ. එකක් කියපන්
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    කටු + උස = සැප Perfect 😋😋

    අ‍ැස් දෙකේ සීන් එක තමයි පොඩ්ඩක් කේස්. නැත්තම් මූණත් අවුලක් නෑ.
    උස නෑ මේකි 5ට පොඩ්ඩක් අඩුවෙන් ඉන්නෙ

    hutto she's a minor AFAIK
    so, STFU uncles 😭
    ගිය අවුරුද්දෙ 17 බන්. දැන් 18 පැනලා. doesnt matter.
    ------ Post added on Apr 13, 2025 at 8:35 PM
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • ඒකිගෙ වරදක් නෑ බං. ක්‍රිකට් ගහන උන් ඔය වගෙ තමා, 80%ක් විතර ඔය කතා ඇත්ත. කොලබ ගෑනුන්ට පොඩ්ඩක් main character syndrome එක තියෙනවා. එච්චරයි අවුල. මේකිගෙ ප්‍රශ්නයක් නෑ කමෙන්ට් දාන වේස බඩු ටික තමා
    ෆ්ලෝ එක බලපංකො. අප්පිරියයි
     
    • Haha
    Reactions: Hasistranger