හුතු පරතරය කිව්වෙ thigh gap එක
ඒකිගෙ වරදක් නෑ බං. ක්රිකට් ගහන උන් ඔය වගෙ තමා, 80%ක් විතර ඔය කතා ඇත්ත. කොලබ ගෑනුන්ට පොඩ්ඩක් main character syndrome එක තියෙනවා. එච්චරයි අවුල. මේකිගෙ ප්රශ්නයක් නෑ කමෙන්ට් දාන වේස බඩු ටික තමාකිසිම කටකමිසිරියාවක් නැති පොඩි එකෙක් බන්. මාකටින් වලට ඉතින් හොඳයි. ප්රසිද්ධිය පස්සෙ දුවන උන්ට ඒක නැති වෙද්දි හෙන ලොකු අමාරුවක් දැනෙනව නෙහ්. ඒක බේරගන්න ඕනම දෙයක් කරනවා. හොඳින් හෝ නරකින් තමන්ගෙ නම කියවගන්න කැම්පේන් කරනවා. කැම්පේන් එකේ අයිති කාරයොත් උන්ගෙ නම කියවුනාම සතුටු වෙනවා. නැත්තන්, හොඳ චරිතෙකට එහෙම කිව්ව නං, වන්දි නඩුවක් දැම්ම නං...... රෙදි ඉල්ලෙයි
පට පතුරු වගෙමරු බං මං නං ආසයි
හුතු පරතරය කිව්වෙ thigh gap එක
මේ ඕයි ඇස් දෙකයි හුත්තයි ඔක්කොම perfect වෙන්න බෑ. එකක් කියපන්කටු + උස = සැප Perfect
අැස් දෙකේ සීන් එක තමයි පොඩ්ඩක් කේස්. නැත්තම් මූණත් අවුලක් නෑ.
උස නෑ මේකි 5ට පොඩ්ඩක් අඩුවෙන් ඉන්නෙකටු + උස = සැප Perfect
අැස් දෙකේ සීන් එක තමයි පොඩ්ඩක් කේස්. නැත්තම් මූණත් අවුලක් නෑ.
ගිය අවුරුද්දෙ 17 බන්. දැන් 18 පැනලා. doesnt matter.hutto she's a minor AFAIK
so, STFU uncles![]()
she is 20 something. not a minor. but yes meke inna ewun ekka baladdi atha daruwek wagehutto she's a minor AFAIK
so, STFU uncles![]()
ෆ්ලෝ එක බලපංකො. අප්පිරියයිඒකිගෙ වරදක් නෑ බං. ක්රිකට් ගහන උන් ඔය වගෙ තමා, 80%ක් විතර ඔය කතා ඇත්ත. කොලබ ගෑනුන්ට පොඩ්ඩක් main character syndrome එක තියෙනවා. එච්චරයි අවුල. මේකිගෙ ප්රශ්නයක් නෑ කමෙන්ට් දාන වේස බඩු ටික තමා
උබට මෙහෙම කෙට්ටු උස එකක් සෙට් උනොත් මොකද ??කටු + උස = සැප Perfect![]()
ඕකි වගේද මෙයා