මේකිගේ dimensions වල මොකක් හරි අවුලක් තියනව . දිගයි හැම එකම
උබට මෙහෙම කෙට්ටු උස එකක් සෙට් උනොත් මොකද ??
------ Post added on Apr 13, 2025 at 10:54 PM
මම අාස සාමාන්යයෙන් 5'4" - 5'10" අතරෙ.
මේකිගේ dimensions වල මොකක් හරි අවුලක් තියනව . දිගයි හැම එකම
උබට මෙහෙම කෙට්ටු උස එකක් සෙට් උනොත් මොකද ??
------ Post added on Apr 13, 2025 at 10:54 PM
sirwata dan iskole, private campus kali godak ewata ohoma natanna puluwan.. owa maha dewal nemei..mewage ewata lingika akarshanayak en nane, nikan sahodara vibe ekak enne
මොන උස ගහ උනත් ඉරන්නේ හරහට දාලා කියයි.උබට මෙහෙම කෙට්ටු උස එකක් සෙට් උනොත් මොකද ??
හුතු පරතරය කිව්වෙ thigh gap එක
මොන උස ගහ උනත් ඉරන්නේ හරහට දාලා කියයි.
හැබැයි සෙට් වෙන්නෙ නෑ. බය වෙන්ඩ එපා.
මම අාස සාමාන්යයෙන් 5'4" - 5'10" අතරෙ.![]()
උස නෑ මේකි 5ට පොඩ්ඩක් අඩුවෙන් ඉන්නෙඋස නෑ මේකි 5ට පොඩ්ඩක් අඩුවෙන් ඉන්නෙ
ගිය අවුරුද්දෙ 17 බන්. දැන් 18 පැනලා. doesnt matter.
------ Post added on Apr 13, 2025 at 8:35 PM
මට නම් එහෙම නෑ බදාගෙන ඉඹගෙන හුකන්ඩමයි හිතෙන්නෙ මම හුගක්ම ආසා මේ ජාතියට තමාmewage ewata lingika akarshanayak en nane, nikan sahodara vibe ekak enne
නෑ බන්
දැන් ඉතින් මේකේ ඉන්න පිම්පියෝ ටික එයි. හුත්තේ පරතයට එක එක ඒවා කියන්න එපා කියාගෙන.
බැරල් දැක්කහම විතරද නගින්නෙaurudu dawase payya nagina ewa dapalla
Croptop එකක් වගේ ගහගෙන, එක්කො කුක්කු පොඩ්ඩක් එහෙම පේන ඇඳුමක් ඇඳල නැත්තන් ගල් පේන ගවුමක් එහෙම ඇන්දනන් ඔය ආකර්ෂණේ නිකම්ම එනව.mewage ewata lingika akarshanayak en nane, nikan sahodara vibe ekak enne
ow fashion eke thama awula.Croptop එකක් වගේ ගහගෙන, එක්කො කුක්කු පොඩ්ඩක් එහෙම පේන ඇඳුමක් ඇඳල නැත්තන් ගල් පේන ගවුමක් එහෙම ඇන්දනන් ඔය ආකර්ෂණේ නිකම්ම එනව.