ඔබේ පරිඝණකයේ කාර්යක්ෂමතාවය බලාගන්න(PerformanceTest)
මට නියම software එකක් හම්බඋනා ඒකෙ ෆොටෝ ටිකයි DOWNLOAD ලින්ක් එකයි දල තියෙනව

DOWNLOAD(torrent) :http://thepiratebay.sx/torrent/8357192/
DOWNLOAD(direct):http://www.passmark.com/download/pt_download.htm
හොදනම් මොකුත් එපා
එත් උබලගෙ PerformanceTest (benchmark test)එකවත් මේකේ දාන්න 
මට නියම software එකක් හම්බඋනා ඒකෙ ෆොටෝ ටිකයි DOWNLOAD ලින්ක් එකයි දල තියෙනව

DOWNLOAD(torrent) :http://thepiratebay.sx/torrent/8357192/
DOWNLOAD(direct):http://www.passmark.com/download/pt_download.htm
හොදනම් මොකුත් එපා
එත් උබලගෙ PerformanceTest (benchmark test)එකවත් මේකේ දාන්න 
Last edited:
