ඔසී ගිය Smule ජනිතා. 😍 මේකි පට්ට බං. කටු රස දන්නෝ සැප හඳුනන්නෝ. 😋😋😋

IndrajithGamage

Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,991
    2
    15,745
    113
    ජනිතා පට්ට නේද. 😍😍 අවුරුදු 30 ක් වෙලාත් තාම ලස්සනට ඉන්නවා. කටු කෙල්ලො එහෙම තමයි. මොන වයසෙ වුණත් එක වගේ ලස්සනයි. චබී හැත්ත 25 පැන්න ගමන් අමු අල බෑග්. 😂

    අනික මේ වගේ චූටි කුක්කු හැමදාම ලස්සනට තියෙනවා. තඩි තන් 18-22 විතර හොඳයි, ඊට පස්සෙ පාත් වෙනවා. 28 පැන්නාම අමු වැටකොළු. 😂





    Smule ඉන්න කාලෙ මතක නැති අයට. මේ එයාට 22 දි වගේ.

     
    Last edited:

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    13,991
    2
    15,745
    113
    Daily calorie intake එක 1200kcal වගේ ඇත්තෙ
    පක තමයි. කටු කෙල්ලො හොඳට කනවා බං. උන්ගෙ metabolism ඉහළයි. කන සේරම energy එකට යන්නෙ. Sex කරන්න ගියත් මැෂින් වගේ එ‍්කනෙ. (එ‍්කට හරි යන්න මිනිහට බැරි වුණාම ඉතින් උන් වටේ යනවා. බැනලා වැඩක් නැහැ)

    Metabolism අඩු තප්පදෝරුවලට තමයි කේක් කෑල්ලක් කාපු ගමන් පුකේ පැත්තක් පාත් වෙන්නෙ. උන් ඉතින් කැලරි අඩු කරගන්න කියලා fiber කකා පඩ අ‍ැර අ‍ැර, exercise කර කර නහිනවා. කෙට්ටු කෙල්ලො තමන් අ‍ාස දෙයක් කාලා බීලා, හොඳට හුකලා සැපේ ඉන්නවා. 😍
     
    Last edited:

    ara88

    Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,302
    5,908
    113
    පක තමයි. කටු කෙල්ලො හොඳට කනවා බං. උන්ගෙ metabolism ඉහළයි. කන සේරම energy එකට යන්නෙ. Sex කරන්න ගියත් මැෂින් වගේ එ‍්කනෙ. (එ‍්කට හරි යන්න මිනිහට බැරි වුණාම ඉතින් උන් වටේ යනවා. බැනලා වැඩක් නැහැ)

    Metabolism අඩු තප්පදෝරුවලට තමයි කේක් කෑල්ලක් කාපු ගමන් පුකේ පැත්තක් පාත් වෙන්නෙ. උන් ඉතින් කැලරි අඩු කරගන්න කියලා, exercise කර කර නහිනවා. කෙට්ටු කෙල්ලො තමන් අ‍ාස දෙයක් කාලා බීලා, හොඳට හුකලා සැපේ ඉන්නවා. 😍
    දැන් උඹ ජනිතත් එහෙම කියලද කියන්නේ ? 🤣🤣🤣
     
    • Haha
    Reactions: Cypress and gamerlk

    ANAVRIN

    Well-known member
  • Jan 1, 2022
    1,224
    1,747
    113
    පක තමයි. කටු කෙල්ලො හොඳට කනවා බං. උන්ගෙ metabolism ඉහළයි. කන සේරම energy එකට යන්නෙ. Sex කරන්න ගියත් මැෂින් වගේ එ‍්කනෙ. (එ‍්කට හරි යන්න මිනිහට බැරි වුණාම ඉතින් උන් වටේ යනවා. බැනලා වැඩක් නැහැ)

    Metabolism අඩු තප්පදෝරුවලට තමයි කේක් කෑල්ලක් කාපු ගමන් පුකේ පැත්තක් පාත් වෙන්නෙ. උන් ඉතින් කැලරි අඩු කරගන්න කියලා, exercise කර කර නහිනවා. කෙට්ටු කෙල්ලො තමන් අ‍ාස දෙයක් කාලා බීලා, හොඳට හුකලා සැපේ ඉන්නවා. 😍
    (y) :yes:
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    පක තමයි. කටු කෙල්ලො හොඳට කනවා බං. උන්ගෙ metabolism ඉහළයි. කන සේරම energy එකට යන්නෙ. Sex කරන්න ගියත් මැෂින් වගේ එ‍්කනෙ. (එ‍්කට හරි යන්න මිනිහට බැරි වුණාම ඉතින් උන් වටේ යනවා. බැනලා වැඩක් නැහැ)

    Metabolism අඩු තප්පදෝරුවලට තමයි කේක් කෑල්ලක් කාපු ගමන් පුකේ පැත්තක් පාත් වෙන්නෙ. උන් ඉතින් කැලරි අඩු කරගන්න කියලා fiber කකා පඩ අ‍ැර අ‍ැර, exercise කර කර නහිනවා. කෙට්ටු කෙල්ලො තමන් අ‍ාස දෙයක් කාලා බීලා, හොඳට හුකලා සැපේ ඉන්නවා. 😍
    :sneaky:(y)