ඕස්ට්‍රේලියාවේ ජීවත් වීමට අපහසුවී තිබෙන්නේ ඇයි ? Why Are Australians Getting Poorer?

shenat

Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ඔස්ට්‍රේලියාව නම් ලොවෙත් bankrupt වෙන්නේ නෑ. උන්ට Gold mine කරන්න හිතලවත් නැති lands තව 75% කට වඩාවත් තියෙනවා

    බයියන්ට ස්වයංවින්දනය කරන්න දීපල්ලා ආතල් කඩන්න එපා 😞🫢
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    ඔස්ට්‍රේලියාව නම් ලොවෙත් bankrupt වෙන්නේ නෑ. උන්ට Gold mine කරන්න හිතලවත් නැති lands තව 75% කට වඩාවත් තියෙනවා

    හැබැයි ඉතින් උන්ගේ Job crisis එකයි, house crisis එකයි නම් ලොකුවටම තියෙනවා.

    මෙහෙ ඇවිල්ලා තේරුණු එක දෙයක් නම් තියෙනවා. Extremely, overrated country එකක් කියලා. මුන්ගේ හැම city එකකම ලොකුවට lookout එකකුයි, sanctuary එකකුයි නම් තියෙනවා කෝලවයි, වොලබියවයි, කැන්ගරුවයි මාකට් කරලා හදපු. තව මෙලෝ රහක් නැති museum එකකුත් තියෙනවා හැම තැනකම වගේ. WA, NT ඇරෙන්න මම හැම state එකටම වගේ Travel කරලා තියෙනවා. බලන්න ලොකි දේවල් නම් නැති මෙලෝ රහක් නැති රටක්. To be honest,මට නම් මෙහේ කෑම උනත් කාලා කාලම පට්ට අප්පිරියයි. අනික ඉන්න මිනිස්සු පට්ට Low IQ මෝඩයෝ ඉන්නේ. Asians ලා නැත්නම් මුන් මෙලහකට ඉවරෙටම ඉවරයි.

    System එක හොඳට තිබ්බනම් ලංකාව කියන්නේ 1000 න් සම්පතයි.
    ලොල් මේවා කියෙව්වාම පුකෙන් බන් හිනා යන්නෙ. අපි ඉස්සර "ජීවත් වෙන්න සල්ලි තියෙනවනම් ලංකාව තරම් ආතල් රටක් නෑ" කියලා කිව්වාම උඹලම නෙවීද සරම උස්සන් ආවෙ 🤭 🤭
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,655
    67,996
    113
    Human mind will be never satisfied.

    IMG-3843.jpg
     

    Irugal_Bandara

    Well-known member
  • Feb 28, 2023
    1,654
    2,896
    113
    බලන්න ලොකි දේවල් නම් නැති මෙලෝ රහක් නැති රටක්.
    මේක නම් සහතික ඇත්ත බන්. ලන්කාව වගේ 100 ගුණයකටත් වඩා ලොකුයි, ඒත් Wow කියන්න තරම් දෙයක් නෑ එච්චර ලොකු රටේ. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් මෙලෝ රහක් නෑ. දැනට මම ගිහින් තියෙන රටවලින් මට බෝරින්ම වුන රටක්.

    හැබැයි අනිත් දේවල් ගත්තම පාරවල් වල drive කරද්දි එහෙම මිනිස්සු මාර decent. කොහෙ ගියත් එහෙම බයක් අනම් මනම් දැනෙන්නෙ නෑ. ගෙවල් වල ඉන්නකොට එහෙම එලියෙ පහලියෙ මීක් සද්දයක් නෑ. හෙනම peaceful වගේම පාලුයි.

    යුරෝප් එහෙම ගිය සමහර රටවල් වල කට්ටිය කිව්ව බෑග්ස් එහෙම පරිස්සම් කරගන්න හොරු ඉන්නව cities මැද්දෙත් ඇදන් දුවන කියල. හැබැයි ඔසී වලදි එහෙම කවුරුත් warnings දීල නෑ. මම දන්නෙ නෑ ඉතින් ඔහෙ ජීවත් වෙද්දි කොහොමද ඒ දේවල් වල experiences කියල. අපි vacation වලටනෙ ඇවිත් තියෙන්නෙ.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    මේක නම් සහතික ඇත්ත බන්. ලන්කාව වගේ 100 ගුණයකටත් වඩා ලොකුයි, ඒත් Wow කියන්න තරම් දෙයක් නෑ එච්චර ලොකු රටේ. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් මෙලෝ රහක් නෑ. දැනට මම ගිහින් තියෙන රටවලින් මට බෝරින්ම වුන රටක්.

    හැබැයි අනිත් දේවල් ගත්තම පාරවල් වල drive කරද්දි එහෙම මිනිස්සු මාර decent. කොහෙ ගියත් එහෙම බයක් අනම් මනම් දැනෙන්නෙ නෑ. ගෙවල් වල ඉන්නකොට එහෙම එලියෙ පහලියෙ මීක් සද්දයක් නෑ. හෙනම peaceful වගේම පාලුයි.

    යුරෝප් එහෙම ගිය සමහර රටවල් වල කට්ටිය කිව්ව බෑග්ස් එහෙම පරිස්සම් කරගන්න හොරු ඉන්නව cities මැද්දෙත් ඇදන් දුවන කියල. හැබැයි ඔසී වලදි එහෙම කවුරුත් warnings දීල නෑ. මම දන්නෙ නෑ ඉතින් ඔහෙ ජීවත් වෙද්දි කොහොමද ඒ දේවල් වල experiences කියල. අපි vacation වලටනෙ ඇවිත් තියෙන්නෙ.

    ලංකාවට වඩා ලස්සන තැන් ගොඩක් තියෙනවා. වැඩේ තියෙන්නෙ එකකට එකක් ගොඩක් ඈතින් තියෙන්නෙ. ඒ වගේම රටේ ප්‍රමාණෙට සාපේක්ෂව මදි. ඒකයි. හැබැයි ලංකාවට වඩා උනත් බලන්න තැන් වැඩියි.

    සති ගානකට, මාසෙකට ටුවර් ඇවිත් ඒව බලන්න යන්න වෙන්නෙ නෑ ගොඩක් වෙලාවට. එතකොට බලන්න තැන් නෑ වගේ හිතෙන එක සාධාරණයි.

    සමහර තැන්වල ඇති දෙයක් නැති බව ඇත්ත.
     

    slsal

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    3,742
    3,065
    113
    ඔස්ට්‍රේලියාව නම් ලොවෙත් bankrupt වෙන්නේ නෑ. උන්ට Gold mine කරන්න හිතලවත් නැති lands තව 75% කට වඩාවත් තියෙනවා

    හැබැයි ඉතින් උන්ගේ Job crisis එකයි, house crisis එකයි නම් ලොකුවටම තියෙනවා.

    මෙහෙ ඇවිල්ලා තේරුණු එක දෙයක් නම් තියෙනවා. Extremely, overrated country එකක් කියලා. මුන්ගේ හැම city එකකම ලොකුවට lookout එකකුයි, sanctuary එකකුයි නම් තියෙනවා කෝලවයි, වොලබියවයි, කැන්ගරුවයි මාකට් කරලා හදපු. තව මෙලෝ රහක් නැති museum එකකුත් තියෙනවා හැම තැනකම වගේ. WA, NT ඇරෙන්න මම හැම state එකටම වගේ Travel කරලා තියෙනවා. බලන්න ලොකි දේවල් නම් නැති මෙලෝ රහක් නැති රටක්. To be honest,මට නම් මෙහේ කෑම උනත් කාලා කාලම පට්ට අප්පිරියයි. අනික ඉන්න මිනිස්සු පට්ට Low IQ මෝඩයෝ ඉන්නේ. Asians ලා නැත්නම් මුන් මෙලහකට ඉවරෙටම ඉවරයි.

    System එක හොඳට තිබ්බනම් ලංකාව කියන්නේ 1000 න් සම්පතයි.
    uba dewal unbias dakinawa. Rata inna ewun tikai ohoma genuine katha karanne

    ලංකාවට වඩා ලස්සන තැන් ගොඩක් තියෙනවා. වැඩේ තියෙන්නෙ එකකට එකක් ගොඩක් ඈතින් තියෙන්නෙ. ඒ වගේම රටේ ප්‍රමාණෙට සාපේක්ෂව මදි. ඒකයි. හැබැයි ලංකාවට වඩා උනත් බලන්න තැන් වැඩියි.

    සති ගානකට, මාසෙකට ටුවර් ඇවිත් ඒව බලන්න යන්න වෙන්නෙ නෑ ගොඩක් වෙලාවට. එතකොට බලන්න තැන් නෑ වගේ හිතෙන එක සාධාරණයි.

    සමහර තැන්වල ඇති දෙයක් නැති බව ඇත්ත.
    boru nokiya hitapan ban. mage yaluwo kipa denekma ehe innawa. ekek mehe hama tanama tour karala ehe giye. ehe aurudu 5 idala bahe awith mehe trip yanawa ehe balanda thanak nae kiyala. thawa ekek ohe idala idala trip ekak gihila photo dala thibuna . mata hithuna yanda thanakma nathuwada giye kiyala. thiyanawanam dapanko place wala list ekak. concert building nam danda epa.
    ------ Post added on Feb 4, 2025 at 6:57 PM
     

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    මේක නම් සහතික ඇත්ත බන්. ලන්කාව වගේ 100 ගුණයකටත් වඩා ලොකුයි, ඒත් Wow කියන්න තරම් දෙයක් නෑ එච්චර ලොකු රටේ. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් මෙලෝ රහක් නෑ. දැනට මම ගිහින් තියෙන රටවලින් මට බෝරින්ම වුන රටක්.

    හැබැයි අනිත් දේවල් ගත්තම පාරවල් වල drive කරද්දි එහෙම මිනිස්සු මාර decent. කොහෙ ගියත් එහෙම බයක් අනම් මනම් දැනෙන්නෙ නෑ. ගෙවල් වල ඉන්නකොට එහෙම එලියෙ පහලියෙ මීක් සද්දයක් නෑ. හෙනම peaceful වගේම පාලුයි.

    යුරෝප් එහෙම ගිය සමහර රටවල් වල කට්ටිය කිව්ව බෑග්ස් එහෙම පරිස්සම් කරගන්න හොරු ඉන්නව cities මැද්දෙත් ඇදන් දුවන කියල. හැබැයි ඔසී වලදි එහෙම කවුරුත් warnings දීල නෑ. මම දන්නෙ නෑ ඉතින් ඔහෙ ජීවත් වෙද්දි කොහොමද ඒ දේවල් වල experiences කියල. අපි vacation වලටනෙ ඇවිත් තියෙන්නෙ.
    එහෙම නෑ බන් මෙහෙත් හොරු ඕන තරම් ඉන්නවා. පොලිසියෙන්ම කියනවා වාහනවල බෑග් තියලා යන්න එපා කියලා හොරු කඩනවා. විශේෂයෙන්ම එහෙම හොරු ඉන්න පෑති තියෙනවා. ඒ පෑතිවලට වෙන රටවලින් එන මිනිස්සු පදින්චියට යනවා අඩුයි. ඒකයි හුගක් වෙලාවට අපේ මිනිස්සු ඒවා ගෑන දන්නේ නෑත්තේ
    uba dewal unbias dakinawa. Rata inna ewun tikai ohoma genuine katha karanne


    boru nokiya hitapan ban. mage yaluwo kipa denekma ehe innawa. ekek mehe hama tanama tour karala ehe giye. ehe aurudu 5 idala bahe awith mehe trip yanawa ehe balanda thanak nae kiyala. thawa ekek ohe idala idala trip ekak gihila photo dala thibuna . mata hithuna yanda thanakma nathuwada giye kiyala. thiyanawanam dapanko place wala list ekak. concert building nam danda epa.
    ------ Post added on Feb 4, 2025 at 6:57 PM
    මෙහේ පුදුම ලස්සන තෑන් තියෙනවා බන්, තස්මේනියා, බ්‍රිස්බේන් ගියානම් එහේම තෑන් හුගක් තියෙනවා. ඒවාට ඉතින් යන්න ඕනේ. හුගක් වෙලාවට ප්‍රදාන නගර වලින් ඈත තියෙන්නේ ඒ වගේ තෑන්. යුරෝපේ තරම් නම් ලස්සන තෑන් සෙට් වෙලා නෑ ඒත් ජිවිත කාලෙකින් බලලා ඉවර කරන්න පුලුවන් ලස්සන දේවල් මේ රටේ තියෙනවා
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    අනික ඉන්න මිනිස්සු පට්ට Low IQ මෝඩයෝ ඉන්නේ. Asians ලා නැත්නම් මුන් මෙලහකට ඉවරෙටම ඉවරයි.
    suddo (white imperialists) oya rata allela oya level eketa gaththe naththan asian un ohe ringanne na ;-)
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: shenat

    malakadss

    Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    suddo (white imperialists) oya rata allela oya level eketa gaththe naththan asian un ohe ringanne na ;-)
    එක එක්කෙනාට සෙට් වෙන එවුන් වෙනස්. මම ඉන්ජිනේරුවෙක් හින්දා මට සෙට් වුන ඔසී සුද්දෝ නම් ඔක්කොම වගේ පට්ට ඩයල්. උන් විතරක් නෙමේ මෙහේ ගුරුවරු ඩොකාලා වුනත් එහෙමයි. සමහර තෑන් වල ඈති අම්බ ගොබ්බ ඩයල්. වෙලාවට මට එහෙම එවුන් නම් සෙට් වෙලා නෑ.
     
    • Like
    Reactions: nooby

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,614
    25,969
    113
    ලංකාවේ එවුන්ට අව්ලක් නැහැ බන්.... ඕනෙම කුණු ගොඩක් අවුස්සලා ජිවත් වෙන්න පුළුවන්..... ලංකාවට අඩුවෙන්ම සල්ලි එවන රටක් තමයි ඔසී. නමුත් මෙහෙන් සෑහෙන්න සල්ලි පොම්ප වෙනවා. මම දන්න එකෙක් ලංකාවෙන් රු.කෝටි 20ක් විතර පොම්ප කළා.
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    boru nokiya hitapan ban. mage yaluwo kipa denekma ehe innawa. ekek mehe hama tanama tour karala ehe giye. ehe aurudu 5 idala bahe awith mehe trip yanawa ehe balanda thanak nae kiyala. thawa ekek ohe idala idala trip ekak gihila photo dala thibuna . mata hithuna yanda thanakma nathuwada giye kiyala. thiyanawanam dapanko place wala list ekak. concert building nam danda epa.
    ------ Post added on Feb 4, 2025 at 6:57 PM

    බොරු කියන්නෙ මොකටද බන්?
    මට කියන්න තියෙන්නෙ උබේ යාලුවා ගියපු තැනක් නෑ කියලා. 😆 ඒව අහපන් ගියපු එකෙක්ගෙන්.

    අනික මං කියපු එක හොඳට කියවලා බලපන්. යුරෝපයට සාපේක්ෂව නං ගොඩක් දේවල් අඩු ඇති. හැබැයි ලංකාවට සාපේක්ෂව ගොඩක් දේවල් තියෙනවා. වැඩිය ඕන නෑ තස්මේනියා වල විතරක් ඇති ලංකාවට වඩා බලන්න තැන් ඕන තරං.
     

    BINGU_PUTHA

    Well-known member
  • Apr 26, 2013
    12,137
    5,947
    113
    canada
    කොවිඩ් වලින් පස්සේ ජීවන වියදම බොහොම වැඩියි. සමහර බඩු දෙගුණයක් විතර වැඩි වෙලා. මේක ලෝකේ ගොඩක් රටවල් වලට පොදුයි. මෙනිසා තමයි ලෝකේ ආණ්ඩු පෙරලෙන්නේ. ට්‍රුම්ප් ආව ඇමෙරිකාවේ. යුරෝපයේ දක්ෂිණාංශික ආණ්ඩු එනවා. කැනඩාවේ ආණ්ඩුව පෙරළෙනවා ඊළගට.

    බලන්න තැන් අඩුයි කියන්නේ ගොඩක් දෙනෙක් ලංකාවට සාපේක්ෂව. ලංකාවේ බුමියට සාපේක්ෂව බලන්න තියෙනතැන් ගොඩක් තියෙනවා. ගොඩක් දේවල් ඉතිහාසයට සම්බන්ද දේවල් (අනුරාදපුර, මහනුවර). මේවා ඒ රටවල්වල නැහැ.
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    ලංකාවට වඩා ලස්සන තැන් ගොඩක් තියෙනවා. වැඩේ තියෙන්නෙ එකකට එකක් ගොඩක් ඈතින් තියෙන්නෙ. ඒ වගේම රටේ ප්‍රමාණෙට සාපේක්ෂව මදි. ඒකයි. හැබැයි ලංකාවට වඩා උනත් බලන්න තැන් වැඩියි.

    සති ගානකට, මාසෙකට ටුවර් ඇවිත් ඒව බලන්න යන්න වෙන්නෙ නෑ ගොඩක් වෙලාවට. එතකොට බලන්න තැන් නෑ වගේ හිතෙන එක සාධාරණයි.

    සමහර තැන්වල ඇති දෙයක් නැති බව ඇත්ත.

    මට කියහන් ලස්සන තැන් මොනවද මට මිස් උනේ කියලා Australia වල උඹ දන්න.
    උඹ දන්නවනේ මම මෙහෙ මොනවද කරන්නේ කියලා
    Cairns - Fitzroy island, Green Island, Kuranda Village, Cairns esplanade ඔය ටික ගියා
    Whitsunday Island ගියා
    Noosa ගියා
    Maleny ගියා
    Toowoomba flower festival ගියා
    Good coast කොහොමත් වැඩක් නෑනේ theme parks විතරයිනේ.
    Canberra වල Tulip festival එකටත් ගියා
    NSW වල Blue mountains & 3 Sisters ගියා
    ගොඩක් උන් ලස්සනයි කිව්ව Victoria වල Great ocean drive එකත් ගියා ඒකෙත් 12 Apostles වලින් නවතින්නේ නැතිව එතනින් එහාට කෙළවරටම ගියා.
    Mount Buller ගියා ආයේ snow fall වලට. තව Puffing Billy railway ride එකත් ගියා.

    ඔය එකක්වත් මට ලොකුවට සෙට් උනේ නැති කමට Tazi වටේම ගියා. ලස්සනයි කිව්ව Cradle mountain වලටත් ගියා, Dove lake එක වටෙත් ගියා වැස්සේ තෙමි තෙමි, Wine glass bay එකත් ගියා. Lavender garden එකටත් ගියා, Burney island එකටත් ගිය. කොටින්ම Hobart වලින් පටන් අරන් Launceston, Stanly, Burnie, Queenstown වගේ මුලු Tasmania ව වටේම ගියා. ඒත් මට ලංකාවේ මම ගියපු තැන් එක්ක බලද්දි to be honest මට නම් මෙලෝ රහක් නෑ.

    මම මෙහෙ ඇවිත් අවුරුද්දයි මාස 3 ක් වගේ. ඒ උනාට අපි එක දිගට පැය 12 night shifts 7 ක් කරද්දි nights 7 ට කලින් දවස් 7 කුයි, nights 7 න් පස්සේ දවස් 7 කුයි නිවාඩු.(දැනුත් මේ nights සෙට් එකක් කරන් ගමන්. 7 වෙනි සෙට් එක. 5 වෙනි night එක කරල handover එක දීලා ටිකකට කලින් ගෙදර ආවේ) තව සතියේ උදේ 8 හවස 8 පැය 12 ශිෆ්ට් දෙකක් කරද්දි සිකුරාදා ඇතුලුව weekend එකම නිවාඩු. මගේ consultant training එකට එන්න ඕනේ උනු නිසා ලංකාවේ ජොබ් එකෙනුත් resign වෙලා wife මා එක්ක ඇවිත් මට තුන් වේලම උය උය දෙන නිසා එයාගේ desperation ගතිය නැති වෙන්න මම හම්බෙන පොඩි නිවාඩුවේදිත් පවා හැම තිස්සෙම කලේ travel කරපු එක.

    මම ලංකාවේ වන්ගෙඩිගල, බලතුඩුව, ගොන්මෝලිය, ගොන්බානිය, යහන්ගල, නකල්ස් කඳු පහ, කොට ගඟ, අලුගල්ලෙන, ලූල්කඳුර, මඩොල්සිම, චැරියට් පාත්වේ, ඩෙවිල් ස්ටෙයාකේස්, දූවිලි ඇල්ල හැමතැනකටම ගිහින් තියෙනවා 2017 RHO කාලෙ. තව ඔහියේ ඉඳන් හෝටන් තැන්නට පයින් ගිහින් කෑම්පින් කරලත් තියෙනවා, ඉඳල්ගස් හින්න ඉඳන් ඔහියට රේල්පාර දිගේ පයිනුත් ගිහින් තියෙනවා. ඒත් මට මිස් උනු තැන් තව ගොඩක් තියනවා ලංකාවේ.

    හැබැයි එකක් තියෙනවා මම දැකපු ලංකාවේ නැති. K'gari island වල lake Mckenzie කියන fresh water වලින් හැදුනු lake එක. ලංකාවේ ඒ වගේ තැනක් හම්බෙලා නෑ.

    හැබැයි overall මට නම් මම ලංකාවේ බලපුවා එක්ක මෙහේ තියෙන දේවල් ලොකු ගානක් නෑ.

    එක එක්කෙනාට සෙට් වෙන එවුන් වෙනස්. මම ඉන්ජිනේරුවෙක් හින්දා මට සෙට් වුන ඔසී සුද්දෝ නම් ඔක්කොම වගේ පට්ට ඩයල්. උන් විතරක් නෙමේ මෙහේ ගුරුවරු ඩොකාලා වුනත් එහෙමයි. සමහර තෑන් වල ඈති අම්බ ගොබ්බ ඩයල්. වෙලාවට මට එහෙම එවුන් නම් සෙට් වෙලා නෑ.
    මට සුද්දො සෙට් වෙන්නේ නෑ. මගේ Speciality එක Obstetrics and Gyanecology. Foreign training එකේ ඉන්නේ. (ඔයාගේ brother Respiratory Physician නිසා උඩ ටික තේරෙනවා ඇති) සෙට් වෙන්නේ සුද්දියෝ (Females). හැම job field එකේම එවුන් සෙට්වෙනවා. හැබැයි Majority පට්ට dumb. I'd rather say low IQ. මෙහේ වැඩ කරන ඩොකාලා උනත් එහෙමත්. කිසිම clinical sense එකක් නැති, unnecessary investigation bulk එකක් කරන සෙට් එකක් simple diagnosis එකකටත්.
    ------ Post added on Feb 5, 2025 at 5:51 AM

    මේක නම් සහතික ඇත්ත බන්. ලන්කාව වගේ 100 ගුණයකටත් වඩා ලොකුයි, ඒත් Wow කියන්න තරම් දෙයක් නෑ එච්චර ලොකු රටේ. කෙටියෙන්ම කිව්වොත් මෙලෝ රහක් නෑ. දැනට මම ගිහින් තියෙන රටවලින් මට බෝරින්ම වුන රටක්.

    හැබැයි අනිත් දේවල් ගත්තම පාරවල් වල drive කරද්දි එහෙම මිනිස්සු මාර decent. කොහෙ ගියත් එහෙම බයක් අනම් මනම් දැනෙන්නෙ නෑ. ගෙවල් වල ඉන්නකොට එහෙම එලියෙ පහලියෙ මීක් සද්දයක් නෑ. හෙනම peaceful වගේම පාලුයි.

    යුරෝප් එහෙම ගිය සමහර රටවල් වල කට්ටිය කිව්ව බෑග්ස් එහෙම පරිස්සම් කරගන්න හොරු ඉන්නව cities මැද්දෙත් ඇදන් දුවන කියල. හැබැයි ඔසී වලදි එහෙම කවුරුත් warnings දීල නෑ. මම දන්නෙ නෑ ඉතින් ඔහෙ ජීවත් වෙද්දි කොහොමද ඒ දේවල් වල experiences කියල. අපි vacation වලටනෙ ඇවිත් තියෙන්නෙ.
    අපෝ හොරු ඉන්නවා. ගොඩක් හොරකම් කරන්නෙ Teenagers ලා. උන්ට මෙහෙ law එක හරිම light. ඔයා කියන කතාව ඇත්‍ත. Drive කරද්දි නම් , පෝලිම් වල ඉද්දි වගේ නම් well disciplined. Driving නම් ඉතින් හැම තැනම කැමරා තියෙනවා සහ පොලිස් පෙට්‍රොල් යනවා. ඒ නිසා. හැබැයි මුන්ගේ discipline වල තරම පේනවා හවසට, Coles, Woolworth එකට වගේ ගියහම. ගත්‍ත බඩුවක් එපා නම් ආයේ ගත්තු තැනට ගිහින් තියන්නවත් බැරි මෝඩ හැත්‍තක් මුන්. අහුවෙන Aisle එකක shelf එකක තියලා යනවා. හවස 7 ට වගේ K mart එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිද්දොත් මුන්ගේ discipline රෙද්දපල්ලෙන් බේරෙනවා
    ------ Post added on Feb 5, 2025 at 5:56 AM
     
    Last edited:

    MrFrog

    Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,392
    2,965
    113
    මාතර
    මට කියහන් ලස්සන තැන් මොනවද මට මිස් උනේ කියලා Australia වල උඹ දන්න.
    උඹ දන්නවනේ මම මෙහෙ මොනවද කරන්නේ කියලා
    Cairns - Fitzroy island, Green Island, Kuranda Village, Cairns esplanade ඔය ටික ගියා
    Whitsunday Island ගියා
    Noosa ගියා
    Maleny ගියා
    Toowoomba flower festival ගියා
    Good coast කොහොමත් වැඩක් නෑනේ theme parks විතරයිනේ.
    Canberra වල Tulip festival එකටත් ගියා
    NSW වල Blue mountains & 3 Sisters ගියා
    ගොඩක් උන් ලස්සනයි කිව්ව Victoria වල Great ocean drive එකත් ගියා ඒකෙත් 12 Apostles වලින් නවතින්නේ නැතිව එතනින් එහාට කෙළවරටම ගියා.
    Mount Buller ගියා ආයේ snow fall වලට. තව Puffing Billy railway ride එකත් ගියා.

    ඔය එකක්වත් මට ලොකුවට සෙට් උනේ නැති කමට Tazi වටේම ගියා. ලස්සනයි කිව්ව Cradle mountain වලටත් ගියා, Dove lake එක වටෙත් ගියා වැස්සේ තෙමි තෙමි, Wine glass bay එකත් ගියා. Lavender garden එකටත් ගියා, Burney island එකටත් ගිය. කොටින්ම Hobart වලින් පටන් අරන් Launceston, Stanly, Burnie, Queenstown වගේ මුලු Tasmania ව වටේම ගියා. ඒත් මට ලංකාවේ මම ගියපු තැන් එක්ක බලද්දි to be honest මට නම් මෙලෝ රහක් නෑ.

    මම මෙහෙ ඇවිත් අවුරුද්දයි මාස 3 ක් වගේ. ඒ උනාට අපි එක දිගට පැය 12 night shifts 7 ක් කරද්දි nights 7 ට කලින් දවස් 7 කුයි, nights 7 න් පස්සේ දවස් 7 කුයි නිවාඩු.(දැනුත් මේ nights සෙට් එකක් කරන් ගමන්. 7 වෙනි සෙට් එක. 5 වෙනි night එක කරල handover එක දීලා ටිකකට කලින් ගෙදර ආවේ) තව සතියේ උදේ 8 හවස 8 පැය 12 ශිෆ්ට් දෙකක් කරද්දි සිකුරාදා ඇතුලුව weekend එකම නිවාඩු. මගේ consultant training එකට එන්න ඕනේ උනු නිසා ලංකාවේ ජොබ් එකෙනුත් resign වෙලා wife මා එක්ක ඇවිත් මට තුන් වේලම උය උය දෙන නිසා එයාගේ desperation ගතිය නැති වෙන්න මම හම්බෙන පොඩි නිවාඩුවේදිත් පවා හැම තිස්සෙම කලේ travel කරපු එක.

    මම ලංකාවේ වන්ගෙඩිගල, බලතුඩුව, ගොන්මෝලිය, ගොන්බානිය, යහන්ගල, නකල්ස් කඳු පහ, කොට ගඟ, අලුගල්ලෙන, ලූල්කඳුර, මඩොල්සිම, චැරියට් පාත්වේ, ඩෙවිල් ස්ටෙයාකේස්, දූවිලි ඇල්ල හැමතැනකටම ගිහින් තියෙනවා 2017 RHO කාලෙ. තව ඔහියේ ඉඳන් හෝටන් තැන්නට පයින් ගිහින් කෑම්පින් කරලත් තියෙනවා, ඉඳල්ගස් හින්න ඉඳන් ඔහියට රේල්පාර දිගේ පයිනුත් ගිහින් තියෙනවා. ඒත් මට මිස් උනු තැන් තව ගොඩක් තියනවා ලංකාවේ.

    හැබැයි එකක් තියෙනවා මම දැකපු ලංකාවේ නැති. K'gari island වල lake Mckenzie කියන fresh water වලින් හැදුනු lake එක. ලංකාවේ ඒ වගේ තැනක් හම්බෙලා නෑ.

    හැබැයි overall මට නම් මම ලංකාවේ බලපුවා එක්ක මෙහේ තියෙන දේවල් ලොකු ගානක් නෑ.


    මට සුද්දො සෙට් වෙන්නේ නෑ. මගේ Speciality එක Obstetrics and Gyanecology. Foreign training එකේ ඉන්නේ. (ඔයාගේ brother Respiratory Physician නිසා උඩ ටික තේරෙනවා ඇති) සෙට් වෙන්නේ සුද්දියෝ (Females). හැම job field එකේම එවුන් සෙට්වෙනවා. හැබැයි Majority පට්ට dumb. I'd rather say low IQ. මෙහේ වැඩ කරන ඩොකාලා උනත් එහෙමත්. කිසිම clinical sense එකක් නැති, unnecessary investigation bulk එකක් කරන සෙට් එකක් simple diagnosis එකකටත්.
    ------ Post added on Feb 5, 2025 at 5:51 AM


    අපෝ හොරු ඉන්නවා. ගොඩක් හොරකම් කරන්නෙ Teenagers ලා. උන්ට මෙහෙ law එක හරිම light. ඔයා කියන කතාව ඇත්‍ත. Drive කරද්දි නම් , පෝලිම් වල ඉද්දි වගේ නම් well disciplined. Driving නම් ඉතින් හැම තැනම කැමරා තියෙනවා සහ පොලිස් පෙට්‍රොල් යනවා. ඒ නිසා. හැබැයි මුන්ගේ discipline වල තරම පේනවා හවසට, Coles, Woolworth එකට වගේ ගියහම. ගත්‍ත බඩුවක් එපා නම් ආයේ ගත්තු තැනට ගිහින් තියන්නවත් බැරි මෝඩ හැත්‍තක් මුන්. අහුවෙන Aisle එකක shelf එකක තියලා යනවා. හවස 7 ට වගේ K mart එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිද්දොත් මුන්ගේ discipline රෙද්දපල්ලෙන් බේරෙනවා
    ------ Post added on Feb 5, 2025 at 5:56 AM
    උඹේ reply දිහා බැලුවම මට පේන්නේ, ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ ඔසී වලවත් ටසී වලවත් නෙවෙයි, උඹේ හිතේ. උඹේ ජොබ් එක පැත්තෙන් වත් උඹේ life එක පැත්තෙන්වත් වෙන රටක fully settle වෙන්න උඹේ හිත තාම ready නැහැ. ඒකයි ඔය conflict එක. (මට හිතුනු දේ කිව්වේ)
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    ලංකාවට වඩා ලස්සන තැන් ගොඩක් තියෙනවා. වැඩේ තියෙන්නෙ එකකට එකක් ගොඩක් ඈතින් තියෙන්නෙ. ඒ වගේම රටේ ප්‍රමාණෙට සාපේක්ෂව මදි. ඒකයි. හැබැයි ලංකාවට වඩා උනත් බලන්න තැන් වැඩියි.

    සති ගානකට, මාසෙකට ටුවර් ඇවිත් ඒව බලන්න යන්න වෙන්නෙ නෑ ගොඩක් වෙලාවට. එතකොට බලන්න තැන් නෑ වගේ හිතෙන එක සාධාරණයි.

    සමහර තැන්වල ඇති දෙයක් නැති බව ඇත්ත.
    Museum, Zoo වගේ ඒව විතරක් බැලුවොත් නම් මෙලෝ රහක් නෑ කියල හිතෙන එක සාදාරණයි 😅 තව පොඩි චූ පාරවල් වගේ waterfalls එහෙමත් තියෙනවා,පොඩි ටුවර් එකක් ඇවිත් ජජ් කරන්න බෑ, අනික ට්‍රිප ඇවිත් මෙහේ ඉන්න එකා ඔක්කොම අර වගේ ලොන්ත ප්ලේස් වලට එක්කන් ගියොත් නම් එහෙම හිතෙන එක සාදාරණයි... ලංකාවේ හොයාගන්න බැරි ලස්සන තැන් ඕන තරම් තියෙනවා, ඒකට ඉතිං අවුරුද්දක් වත් ට්‍රැවල් කරන්න වෙයි ඔක්කොම කවර් කරන්න, ලංකාවෙ වගේ දියඇලි නම් තියෙන්නෙ Brisbane තමයි...

    ලොකු රටක්, පොඩි ට්‍රිප් එකක් ඇවිත් ලඟ ලඟ ශෝට් ට්‍රිප් ගිහින් ජජ්මන්ට් එකක් දෙන එකේ කිසිම පොයින්ට් එකක් නැත...
     
    • Love
    Reactions: shenat

    Roxxy2K

    Well-known member
  • Dec 23, 2018
    9,415
    12,365
    113
    උඹේ reply දිහා බැලුවම මට පේන්නේ, ප්‍රශ්නේ තියෙන්නේ ඔසී වලවත් ටසී වලවත් නෙවෙයි, උඹේ හිතේ. උඹේ ජොබ් එක පැත්තෙන් වත් උඹේ life එක පැත්තෙන්වත් වෙන රටක fully settle වෙන්න උඹේ හිත තාම ready නැහැ. ඒකයි ඔය conflict එක. (මට හිතුනු දේ කිව්වේ)
    ජොබ් එක පැත්තෙන් කොහොමත් හැපි නැහැ. උදේ 7 වෙන්කන් බුදියගෙන රොස්ටර් එකට අනුව 8 ට හෝ 9 ට වැඩට ගිහින් ගොඩක් දවසට 4.30 ට ගෙදර ඇවිත් ජිම් එකටත් ගිහින්, PS5 එකේ ගේම් එකකුත් ගහලා, රෑට ෆිල්ම් එකකුත් බලලා නිදාගන්නේ ගොඩක් දවසට. ඒ ලයිෆ් එක මට පට්ට බෝරින්. මොක උනත් ලංකාවේ කොච්චර බිසී උනත් ඒ ලයිෆ් එක මම එන්ජෝයි කලා.

    මිනිස්සු හිතන පතන විදිය වෙනස් නේ මචං. සමහර විට මගේ විදිය වෙනස් ඇති. ලංකාවෙදි දවසට Surgery 6 ක් 8 ක් කරලා, රෑට වෝඩ් එකේ රවුමක් ගහලා patients ලව බලලා මම මීට වඩා ජීවිතේ වින්දා.

    මට කියන්න ඕනේ උනේ මිනිස්සු කොහෙත් එකයි. ගොඩක් අය මේ ලංකාවේ උන් පට්ට වනචාරී, දියුණු රටවල මිනිස්සු පට්ට සිවිලයිස්ඩ් කිය කිය දානවා. නමුත් මට නම් ඔය දෙගොල්ලොම එකයි. නීතියක් නැති කමයි හෝ නීතිය නැමීමයි, නීතිය හරියට ක්‍රියාත්මක වීමයි අතර වෙනසක් තියෙන්නෙ.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ


    අපෝ හොරු ඉන්නවා. ගොඩක් හොරකම් කරන්නෙ Teenagers ලා. උන්ට මෙහෙ law එක හරිම light. ඔයා කියන කතාව ඇත්‍ත. Drive කරද්දි නම් , පෝලිම් වල ඉද්දි වගේ නම් well disciplined. Driving නම් ඉතින් හැම තැනම කැමරා තියෙනවා සහ පොලිස් පෙට්‍රොල් යනවා. ඒ නිසා. හැබැයි මුන්ගේ discipline වල තරම පේනවා හවසට, Coles, Woolworth එකට වගේ ගියහම. ගත්‍ත බඩුවක් එපා නම් ආයේ ගත්තු තැනට ගිහින් තියන්නවත් බැරි මෝඩ හැත්‍තක් මුන්. අහුවෙන Aisle එකක shelf එකක තියලා යනවා. හවස 7 ට වගේ K mart එකේ පොඩ්ඩක් ඇවිද්දොත් මුන්ගේ discipline රෙද්දපල්ලෙන් බේරෙනවා
    මේ teenager crime සීන් එක මේ දවස් වල හොඳටම ඇදෙනවා, ගොඩක් උන් ජෝයි රෛඩ් යන්න, කාර් උස්සනව ගොඩක්ම මෙල්බන්, බ්‍රිස්බේන්...හෝල්ඩන් කාර් උස්සනව HSV එක, ඕවයෙ ඕනර්ස්ල ඉන්න ගෲප් වල කතාවෙනව මේව උස්සන උන් අහු උනොත් පොඩියි කියල නොබල අතක් පයක් කැඩෙන්නම ගහන්න, Vic Police එකෙනුත් මේක escalate වෙනව.. මේ යන විදියට මොකක් හරි වෙයි law එක පැත්තෙන්, ඔය තැන තැන බඩු තියල යන එක නම් අමු low iq අමු බෝගන් හැත්තක් ඉන්න පැත්තක් වෙන්න ඕන, මම ඒක නම් වැඩිය දැකල නෑ...
     
    • Like
    Reactions: shenat