acid wala gillawapanattama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?
acid wala gillawapanattama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?
Breaking bad බලලා නැතිව මේවගේ comments දාන්න ලජ්ජා නැද්ද මිනිහෝ...attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?

Breaking bad බලලා නැතිව මේවගේ comments දාන්න ලජ්ජා නැද්ද මිනිහෝ...![]()

බ්රේකින් බෑඩ් මෙතඩ් එක හරියන්න පුලුවන්ද කියලා කෙමිස්ට්රි දන්න කෙනෙක් කියයි එක පුලුවන් නම් මම දකින සාර්ථක ක්රමයක් .attama boday ekk sampurna nathi karnna krmayak nedda ban? cemetry eke puchla alu krnwa wage wena methods?
eka thamayi gothrika kiyanne. feelings control karaganna tharam mentally strong nathi gobba haththak inne lolමේවා හෙන සෙන්තිමෙන්තල් කේස් බං. මේ වගේ ප්රශ්නයක් ඔළුවට ආවම ආයේ මිනිහෙක්ගේ මොලේ වැඩකරන්නේ නෑ. තනිකරම ගට් ෆිලිං එකෙන් දුවන්නේ.![]()
Feelings control karala thiyaganne critical thinking walinne. Mama kiyanne Anna e cortex eka wada nathuwa yanawa ohoma sentimental unama kiyala.eka thamayi gothrika kiyanne. feelings control karaganna tharam mentally strong nathi gobba haththak inne lol
ath dekai kalul dekayi bellayi kapala da wen wennamaසෝ එකේ වගේනේ හතර පොලකට කපල
අනේ මචන් ඒක දාන්නකෝ හොයල. එකක් හරි කමක් නෑ.මම A/L ප්රොජෙක්ට් එකට කලේ හිරකාරයෝ ගැන ඇයි උන් අපරාද කලේ කියන එක ගැන, 20 දෙනෙක් එක්ක විතර් කතාකලා 5ක් ස්ට්රීදූශන 10ක් දරුනු අපරාද 3ක් කුඩු 2ක් පාතාලේ. උන් කියන ඒවා ඇහුව්ම ඔලුව පිස්සු වැටෙනවා බන්, මිනිහෙක්ගේ අවස්තානුකූල මානසිකත්ව්යයි ඒ මිනිහගේ පරාසෙයි අනුව ඕනම අපරාදයක් වෙන්න පුලුවන්, කැසට් 5කට මම ඔක්කොම ඉන්ටර්විව් ටික රෙකෝඩ කලා දැන් ඒව කොයි ලෝකෙද දන්නේ නෑ හම්බෞනොත් අප්ලෝඩ් පාරක් දාන්නම්....
එල එල බන් ෆුල් ට්ර්යි එකක් දෙන්නම්. ලන්කාවෙන් ගෙන්න ගන්න ඕනෙ බඩු ටිකඅනේ මචන් ඒක දාන්නකෝ හොයල. එකක් හරි කමක් නෑ.
සල්ෆියුරික්, නයිට්රික්