එයාව දන්න අය පොරගෙ videos ඉවර වෙනකං බලනවා. පොඩ්ඩක් content එක බලලා decide කරොත් වටිනවා. If no just ignoremeya buddimathda ?
ඕකගේ වීඩියෝ දැන් බලන්නේ උගේ දායක සභාව විතරයිඑයාව දන්න අය පොරගෙ videos ඉවර වෙනකං බලනවා. පොඩ්ඩක් content එක බලලා decide කරොත් වටිනවා. If no just ignore![]()
එයාව දන්න අය පොරගෙ videos ඉවර වෙනකං බලනවා. පොඩ්ඩක් content එක බලලා decide කරොත් වටිනවා. If no just ignore![]()
ඔව් හිනා වෙවී කියන්නෙ. හැබයි professor ගෙ අනිත් educational contents ඔක්කොම එහෙමයි. So මඩක් එහෙම නෙමෙයි. ඒක සර්ගෙ හැටි. Lectures කරන්නෙත් එහෙමයිMinihage tone eka thama awul
Amusing tone ekak thiyenne
සර් තාම උගන්නනවදඇපේ සෑර් යකූ අනම්මනම් කියන් එන්නෙපා හරිය
![]()
professor, සර්ඔව් හිනා වෙවී කියන්නෙ. හැබයි professor ගෙ අනිත් educational contents ඔක්කොම එහෙමයි. So මඩක් එහෙම නෙමෙයි. ඒක සර්ගෙ හැටි. Lectures කරන්නෙත් එහෙමයි
සර් තාම උගන්නනවද
------ Post added on Sep 16, 2024 at 2:56 PM
ගුරුවරුන්ට නම කියලාද බොක්ක කතා කරන්නෙprofessor, සර්![]()
![]()
මොන වහල් කමක්ද බන් මේ ?
උබත් දායක සභාවේ සාමජිජයෙක් වගේ![]()
ඔව් ලංකාවේ විතරනේ ගුරුවරු ඉස්සරහ වැඳ වැටෙන්නේගුරුවරුන්ට නම කියලාද බොක්ක කතා කරන්නෙ
Good good. Keep it up
meya buddimathda ?
බුද්දිමත්ත් වහල්ලු ටික ඇවිල්ලාපුකේ ඇඟිල්ල ගහන් නිදාගන්න කියපන් බන් ලොන්තයට.![]()