Dan nan Lockdown karala therumak na ban... 700+ Positive ... Okun kohe kohe gihinda dan na Lesi na hoyana eka... But wade darunu unoth Karanna deyak na... Lock karoth anathai Economy eka... So hadena unta hedei kiyala inna wenne normal widihata.. wena karanna deyak na. Thawa Lock karoth Mulu ratatama kela wenawa Danatath RIM eke yanne

