කම්පියුටරයක් හැක් කරමු(සිඟිති හැකින් නොව

කම්පියුටරයක් හැක් කරමු(සිඟිති හැකින් නොව:dull:
මම දන්නා තරමින් තියෙන්න සිගිතීම hacking methods තමා key logging & VB scripting :rofl:

btw ela ;) but most of antivirus programs detect those key loggers simply :oo:
 

olu bakka

Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,884
    23,566
    113
    සංසුන් පොඩ්ඩා;13280991 said:
    wede naraka nehe...meka kohomada remove karanne..rep added

    මේකත් මචන් නෝමල් වයිරස් එකක්නෙ.ඔයා කොහොමද වයිරස් එකක් අයින් කරන්නෙ?
    අන්න ඒ විදිහටම තමා.

    කම්පියුටරයක් හැක් කරමු(සිඟිති හැකින් නොව:dull:
    මම දන්නා තරමින් තියෙන්න සිගිතීම hacking methods තමා key logging & VB scripting :rofl:

    btw ela ;) but most of antivirus programs detect those key loggers simply :oo:

    ඇයි මචන් ඔය පෙන් එක ගහලා සේව් කරපු පාස්වර්ඩ් උස්සන ඒවා පට්ට සිගිති දේවල්නෙ.

    කී ලොගින් කොහොමද බන් සිඟිති වෙන්නෙ?:baffled:

    මේ ක්‍රමෙන් ක්‍රෙඩිට් කාඩ් නම්බර්ස් ,පාස්වර්ඩ් වගේ දේවල් උනත් හොයාගන්න පුලුවන්.

    කොහොම වුනත් තැන්ක්ස්.
     

    |MadMan|

    Member
    Jul 27, 2012
    2,881
    155
    0
    Download file already have keylogger! Ubala oya download karana file ekata keylogger ekak bind karala thiyenne Sh!t binder eka use karala!
     

    LC1989

    Well-known member
  • Sep 18, 2011
    2,095
    682
    113
    Machan meke Keylogger server.exe akai Easy Binder.exe open wenne na:no::no:

    the application failed to initialize properly kiyala watenawa
    mekata mokada macho karanne
    .