කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

madushankads

Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    kawda ponsiyek rep kapanawa hodata ridila, kochchara kapuwath eka gane kapenne, ohoma kapala ubata mona hari hambenawanan thawa kapanna suduuuuuuuuuuuu............
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    e custom athule liyapu kattiya wenna athi anith ewunge result newe!

    එහෙම වෙන්න ඇති, ඒත් උන්ටත් මෙච්චර ඉක්මනට රිසල්ට්ස් දෙනවද කියලත් ෂුවර් නෑ ..
     
    Last edited:

    madushankads

    Well-known member
  • Mar 1, 2007
    5,734
    461
    113
    එහෙම වෙන්න ඇති, ඒත් උන්ටත් මෙච්චර ඉක්මනට රිසල්ට්ස් දෙනවද කියලත් ෂුවර් නෑ ..

    unta exam thibbe apata kalin ban, unta dila eka confirmed....
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    ekath unge gemak wenna athi awurudu 2kin reslut enakota select unath ena pramanaya adu wenawane....:P
    . Machann custom eka athule aya promote karala iwarayi Dan..Dan Anek ayage reslts out karanna tyenne. Me time papers balanawa.. MN call kala. Athule promotion dipu nisa ikmnata ganiwi kiyala aranchi. Me para deshapalana pathweem nethilu. Kalin jadapu list okkoma cancel karala kiyala aranchi. Hethuaa anduwa wenas Una eka. Aluth aranchi wena mnwda thenne?
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    tarson immediate response Kara na aluth that we. Mnwda aranchi. Cztm eke yaluwek Mata kalin aranchi tika dunne
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    tarson immediate response Kara na aluth that we. Mnwda aranchi. Cztm eke yaluwek Mata kalin aranchi tika dunne

    . Machann custom eka athule aya promote karala iwarayi Dan..Dan Anek ayage reslts out karanna tyenne. Me time papers balanawa.. MN call kala. Athule promotion dipu nisa ikmnata ganiwi kiyala aranchi. Me para deshapalana pathweem nethilu. Kalin jadapu list okkoma cancel karala kiyala aranchi. Hethuaa anduwa wenas Una eka. Aluth aranchi wena mnwda thenne?

    ඔව් ඉක්මනට දෙනව කියල ආරංචියක් තියෙනව. :yes: ඒත් ඉතින් දන්නවනෙ මුන්ගෙ වැඩ ... ;) ඇතුලෙ අයට කොහොමත් වෙනම එක්සෑම් තිබ්බෙ බන්, උන්ට කොහොමත් ඕක ලේසී, එයාලව ෆේල් කරන්නෙ නෑ, කරල වැඩකුත් නෑනෙ අවුරුදු ගානක් ඇතුලෙ කට්ට කාපු උන්නෙ ... ;) ඒක ඉතින් සාධාරණ නෑ ඒත් ඉතින් ලංකාව ඔහොම තමයි .:dull:
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    ඔව් ඉක්මනට දෙනව කියල ආරංචියක් තියෙනව. :yes: ඒත් ඉතින් දන්නවනෙ මුන්ගෙ වැඩ ... ;) ඇතුලෙ අයට කොහොමත් වෙනම එක්සෑම් තිබ්බෙ බන්, උන්ට කොහොමත් ඕක ලේසී, එයාලව ෆේල් කරන්නෙ නෑ, කරල වැඩකුත් නෑනෙ අවුරුදු ගානක් ඇතුලෙ කට්ට කාපු උන්නෙ ... ;) ඒක ඉතින් සාධාරණ නෑ ඒත් ඉතින් ලංකාව ඔහොම තමයි .:dull:

    athulen 20 k withara promote wela tyenne. List cancel kiyala aranchi . Me Para exam cancel karala labana Para thiyana kathawakuth tyenawa
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    athulen 20 k withara promote wela tyenne. List cancel kiyala aranchi . Me Para exam cancel karala labana Para thiyana kathawakuth tyenawa

    අඩෝ එහෙම උනොත් නම් මල් 7 ආ..... දෙයියො අපේ මූන බැලුවොත්?
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    athulen 20 k withara promote wela tyenne. List cancel kiyala aranchi . Me Para exam cancel karala labana Para thiyana kathawakuth tyenawa

    7000 විතර වගේනෙ ඔක්කොම ඇප්ලයි කලේ, එකෙනුත් එක්සෑම් ලිව්වෙ 4500 -5000 වගේනෙ, සේරමලට ඉන්ටර්වීව් කෝල් කළා නම් හරිනෙ, 4500 ක් ඉන්ටර්වීව් කරන්න අමාරුයි කියනවනම් කස්ටම්ස් එකේ ඉන්න උන්ගෙන් වැඩකුත් නෑ :rofl: .. ආයිත් එක්සෑම් තියල ලියනව කියන්නෙ එපා වෙන සීන් එකක් :yes: .. සේරටම ඉන්ටවීව් තියන්න බැරිම නම් කට්ඕෆ් මාක් එක පහලට දැම්මනම් අඩුම 2000 -3000 වත් ඉන්ටර්වීව් වෙන විදිහට පොඩි සාධාරණයක් තියෙනව. :dull: හැබැයි ඉතින් හොඳ වැඩ්ඩො ටික IQ කියල ආපු සිංහල පේපරේට අනිවා ඇන ගන්නත් ඇති, එතකොට ඒ අය අර 2000-3000 අතරේ ඉන්නවද කියන ප්‍රශ්නෙත් එනව..

    නැත්තන් ඉතින් අර සිංහල පේපරේ ලියපු සිංහල ඔස්තාර්ල ටිකක් කස්ටම්ස් යයි :lol: අපරාධ කාරයො, ජාවාරම් කාරයො ඔකුන්ගේ කනෙන් නෙමෙයි වෙන තැන් වලිනුත් රිංගල යයි මුන්ට තේරෙන්නෙ නැති වෙන්න ... :rofl:


    ඇත්තටම බැලුවොත් කස්ටම්ස් එකට ඕනෙ උගත්, තනියම හිතල වැඩක් සාර්ථකව කර ගැනීමේ හැකියාව, ක්ෂණිකව යෝග්‍ය තීරණ ගැනීමේ හැකියාව සහ විශ්ලේෂණ හැකියාව ඉහලින් තියෙන අය .. උගත් කම ඉතින් කොහොමත් තියෙනවනෙ ලියපු හැමෝගෙම, ඒ ඒ පොස්ට් එකට අදාළ උගත් කම සහිත අයනේ ලිව්වෙ කොහොමත්, ඒක නිසා ආයිත් උගත් කම මැනල වැඩක් නෑ, ඒත් අනිත් කාරණා අර දුන්න සිංහල පේපර් එකෙන් මැනගන්න පුළුවන් වෙයිද කියල නම් හිතන්න බෑ .. :dull::no:
     
    Last edited:

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    තව 1 week - 3 week අතර රිසල්ට්ස් දෙනව කියල ආරංචියි .... කව්රුහරි කන්ෆර්ම් කරන්න. :yes:
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    තව 1 week - 3 week අතර රිසල්ට්ස් දෙනව කියල ආරංචියි .... කව්රුහරි කන්ෆර්ම් කරන්න. :yes:



    balanawa kiyala Thana aranchi... Wena aranchiyak nm ne.. And manda bnz..
     

    rusht

    Member
    Mar 5, 2014
    169
    8
    0
    kisima up ekak nehene bnz reslts gena.. Mcn degree date eka genna prashnayak tyenawa mage frendekta. Eyage transcript eke. Tyenne. August kiyala.hebeyi sliit eke eyalata April wala iwara karalla. Cztm ekata one June 6 walata kalin cmplete karala. Sliit eken kiuwalu letter ekak dennam kiyala eth trabnscript tyenne. August kiyala. Man ahanawa awulak wewida kiyala...
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,859
    6,148
    113
    kisima up ekak nehene bnz reslts gena.. Mcn degree date eka genna prashnayak tyenawa mage frendekta. Eyage transcript eke. Tyenne. August kiyala.hebeyi sliit eke eyalata April wala iwara karalla. Cztm ekata one June 6 walata kalin cmplete karala. Sliit eken kiuwalu letter ekak dennam kiyala eth trabnscript tyenne. August kiyala. Man ahanawa awulak wewida kiyala...

    යාළුවෙක්ටද උඹටද ;) .. ඕක අහන්න නම් ඕනෙ විභාග එකෙන් මචන්, ඩිග්‍රි සටිෆිකට් එකක් දෙන්න ඇතිනෙ ඒකෙ පොල් අකුරෙන් ලියල තියෙන දිනේ තමයි උපාධිය ලැබුණු දිනේ විදිහට ගන්න ඕනෙ මං දන්න තරමින් ... :yes: