කස්ටම්ස් එක්සෑම් පාඩම් සමග උදව් - එක්සෑම් #

tarson

Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    great work machan
    thawath mcq dammanam hodai

    අපේ එවුන්ගෙ කිසි සපෝට් එකක් නෑ වගේ බන් ඉතින් උන්ට ඕනෙත් නැත්තන් වැඩක් නෑ වගේ දාල ... :dull:

    chrmistry physics pathiwalinuth prashna eida?
    danata exam liyapu membersla innawanam apita udau karanna
    Physics එනව, Chemistry එන්නෙ නෑ .. එක්සෑම් ලියල නම් නෑ මාත් ෆස්ට්ටයිම් ලියන්නෙ, එක්සෑම් එක පට්ටම අමාරුයිලු ...
     
    Last edited:

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    ඒ අස්සෙන් එකෙක් වෙන ත්‍රෙඩ් එකක් හරහා, කස්ටම්ස් එක ගැන කියල මගෙ රෙප් කපන්නත් ට්‍රයි කරල ... අනාතය දන්නෙ නෑ ඌට රෙප් පවර් එකක් නෑ කියල කපන්න ... :lol::lol:


    16axm9w.png
     

    nlasasatha

    Well-known member
  • Sep 2, 2009
    3,800
    1,581
    113
    Tsukuba
    ඒ අස්සෙන් එකෙක් වෙන ත්‍රෙඩ් එකක් හරහා, කස්ටම්ස් එක ගැන කියල මගෙ රෙප් කපන්නත් ට්‍රයි කරල ... අනාතය දන්නෙ නෑ ඌට රෙප් පවර් එකක් නෑ කියල කපන්න ... :lol::lol:


    16axm9w.png

    :rofl::rofl:
     

    thushanchamika

    Junior member
  • Dec 3, 2011
    73
    6
    8
    exam සැප්තැම්බර් මුල තියෙනවා.....බොහෝදුරට සැප්තැම්බර් 6 ,7 වගේ තියේවී.......
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    exam සැප්තැම්බර් මුල තියෙනවා.....බොහෝදුරට සැප්තැම්බර් 6 ,7 වගේ තියේවී.......

    නෑ .... සැප්තම්බර් මාසෙ දෙවෙනි සතියෙ තියෙනව කියල තමයි ආරංචි :P
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    නෑ .... සැප්තම්බර් මාසෙ දෙවෙනි සතියෙ තියෙනව කියල තමයි ආරංචි :P

    ඇඩේ ඇත්තටමද බං? sure එකටම 13 හෝ 14 වැටෙයිද? එදාට company එකේ ට්‍රිප් එක....:sorry::sorry: එහෙම උනොත් මොකද ඕයි මන් කරන්නේ :shocked::shocked:
     
    Last edited:

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113

    ඇඩේ ඇත්තටමද බං? sure එකටම 13 හෝ 14 වැටෙයිද? එදාට company එකේ ට්‍රිප් එක....:sorry::sorry: එහෙම උනොත් මොකද ඕයි මන් කරන්නේ :shocked::shocked:

    අහෝ ඛේදයකි .. ආරංචිය හැටියට 13 වගේ තමයි ... වෙනස් වෙන්නත් පුළුවන් ... :eek:
     

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    අහෝ ඛේදයකි .. ආරංචිය හැටියට 13 වගේ තමයි ... වෙනස් වෙන්නත් පුළුවන් ... :eek:

    ඛේදයක් කියන්නේ ඛේදවාචකයක්....හරියටම දැන ගන්න විදියක් නැද්ද?​
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    ඛේදයක් කියන්නේ ඛේදවාචකයක්....හරියටම දැන ගන්න විදියක් නැද්ද?​

    හරියටම තාම දන්නෙ නෑ මචන්, දැනට උන් හිතාගෙන ඉන්නෙ 13 තියනව, කියල තමයි විශ්වාස(නොවන) ආරංචි මාර්ගෙකින් දැනගන්න ලැබුනෙ ...:yes: ... මාත් ගොඩක් වෙලාවට ලියන එකක් නෑ බන් .. එක්සෑම් අමාරුයි අනිත් එක ලබන මාසෙ යොදාගත්ත වැඩ ගොඩයි ... :rofl:
     
    Last edited:

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    හරියටම තාම දන්නෙ නෑ මචන්, දැනට උන් හිතාගෙන ඉන්නෙ 13 තියනව, කියල තමයි විශ්වාස(නොවන) ආරංචි මාර්ගෙකින් දැනගන්න ලැබුනෙ ...:yes: ...

    මං exam department එකට කතා කරපුවමනම් කිව්වේ තමා උන්ට මුකුත් ඇවිත් නැ කියලා...කොහොමත් admission එවන්නේ සති දෙකකට කලින් කිව්වා...එත් උ කිව්වා 20න් පස්සේ තමා උන්ටත් දැන ගන්න වෙන්නේ කියලා... කොහොම වෙයිද දන්නේ නැ....උබට කව්ද විස්වාස නොවන ආරංචිය දුන්න එකා?​
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    මං exam department එකට කතා කරපුවමනම් කිව්වේ තමා උන්ට මුකුත් ඇවිත් නැ කියලා...කොහොමත් admission එවන්නේ සති දෙකකට කලින් කිව්වා...එත් උ කිව්වා 20න් පස්සේ තමා උන්ටත් දැන ගන්න වෙන්නේ කියලා... කොහොම වෙයිද දන්නේ නැ....උබට කව්ද විස්වාස නොවන ආරංචිය දුන්න එකා?​

    ඒක තමයි බන් ප්‍රශ්නෙ, දිනේ දුන්නෙ විස්වාස නොවන එකෙක් නිසා දින වෙනස් වෙන්න පුළුවන් ... ඒත් විස්වාස නොවන පොර දීපු විස්තර මේ වෙනකන් වැරදිල නෑ, ඒත් විභාග දෙපාර්තමේන්තුව තාම දන්නෙත් නැත්තන් අනේ මන්ද ... :dull: ඇඩ්මිෂන් නම් විභාගෙට පස්සෙත් එවන්න පුළුවන් (ලංකාවෙ ඕව අමුතු දේවල් නෙමෙයි, එහෙම උනොත් අනාතයි) :rofl:
     
    Last edited:

    fever

    Active member
  • Mar 29, 2008
    378
    37
    28
    ඒක තමයි බන් ප්‍රශ්නෙ, දිනේ දුන්නෙ විස්වාස නොවන එකෙක් නිසා දින වෙනස් වෙන්න පුළුවන් ... ඒත් විස්වාස නොවන පොර දීපු විස්තර මේ වෙනකන් වැරදිල නෑ, ඒත් විභාග දෙපාර්තමේන්තුව තාම දන්නෙත් නැත්තන් අනේ මන්ද ... :dull:

    බලමුකෝ 20න් පස්සෙත් අරුන්ට call එකක් දීලා....මන් හෙට custom එකේ HRM එකට call එකකුත් දීලා හරියටම date එක confirm කරගන්නවා...​
     

    tarson

    Well-known member
  • Feb 25, 2009
    8,860
    6,148
    113
    බලමුකෝ 20න් පස්සෙත් අරුන්ට call එකක් දීලා....මන් හෙට custom එකේ HRM එකට call එකකුත් දීලා හරියටම date එක confirm කරගන්නවා...​

    හ්ම්ම් .. ඒක හොඳයි ... :yes: