කසාද බදින්න බැරි තරම් ලොකු අවුලක්...

chamal89

Well-known member
  • Aug 1, 2008
    5,114
    949
    113
    උබල දෙන්නට දෙන්න ආදරෙයිනම් දෙන්නට දෙන්න තේරුම් අරන් ඉන්නවනම් හදහන පස්සෙ වෑඩිය දුවන්න එපා බන් මගෙ යාලුවෙක්ට කියල තිබ්බ උන් දෙන්න බෑන්දොත් කොල්ල මෑරෙනව කියලා... අපි මොකද කලේ ඉපදිච්ච වෙලාව චුට්ටක් එහෙ මෙහෙ කරල තව හදහනක් හෑදුව ගෙවල් වලට හොරෙන් දෙයියන්ගෙ පිහිටයි කියල දෙන්න ලමයි දෙනෙකුත් හාදගෙන හොදින් ඉන්නව
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    Yakooo oya magulata baya wenna epaa...
    mama magee kellawa bandoth mata yana ena man nathi wenawa kiyala balapu hamataninma kiwwa....
    ada gonthoo mama eekith ekka rajek wagee jewath wenawa...
    wadi wisthara oone nam PM karapan oay keendara gana mama hewwa... eeka type karanna be mama umbata PM karannam

    ma,ath dan chek gana.mage prsntage ekath 66% !
    eth mama wadiya wishwasa karane na.balamuu
    mee sftwr eka gana nam echara aulak na.balamuu

    • dan ona magulakata lasthi ban.vena deyak vei.kavada hari marenava nea
      [/LIST]
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    උබල දෙන්නට දෙන්න ආදරෙයිනම් දෙන්නට දෙන්න තේරුම් අරන් ඉන්නවනම් හදහන පස්සෙ වෑඩිය දුවන්න එපා බන් මගෙ යාලුවෙක්ට කියල තිබ්බ උන් දෙන්න බෑන්දොත් කොල්ල මෑරෙනව කියලා... අපි මොකද කලේ ඉපදිච්ච වෙලාව චුට්ටක් එහෙ මෙහෙ කරල තව හදහනක් හෑදුව ගෙවල් වලට හොරෙන් දෙයියන්ගෙ පිහිටයි කියල දෙන්න ලමයි දෙනෙකුත් හාදගෙන හොදින් ඉන්නව

    ඔක තමයි කරන්න ඔන.මචන් කොහොමද ඔක කලේ ?අපේ අම්ම ගාව මගෙ එක තියනව.කැල්ලගෙ අම්ම ගාව එයගෙ එක තියනව..කොහොමද කරන්නෙ?
     

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    යමක් කිරීමට සිදු වී ඇත්නම් එම වෙලාව එයට සුභ මොහොතයි
    ග්‍රහ තරු රාහු කාල ආදියෙන් ඇති පලය කුමක්ද ??
    (බුදුරජානන් වහන්සේ )

    machanla man monade unath eyath ekka inna thiranaya kala...comment valata thanks
     

    TechFox

    Junior member
  • Dec 20, 2012
    37
    15
    8
    Karanuga yogaya - A kiyanne machan bandoth kohomath miniha marenwa kiyana eka. Gani knawandum wenawamai

    Karanuga eka maga arinna puluwan machan lesiyenma. menn mewagen ekak thoran karapan

    1. Asarana manussayekta dawas 6k eka digata mun kiribath dan dena eka
    2. Alutha pataw gahapu balliyekta dawas 7k kiri dan dena eka
    3. Pansalata Mati kala 7k dawasata eka gaane puja karana eka
    4. Wali walin hadapu pahan 7k dawas 7kata puja karana eka

    Owata Rs.500 wath yanne naha. ekak thora gena dennama ekathu wela karapan machan, Ubala denna ge nam wala mul akurui / upan welawal dkai PM karapan mama thawa wisthara ona nam kiyannam :)
     

    TechFox

    Junior member
  • Dec 20, 2012
    37
    15
    8
    Karanuga yogaya - A kiyanne machan bandoth kohomath miniha marenwa kiyana eka. Gani knawandum wenawamai

    Karanuga eka maga arinna puluwan machan lesiyenma. menn mewagen ekak thoran karapan

    1. Asarana manussayekta dawas 6k eka digata mun kiribath dan dena eka
    2. Alutha pataw gahapu balliyekta dawas 7k kiri dan dena eka
    3. Pansalata Mati kala 7k dawasata eka gaane puja karana eka
    4. Wali walin hadapu pahan 7k dawas 7kata puja karana eka

    Owata Rs.500 wath yanne naha. ekak thora gena dennama ekathu wela karapan machan, Ubala denna ge nam wala mul akurui / upan welawal dkai PM karapan mama thawa wisthara ona nam kiyannam :)
     
    • Like
    Reactions: hspa3.5

    hspa3.5

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    4,539
    543
    113
    my world
    Karanuga yogaya - A kiyanne machan bandoth kohomath miniha marenwa kiyana eka. Gani knawandum wenawamai

    Karanuga eka maga arinna puluwan machan lesiyenma. menn mewagen ekak thoran karapan

    1. Asarana manussayekta dawas 6k eka digata mun kiribath dan dena eka
    2. Alutha pataw gahapu balliyekta dawas 7k kiri dan dena eka
    3. Pansalata Mati kala 7k dawasata eka gaane puja karana eka
    4. Wali walin hadapu pahan 7k dawas 7kata puja karana eka

    Owata Rs.500 wath yanne naha. ekak thora gena dennama ekathu wela karapan machan, Ubala denna ge nam wala mul akurui / upan welawal dkai PM karapan mama thawa wisthara ona nam kiyannam :)

    thanks machan thava visthara kiyapan ko ...
     

    rm1980

    Well-known member
  • Aug 15, 2012
    6,853
    700
    113
    owa gena aechhara hitanna aepa machan.dennata dennaadarenam aeccharai.

    jaya wewa.................