
ෆෝන් එකක් වගේ නේද..මුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
ඒකනෙ ඕයි.. සයිකො ඩයල් දෙකක් එවල තියෙන්නෙ බය කියල ගාණවක්වත් නෑ ඊසි තියල යන්නෙ කේක් කෑල්ලකුත් කාලාඑකෙක් මේසේ උඩ තියෙන කේක් කෑල්ලක්ද බන් අතට ගන්නේ![]()
Jammed gun?මුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
මම හිතුවේ ඌ යන ගමන් කෙහෙල් ගෙඩියක් කෑව කියලාඑකෙක් මේසේ උඩ තියෙන කේක් කෑල්ලක්ද බන් අතට ගන්නේ![]()

uu magazine eka athe aran enne.. mulin panic ekata magazine eka mese udin tyanawa.. aye aragena set krala tyanneමුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
Maybe. then he takes a step back and the other one does the jobJammed gun?
stoppage wenawa wage uge gun ekaextra magazine eka mese uda tyanawa wage
yep anna okai cn eka ... pora magazine eka athe aran enne ..uu magazine eka athe aran enne.. mulin panic ekata magazine eka mese udin tyanawa.. aye aragena set krala tyanne
මොනවා හරි කෑවා මෙසේ උඩ තිබ්බ.මුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
Video eka reverse yanne.මුලින් එන එකා වෙඩි තියන් නැතුව මොකක්ද බන් අර මේසේ ගාවට ගිහින් කරන්නෙ? මොකක් හරි ගන්නව නේද ඌ
thuwakkuwa athe thiyana eka mokata baya wennada ban.. u inne thuwakkuwa pitipasse.ඒකනෙ ඕයි.. සයිකො ඩයල් දෙකක් එවල තියෙන්නෙ බය කියල ගාණවක්වත් නෑ ඊසි තියල යන්නෙ කේක් කෑල්ලකුත් කාලා
ඕව කලින් බලල කරන්නෙ මචන්. වෙඩි තියන උන් එන්න කලින් ඔතනින් ඔත්තුව බලන්න උන් දෙතුන් දෙනෙක්වත් පාරෙ යනවා වසන්ත ඇතුලට ගියාද කීදෙනෙක් ආවද එහෙම බලාගන්න.මොනවා හරි කෑවා මෙසේ උඩ තිබ්බ.
හැබැයි ඇතුලෙන් ඔත්තුව ගිහින් තියෙනවා ඌ ඔතන ඉන්නවා කියලා. උන් එතන ඉන්නවා කියල දැනගෙනම නේ එතෙන්ට එන්නේ