කාලකන්නින්ට දෙක පුන්න කලින් බලන්න kg3 = Anuradhara = silape =

narihashan

Well-known member
  • Mar 22, 2022
    5,732
    1
    8,602
    113
    අපෙ කාලෙ අපරාදේ ඔය කාලකන්නි ගැන හොයන්න යන

    ඒ හුකන්නා අවධානේ මදිවෙලා පෙති මෙච්චරක් බිව්වා කියලා, thread එකක් දායි තව ටික දවසකින්

    ලංකාවෙ දවසට මිනිස්සු 10කට එහා මිනිස්සු suicide කරගන්නවා, පවුල් තියෙන යම් දෙයක් කරපු මිනිස්සු ගොඩක් අය, උන් මේ වගේ අඬ අඬ ඉන්නෙ නෑ,

    උට ඕනෙ උට මැරෙන්න එපා කිය කිය මිනිස්සු කියන එකේ ආතල් එක
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,660
    113
    Habei muta sira salli deepu, taamath help karana un innawa. Lnkaawa goda danna be kiyana ekata hondama udaharayanayak tama eka :-D
    නහයෙන් අඬාගෙන හිඟා කාගෙන එද්දී බොක්ක උනුවෙනවනේ බන්. මාත් 25000ක් දීලා තියෙනවා. එහෙවු කරපු මට තමා ඕකා පස්සේ මැසේජ් දාගෙන බැන්නේ. හැකර වාචාල කටලු! කිසි කෙලෙහිගුණයක් නැති එකෙක්. මම දන්න තරමින් @Solo Rider @PHBhagya @Stimulus mind ත් මූට ගොඩක් උදවු කරලා තියෙනවා. අන්තිමට උන්ටත් කෙලෙවුවා ඕකා :growl:
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මූට තියෙන Fakes ගාන දෙයියෝ @scurvy තමයි දන්නේ 😛 ඇත්තම කිවුවොත් මූ නැත්නම් කිරිය කියලා එකකුත් නෑ. ඌ දාපු "තාත්තට ගැහුවා මැරෙන්ඩම" කියන Thread එකට මොකද වුණේ? පුළුවන් එකෙක් Holmes පාරක් දාලා බලපන් 🤭
    ඔය අනුරාද කියන්නෙත් ඇඩිමින් තමයි :lol:
     

    Stimulus mind

    Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,009
    153,059
    113
    නහයෙන් අඬාගෙන හිඟා කාගෙන එද්දී බොක්ක උනුවෙනවනේ බන්. මාත් 25000ක් දීලා තියෙනවා. එහෙවු කරපු මට තමා ඕකා පස්සේ මැසේජ් දාගෙන බැන්නේ. හැකර වාචාල කටලු! කිසි කෙලෙහිගුණයක් නැති එකෙක්. මම දන්න තරමින් @Solo Rider @PHBhagya @Stimulus mind ත් මූට ගොඩක් උදවු කරලා තියෙනවා. අන්තිමට උන්ටත් කෙලෙවුවා ඕකා :growl:
    මං නම් ඔය මනුස්සයට කරපු උදව්වක් නෑ. හැබැයි කිරියෙ කට්ටිය මෙයාට බනිද්දි මං මෙයාගෙ හිත සැනසෙන්න නම් කතා කරලා තියෙනවා ඉස්සර මානසිකව වැටිලා ඉන්න කෙනෙක්‍ ය කියලා හිතුව නිසා. එච්චරයි. අන්තිමට එහෙම කතා කරපු මට ඔය මනුස්සයා කරපු දේවල් ඔයාට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ. ඕවා ගැන මං මීට වඩා කතා කරන්න කැමති නෑ සහෝ. කිරිය ගැන සෑහෙන කලකිරුණා ඔය සිද්ධි නිසා.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,660
    113
    මං නම් ඔය මනුස්සයට කරපු උදව්වක් නෑ. හැබැයි කිරියෙ කට්ටිය මෙයාට බනිද්දි මං මෙයාගෙ හිත සැනසෙන්න නම් කතා කරලා තියෙනවා ඉස්සර මානසිකව වැටිලා ඉන්න කෙනෙක්‍ ය කියලා හිතුව නිසා. එච්චරයි. අන්තිමට එහෙම කතා කරපු මට ඔය මනුස්සයා කරපු දේවල් ඔයාට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ. ඕවා ගැන මං මීට වඩා කතා කරන්න කැමති නෑ සහෝ. කිරිය ගැන සෑහෙන කලකිරුණා ඔය සිද්ධි නිසා.
    ඔව් මම දන්නවා. මාත් ආයේ ඕවා ගැන කතාකරන්නේ නෑ :no:
     
    මූට තියෙන Fakes ගාන දෙයියෝ @scurvy තමයි දන්නේ 😛 ඇත්තම කිවුවොත් මූ නැත්නම් කිරිය කියලා එකකුත් නෑ. ඌ දාපු "තාත්තට ගැහුවා මැරෙන්ඩම" කියන Thread එකට මොකද වුණේ? පුළුවන් එකෙක් Holmes පාරක් දාලා බලපන් 🤭
    .
     
    Last edited:
    kohe hari ginnak nam piduru danna balagena inne neda :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
    එහෙම එකක් නම් නෑ. ත්‍රෙඩ් එක හොයලා තිබුනා දැම්මා. එච්චරයි.

    kohe hari ginnak nam piduru danna balagena inne neda :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D
    අයින් කරා. කෝට් එක අයින් කරන්න.
    ------ Post added on Feb 13, 2024 at 9:24 PM
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    එහෙම එකක් නම් නෑ. ත්‍රෙඩ් එක හොයලා තිබුනා දැම්මා. එච්චරයි.


    අයින් කරා. කෝට් එක අයින් කරන්න.
    ------ Post added on Feb 13, 2024 at 9:24 PM

    athal ekak dunne , ai ain kare
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,660
    113
    එහෙම එකක් නම් නෑ. ත්‍රෙඩ් එක හොයලා තිබුනා දැම්මා. එච්චරයි.

    ඒ thread එක bump කරන්න පුළුවන්ද බලන්න
     
    • Haha
    Reactions: SLK_sri

    ManOfSteel

    Well-known member
  • Jan 4, 2013
    2,940
    3,028
    113
    Invalid
    ඕකා හෙනම කාලකන්නියෙක්
    කිරියේ එකෙක් වහනයක් ගත්ත කියල දාල තිබ්බ thread එකට මූ දාපු එක

    1707838088678.png
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    නහයෙන් අඬාගෙන හිඟා කාගෙන එද්දී බොක්ක උනුවෙනවනේ බන්. මාත් 25000ක් දීලා තියෙනවා. එහෙවු කරපු මට තමා ඕකා පස්සේ මැසේජ් දාගෙන බැන්නේ. හැකර වාචාල කටලු! කිසි කෙලෙහිගුණයක් නැති එකෙක්. මම දන්න තරමින් @Solo Rider @PHBhagya @Stimulus mind ත් මූට ගොඩක් උදවු කරලා තියෙනවා. අන්තිමට උන්ටත් කෙලෙවුවා ඕකා :growl:
    Yako 25k denna pissuda ban? Cancer hospital ekey podi unta kiri aran deepan. Ita wada pinak eeka.
     

    jiwithe prashna

    Well-known member
  • Sep 5, 2021
    1,280
    1,074
    113
    නහයෙන් අඬාගෙන හිඟා කාගෙන එද්දී බොක්ක උනුවෙනවනේ බන්. මාත් 25000ක් දීලා තියෙනවා. එහෙවු කරපු මට තමා ඕකා පස්සේ මැසේජ් දාගෙන බැන්නේ. හැකර වාචාල කටලු! කිසි කෙලෙහිගුණයක් නැති එකෙක්. මම දන්න තරමින් @Solo Rider @PHBhagya @Stimulus mind ත් මූට ගොඩක් උදවු කරලා තියෙනවා. අන්තිමට උන්ටත් කෙලෙවුවා ඕකා :growl:
    මූට මම බැන බැන ඉදල @Avast0 එකෙන් බෙහෙත් බීල සික්කල ගැහුව කිව්වම හිත උනු වෙලා ආයෙ බනින්නෙ නෑ කියල හිතාගෙන ඕකට සෙට් වෙන වෙලාවක බොන්නත් එන්න කියල දවස් 4 ගියෙ. අපරාදෙ ඕයි මගෙ වචන ටික. 😂
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,648
    75,701
    113
    මං නම් ඔය මනුස්සයට කරපු උදව්වක් නෑ. හැබැයි කිරියෙ කට්ටිය මෙයාට බනිද්දි මං මෙයාගෙ හිත සැනසෙන්න නම් කතා කරලා තියෙනවා ඉස්සර මානසිකව වැටිලා ඉන්න කෙනෙක්‍ ය කියලා හිතුව නිසා. එච්චරයි. අන්තිමට එහෙම කතා කරපු මට ඔය මනුස්සයා කරපු දේවල් ඔයාට අමුතුවෙන් කියන්න ඕන නෑනෙ. ඕවා ගැන මං මීට වඩා කතා කරන්න කැමති නෑ සහෝ. කිරිය ගැන සෑහෙන කලකිරුණා ඔය සිද්ධි නිසා.
    Uta ekatanam kana rathwenna hambuna. Itapase sathiyak dekak enne natuwa fake ekakin awilla admin kaaraya hari eken waren kiwwama tama anuradhara eken mathu une 🤭