කාලකන්නින්ට දෙක පුන්න කලින් බලන්න kg3 = Anuradhara = silape =

BLACKLIST_MEMBER

Well-known member
  • Feb 9, 2008
    37,854
    14,819
    113
    127.0.0.1
    ඇත්තටම suicidal thoughts තියන කෙනෙක් ප්‍රශ්නයක් දැම්මත් මූ නිසා ඒවත් විහිලුවක් වෙනව මෙතන අයට.
    මූනම් මේකෙ තියාගන්න හොද එකෙක් නෙමේ. සර්පයෙක්.
    ඔන්න ඔය හේතුව නිසා තමයි මට මුව එපාම උනේ.
     

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    නහයෙන් අඬාගෙන හිඟා කාගෙන එද්දී බොක්ක උනුවෙනවනේ බන්. මාත් 25000ක් දීලා තියෙනවා. එහෙවු කරපු මට තමා ඕකා පස්සේ මැසේජ් දාගෙන බැන්නේ. හැකර වාචාල කටලු! කිසි කෙලෙහිගුණයක් නැති එකෙක්. මම දන්න තරමින් @Solo Rider @PHBhagya @Stimulus mind ත් මූට ගොඩක් උදවු කරලා තියෙනවා. අන්තිමට උන්ටත් කෙලෙවුවා ඕකා :growl:

    @Solo Rider තමයි අනුරාධගේ හොදම යාළුවා. ගියසතියෙත් කොත්තු කන්න සල්ලි දුන්න කිව්වා.


    මට නන් තියෙන්නෙ මිනිහ ගැන අනුකම්පාවක්
    මන් වැඩිම උනොත් රුපියල් 2000ක් වගෙ දීල ඇති සැරින් සැරෙ.

    එ දුන්නෙ මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල හිතල
    කොත්තුවක් කන්න නෑ කිව්වම දුක හිතුන,

    මිනිහ මට කිසිම වැරැද්දක් කරල නෑ,

    පොඩ්ඩකට හිතුවොත්, මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල,

    අසනීප කතා අමතක කරමු.
    වයස 40ක් වෙල, ජොබක් නොකර, ගෙදරට් වෙලා ඉන්නකොට මොන වගෙ ප්‍රෙශර් එකක් ඇද්ද
    මට නන් පිස්සු හැදෙයි ඔහොම හිටියොත්.

    කිරිය තමය් මිනිහගෙ එකම ලයිෆ් එක
    එකෙන් ආතල් එකක් ගන්න එක එක දෙවල් කරනව


    හැබයි මිනිහ නෝමල් එකෙක් නන්, එ කියන්නෙ නෝමල් විදියට ඉන්න ගමන්, අවුරුදු ගානක් තියෙන්නෙ එකම කැරැක්ටර් එක රගපානව නන්
    සුපිරි පොරක්

    නිකමටවත් කැරැක්ටර් එක බ්‍රේක් කරගෙන නෑ
    බුද්දි අන්සෙට යවන්න ඕන එකෙක්
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,113
    21,660
    113
    මට නන් තියෙන්නෙ මිනිහ ගැන අනුකම්පාවක්
    මන් වැඩිම උනොත් රුපියල් 2000ක් වගෙ දීල ඇති සැරින් සැරෙ.

    එ දුන්නෙ මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල හිතල
    කොත්තුවක් කන්න නෑ කිව්වම දුක හිතුන,

    මිනිහ මට කිසිම වැරැද්දක් කරල නෑ,

    පොඩ්ඩකට හිතුවොත්, මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල,

    අසනීප කතා අමතක කරමු.
    වයස 40ක් වෙල, ජොබක් නොකර, ගෙදරට් වෙලා ඉන්නකොට මොන වගෙ ප්‍රෙශර් එකක් ඇද්ද
    මට නන් පිස්සු හැදෙයි ඔහොම හිටියොත්.

    කිරිය තමය් මිනිහගෙ එකම ලයිෆ් එක
    එකෙන් ආතල් එකක් ගන්න එක එක දෙවල් කරනව


    හැබයි මිනිහ නෝමල් එකෙක් නන්, එ කියන්නෙ නෝමල් විදියට ඉන්න ගමන්, අවුරුදු ගානක් තියෙන්නෙ එකම කැරැක්ටර් එක රගපානව නන්
    සුපිරි පොරක්

    නිකමටවත් කැරැක්ටර් එක බ්‍රේක් කරගෙන නෑ
    බුද්දි අන්සෙට යවන්න ඕන එකෙක්
    බුද්දි අන්සෙට නෙමෙයි cid එකට යවන්න පුළුවන් ඕකව. පව් කියල හිතලා තමයි නිකන් ඉන්නේ
     
    • Haha
    Reactions: Solo Rider

    Solo Rider

    Well-known member
  • Sep 4, 2020
    35,922
    1
    157,341
    113
    98
    හෝමාගම
    @Solo Rider තමයි අනුරාධගේ හොදම යාළුවා. ගියසතියෙත් කොත්තු කන්න සල්ලි දුන්න කිව්වා.


    සුපිරි පොරවල් තමයි මගෙ යාලුවො මේකෙ :cool:


    පලවෙනි එකා හොද කොල්ල
    ඊලගට අනුරාද


    හැමොම කතා වෙනව
    හැමොම හොයනව


    #gammac
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    සුපිරි පොරවල් තමයි මගෙ යාලුවො මේකෙ :cool:


    පලවෙනි එකා හොද කොල්ල
    ඊලගට අනුරාද


    හැමොම කතා වෙනව
    හැමොම හොයනව


    #gammac
    ස්කවී පොන්න්යත් යාලු කර ගනින්. උ විතරයි අඩු.
     

    idalolu hathu

    Well-known member
  • Jan 20, 2024
    449
    192
    63
    ලෙඩෙක්ට කතා කියන්න කලින් හිතල බලපල්ල උබලටත් එහෙම උනොත් මොකද වෙන්නෙ කියල.

    @kg3 කියන්නෙ අනුරාධ නෙමෙයි.
    උබත් මොන වගේ එකෙක්ද කියල පේනව.

    Screenshot 2024-02-13 234658.jpg
     

    Madhu94

    Well-known member
  • Aug 19, 2021
    1,012
    1,393
    113
    ඔන්න ඔය හේතුව නිසා තමයි මට මුව එපාම උනේ.
    අයි තින්ක් මචං අයි රෝට් යුවර් තෝට්ස් බෙටර් දෑන් යූ දැට් ඩේ. අයි වැලියු යූ ඈස් අ පර්සන් සෝ ටෲලි ෆෙල්ට් ඇමේස්ඩ් වෙන් යූ ඇග්‍රීඩ් විත් මයි ‍රෙස්පොන්ඩ් ටු දිස් ෆකර්.
    මට නන් තියෙන්නෙ මිනිහ ගැන අනුකම්පාවක්
    මන් වැඩිම උනොත් රුපියල් 2000ක් වගෙ දීල ඇති සැරින් සැරෙ.

    එ දුන්නෙ මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල හිතල
    කොත්තුවක් කන්න නෑ කිව්වම දුක හිතුන,

    මිනිහ මට කිසිම වැරැද්දක් කරල නෑ,

    පොඩ්ඩකට හිතුවොත්, මිනිහ කියන්නෙ ඇත්ත කියල,

    අසනීප කතා අමතක කරමු.
    වයස 40ක් වෙල, ජොබක් නොකර, ගෙදරට් වෙලා ඉන්නකොට මොන වගෙ ප්‍රෙශර් එකක් ඇද්ද
    මට නන් පිස්සු හැදෙයි ඔහොම හිටියොත්.

    කිරිය තමය් මිනිහගෙ එකම ලයිෆ් එක
    එකෙන් ආතල් එකක් ගන්න එක එක දෙවල් කරනව


    හැබයි මිනිහ නෝමල් එකෙක් නන්, එ කියන්නෙ නෝමල් විදියට ඉන්න ගමන්, අවුරුදු ගානක් තියෙන්නෙ එකම කැරැක්ටර් එක රගපානව නන්
    සුපිරි පොරක්

    නිකමටවත් කැරැක්ටර් එක බ්‍රේක් කරගෙන නෑ
    බුද්දි අන්සෙට යවන්න ඕන එකෙක්
    හී ඊස් අ ටොක්සික්, අන්ග්‍රේට්ෆුල් ඈස්හෝල්. මද ෆකින් ඈස්හෝල්. නෝ සිම්පති ෆො බිච් ඈස් නිගර්ස් ලයික් දිස්.

    ඔන් ඇන් අන්රිලේටඩ් රිමාක්, දිස් ඊස් අ ෆකින් ඕසම් සෝන්ග්!!!

    ------ Post added on Feb 13, 2024 at 11:49 PM
     
    • Wow
    Reactions: Mr.dark

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,476
    6,349
    113
    නහයෙන් අඬාගෙන හිඟා කාගෙන එද්දී බොක්ක උනුවෙනවනේ බන්. මාත් 25000ක් දීලා තියෙනවා. එහෙවු කරපු මට තමා ඕකා පස්සේ මැසේජ් දාගෙන බැන්නේ.
    අඩෝ සිරාවට? උගේ weak point එක මොන වගේ ද කියලා දන්නෙ නැතුව නිකමා කියලා බනින එක නම් සාධාරණ නෑ. ඒත් උදව් කරලත් උබට බැන්න කියන එක නම් හෙන අවුල්.:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:

    ලෙඩෙක්ට කතා කියන්න කලින් හිතල බලපල්ල උබලටත් එහෙම උනොත් මොකද වෙන්නෙ කියල.
    ඒක නම් ඇත්ත බන්. ඔක්කොම දාර්ශනික වදන් තමන්ට වෙනකම් තමයි. මමත් මොලේ තියෙන උන්ට විතරක් තේරෙන තත්ත්වයක ඉන්න කෙනෙක් නිසා මට ඕක හොදට තේරෙනව.ඒකයි මම මූට බනින්නෙ නැත්තෙ.
    ------ Post added on Feb 14, 2024 at 12:12 AM
     

    jiwithe prashna

    Well-known member
  • Sep 5, 2021
    1,280
    1,074
    113
    අඩෝ සිරාවට? උගේ weak point එක මොන වගේ ද කියලා දන්නෙ නැතුව නිකමා කියලා බනින එක නම් සාධාරණ නෑ. ඒත් උදව් කරලත් උබට බැන්න කියන එක නම් හෙන අවුල්.:eek::eek::eek::eek::eek::eek::eek:


    ඒක නම් ඇත්ත බන්. ඔක්කොම දාර්ශනික වදන් තමන්ට වෙනකම් තමයි. මමත් මොලේ තියෙන උන්ට විතරක් තේරෙන තත්ත්වයක ඉන්න කෙනෙක් නිසා මට ඕක හොදට තේරෙනව.ඒකයි මම මූට බනින්නෙ නැත්තෙ.
    ------ Post added on Feb 14, 2024 at 12:12 AM
    පොන්නය ඇවිත් අනුරාද සුද්ද කරන්න. පොන්නයො වැඩක් නැත්නම් ගිහින් ඌට පුක දියන් මෙතන වැලලෙන්නෙ නැතුව. තෝ වගේ පොන්නයෙක් කොහෙ තේරුම් ගන්නද තෝ රිප්ලයි කරන්නෙත් උගෙම ෆේක් එකට කියල. :lol::lol:
     
    Last edited:

    Mr.dark

    Well-known member
  • Jun 2, 2022
    4,476
    6,349
    113
    පොන්නය ඇවිත් අනුරාද සුද්ද කරන්න. පොන්නයො වැඩක් නැත්නම් ගිහින් ඌට පුක දියන් මෙතන වැලලෙන්නෙ නැතුව. තෝ වගේ පොන්නයෙක් කොහෙ තේරුම් ගන්නද තෝ රිප්ලයි කරන්නෙත් උගෙම ෆේක් එකට කියල. :lol::lol:
    ආ මේ මොකද පොන්න ජංගි මල්ලිට රිදිලා. එතකොට ඇයි පොන්ස් උබ උබේ ෆේක් වලින් අනුරාධ වගේ ත්‍රෙඩ් දැම්මෙ. වැඩක් නැත්නම් ගිහින් ඌට පුක දීපන්කො මේකේ ත්‍රෙඩ් දදා නහින්නෙ නැතුව:ROFLMAO: