dan sausages amuth pili rahayi neda. iye gedarata keels Bockwurst genath thibba.
appiriyai.
chicken feet abarala dhala kohedha
appiriyai.
chicken feet abarala dhala kohedha
sirawata ban.hema deyakma ehemayi badu wala ganan ehuwama maragena kanna hitenawa.ගොටා බයාගෙ මෑනියන්ට සුක්කන්න යකෝ සිරාවට![]()
නැහැ බන් පුන්චි බොරැල්ල පොඩි හොටෙල් එකකින්, බලපන් උබ කොලබ ඇවිල්ල තේ බීල බිල ගෙවන්න යද්දි කොහොමද ගාන කියල50නෙ බන් මෙහෙ. උඹ p&s එකෙන්ද ගත්තේ?

Pissuda yko 20iBiththara 4k 80ta? ammapa ube koheda inne. Mehe biththarayak 33i![]()
එහෙම කරලා, තව එකෙක් හදන්නද ? පිස්සු කෙලින්න එපාගොටා බයාගෙ මෑනියන්ට සුක්කන්න යකෝ සිරාවට![]()
Just like that glorious 70s Sirimavo eradan inna podi un paw
unta loweth cheese, butter, chocolates, real sausages ehema kanna afford karanna ba ganath ekka
දැන්නං 10000 කොළේකුත් ප්රින්ට් කරානං හොඳයි වගේ....
dan bittara 35i lu
300-350 thibba fried rice half eka dan 450-500, full 600-700
250 kottuwak dan 350-400
35 he shorteats dan 50-80
flat rate thibba street foods wadayak panadol peththak size, roll ekak agillak size
viennaroll ekak hunek size
sausage bun eke saugage eka dan depaththen eliyata paninawa bun eka podi
dan inna podi un paw
unta loweth cheese, butter, chocolates, real sausages ehema kanna afford karanna ba ganath ekka


