කාලෙකින් ඉන්දියන් erotic එකක දැක්ක පට්ටම කෑල්ලක්. නම Shahida Ansari. 😍😍

Anonymous_Abstract

Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    පිස්සු ද බං මේකෙ nudity නෑ කියන්නෙ. මොකක් හරි edited version එකක් ද කොහෙද උඹ බලල තියෙන්නෙ?🤣🤣🤣🤣
    oka nudity na. oya video eka hema scene ekak vagema ubata screen shots aran fb,insta danna puluwan nudity vadinne na
     
    • Love
    Reactions: Ridunapm

    Ridunapm

    Well-known member
  • Jun 22, 2022
    2,005
    2,673
    113
    In-boxed ( same series ) a XX version.
    අ‍ැස් පොට්ටද බොල? එ‍් සම්පූර්ණයෙන්ම වෙන ලබ්බක්නෙ. කවුරු හරි හරකෙක් එකම නමින් upload කරලා. මේ කෙල්ල එ‍් වගේ පේනවා නම් අ‍ැස් දෙක චෙක් කරගනින්. 🤣

    මෙන්න මූ දාපු ලින්ක් එක. 🤣

    https://onlyindian.net/mv/shahida-ansari-and-ranjit-jha-web-series-nayi-nawely-dulan/?p=3

    උට අක්ෂි දෝෂයක් බං. ඔය උඩ දැම්මා. අරකමලු. ලබ්බ තමයි. 🤣
    ------ Post added on Aug 4, 2022 at 12:26 PM
     
    • Haha
    Reactions: NaiRobi

    NaiRobi

    Well-known member
  • Nov 3, 2018
    11,693
    21,376
    113
    අ‍ැස් පොට්ටද බොල? එ‍් සම්පූර්ණයෙන්ම වෙන ලබ්බක්නෙ. කවුරු හරි හරකෙක් එකම නමින් upload කරලා. මේ කෙල්ල එ‍් වගේ පේනවා නම් අ‍ැස් දෙක චෙක් කරගනින්. 🤣

    මෙන්න මූ දාපු ලින්ක් එක. 🤣

    https://onlyindian.net/mv/shahida-ansari-and-ranjit-jha-web-series-nayi-nawely-dulan/?p=3


    උට අක්ෂි දෝෂයක් බං. ඔය උඩ දැම්මා. අරකමලු. ලබ්බ තමයි. 🤣
    ------ Post added on Aug 4, 2022 at 12:26 PM
    Ow bn Kukoo un nipple ekakwath penannne na 😁
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    බලහන් දැන් දැන් ඉන්දියන් වැල්වලට බහින කෑලිවල ලස්සන. 😍 මේක නම් soft core එකක්. Suggestive තිබුණාට nudity නෑ. හැබැයි කෙල්ල ලස්සන නිසාම පට්ට අ‍ාස හිතෙනවා. 😍😍

    කෙල්ලගෙ නම Shahida Ansari. අනිත් කෙල්ලත් අවුලක් නෑ. Video එකේ නම Nayi Naveli.

    මෙන්න imdb එක.

    https://imdb.com/title/tt13901986/



    වීඩියෝ ලින්ක් එක streamtape එකේ තියෙනවා. Ad popup කරුමෙ ගෙවලා බලන උන් බලපන්, නැත්නම් කැමති නම් උඹලා ඕනහුප්තක් එකට (https://bit.ly/onahuptak) ගිහින් තමන්ගෙ drive එකටම බා ගනින්. මෙන්න.

    https://streamtape.com/v/pYPmoLgq1DFr2BB
    බම්ප් හුත්තො. බලපියව් වැදගත් දේවල්. 😍😍
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,745
    87,152
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    දැන් නං හැබැයි ගොඩක් අඩුයි 2021 december වගේ ඔය සීන් සෑහෙන්ට තිබ්බා uk වල තියෙන companies ඇවිල්ලා ඉන්දියාවල ඉන්න invest කරලා පට්ට බජට් තියෙන ලොකු web series හැදුව. පස්සේ වැඩේ අනා ගත්තේ තනිකරම nude දාන්න ගියා ඊට පස්සේ gawament එකෙන් ගොඩක් restrictions ආවා හැබැයි මට පේන විදියට ආයෙත් ආයෙත් අර පරණ web series පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ එළියට එනවා වගේ .
    Feneo
    Nuefliks
    Uncutadda
    Baloons
    Hotx
    Goldfliks
    Trifliks
    Kooku
    Ullu

    Sub
     

    priyade

    Well-known member
  • Dec 2, 2017
    10,612
    6,176
    113
    බලහන් දැන් දැන් ඉන්දියන් වැල්වලට බහින කෑලිවල ලස්සන. 😍 මේක නම් soft core එකක්. Suggestive තිබුණාට nudity නෑ. හැබැයි කෙල්ල ලස්සන නිසාම පට්ට අ‍ාස හිතෙනවා. 😍😍

    කෙල්ලගෙ නම Shahida Ansari. අනිත් කෙල්ලත් අවුලක් නෑ. Video එකේ නම Nayi Naveli.

    මෙන්න imdb එක.

    https://imdb.com/title/tt13901986/



    වීඩියෝ ලින්ක් එක streamtape එකේ තියෙනවා. Ad popup කරුමෙ ගෙවලා බලන උන් බලපන්, නැත්නම් කැමති නම් උඹලා ඕනහුප්තක් එකට (https://bit.ly/onahuptak) ගිහින් තමන්ගෙ drive එකටම බා ගනින්. මෙන්න.

    https://streamtape.com/v/pYPmoLgq1DFr2BB
    Bump
     

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    බලහන් දැන් දැන් ඉන්දියන් වැල්වලට බහින කෑලිවල ලස්සන. 😍 මේක නම් soft core එකක්. Suggestive තිබුණාට nudity නෑ. හැබැයි කෙල්ල ලස්සන නිසාම පට්ට අ‍ාස හිතෙනවා. 😍😍

    කෙල්ලගෙ නම Shahida Ansari. අනිත් කෙල්ලත් අවුලක් නෑ. Video එකේ නම Nayi Naveli.

    මෙන්න imdb එක.

    https://imdb.com/title/tt13901986/



    වීඩියෝ ලින්ක් එක streamtape එකේ තියෙනවා. Ad popup කරුමෙ ගෙවලා බලන උන් බලපන්, නැත්නම් කැමති නම් උඹලා ඕනහුප්තක් එකට (https://bit.ly/onahuptak) ගිහින් තමන්ගෙ drive එකටම බා ගනින්. මෙන්න.

    https://streamtape.com/v/pYPmoLgq1DFr2BB
    Kalekata passe aththatama @IndrajithGamage wate yawannathiwa hoda ekak dala kiyala kiyanda kata gaththa witharai...dakka u nemei kiyala 🤭

    Thanku @Ridunapm
     
    • Like
    Reactions: IndrajithGamage

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,018
    2
    15,764
    113
    Kalekata passe aththatama @IndrajithGamage wate yawannathiwa hoda ekak dala kiyala kiyanda kata gaththa witharai...dakka u nemei kiyala 🤭

    Thanku @Ridunapm
    Ridunapm කියන්නෙ මම තමයි බොල. ඉස්සර @Indrajith Gamage බෑන් වුණාම පාවිච්චි කරපු එක. මතක නැද්ද තොට? මම නම් කවදාවත් වටේ යවලා නෑ. Direct link දාලා බෑන් වුණොත් මිසක්.
     
    • Like
    Reactions: earthling

    earthling

    Well-known member
  • Jun 15, 2006
    5,873
    5,132
    113
    Ridunapm කියන්නෙ මම තමයි බොල. ඉස්සර @Indrajith Gamage බෑන් වුණාම පාවිච්චි කරපු එක. මතක නැද්ද තොට? මම නම් කවදාවත් වටේ යවලා නෑ. Direct link දාලා බෑන් වුණොත් මිසක්.
    Ubata pm danda bari ayi ban? Anyway... ube new TG channel eka pm ekak dapan