කාලෙකින් ඉන්දියන් erotic එකක දැක්ක පට්ටම කෑල්ලක්. නම Shahida Ansari. 😍😍

RedProMaxxa_2

Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    ඉන්දියාවෙ නීතිය මචං තනිකරම production මට්ටමෙන් porn හදන්න තහනම්. එ‍් කියන්නෙ ඔය brazzers වගේ කම්පැනිවලින් ගහන්නෙ අමු අමුවෙම sex වලට. අන්න එ‍්වා බැහැ. හැබැයි film, tv series, drama වගේ artistic දේවල්වල nudity, sex තිබුණාට ප්‍රශ්නයක් නැහැ. ඉතින් එහෙම artistic කියලා පෙන්නන්න පුළුවන් එ‍්වා තමයි හැදෙන්නෙ. හැම ඉන්දියන් එකකම මොකක් හරි (කොච්චර ගොබ්බ වුණත්) කතාවක් තියෙන්නෙ එ‍්කයි. 👍
    ඒත් බං ඔය porn site වල hard core ඒව ගෙඩි පිටින් plot එක්ක තියෙන්නෙ? ඉතින් උන් මූණු එහෙම censor කරන්නෙ නැතුවත් දාද්දි ලේසියෙන් අඳුනගන්න පුළුවන් එකේ arrest නොවී ඉන්නෙ කොහොමද? රාජ් කුන්ද්‍රව arrest කරපු එහෙ පොලිසියට ඔය performersලා ටික හොයාගන්න බැරිද?
     

    Ridunapm

    Well-known member
  • Jun 22, 2022
    2,005
    2,673
    113
    ඒත් බං ඔය porn site වල hard core ඒව ගෙඩි පිටින් plot එක්ක තියෙන්නෙ? ඉතින් උන් මූණු එහෙම censor කරන්නෙ නැතුවත් දාද්දි ලේසියෙන් අඳුනගන්න පුළුවන් එකේ arrest නොවී ඉන්නෙ කොහොමද? රාජ් කුන්ද්‍රව arrest කරපු එහෙ පොලිසියට ඔය performersලා ටික හොයාගන්න බැරිද?
    Porn එකේ කතාවක් තියෙන එකයි, කතාවෙ sex and nudity තියෙන එකයි දෙකක් බං. ඕක නිර්වචනය කරන්නෙ කොහොමද කියලා මම දන් නෑ. හැබැයි මට නම් අඳුරගන්න පුළුවන් ඉතින් දෙකේ වෙනස. අරූ කරේ තනිකරම porn හදන එක. මේවායෙ තියෙන්නෙ sex සහ nudity අදාළ කරගත්ත යම් කතාවක්. එහෙම නැති එකක් තියෙනවා නම් අනිවා ප්‍රශ්නයක් එන්න පුළුවන්. 👍

    ඕකත් නිකන් semi luxury බස්වල වැඩියෙන් සල්ලි ගන්නෙ මොන ලබ්බටද කියලා අහනවා වගේම තමයි. A/C එකේ වෙනස ඕන එකෙක්ට තේරෙනවා. හැබැයි එකපාරටම බැලුවාම පේන්නෙ semi luxury සහ normal service එක වගේමයි කියලා. හැබැයි nuanced වෙනස්කම් ගොඩක් තියෙනවා සීට් එකේ ප්‍රමාණයෙ ඉඳලා කර්ට්න් සහ ඔරලෝසුව තිබීම දක්වා. එ‍්වා දන්න උන් දන්නවා, එකපාර පේන් නැහැ. 👍
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    එකපාරටම බැලුවාම පේන්නෙ semi luxury සහ normal service එක වගේමයි කියලා. හැබැයි nuanced වෙනස්කම් ගොඩක් තියෙනවා සීට් එකේ ප්‍රමාණයෙ ඉඳලා කර්ට්න් සහ ඔරලෝසුව තිබීම දක්වා. එ‍්වා දන්න උන් දන්නවා, එකපාර පේන් නැහැ. 👍
    Free වෙලාවක දාපන්කෝ ඇත්තටම ඔය දෙකේ වෙනසක් තියෙද🤔
     

    Anonymous_Abstract

    Well-known member
  • Aug 7, 2018
    6,036
    4,570
    113
    Messier 87
    Free වෙලාවක දාපන්කෝ ඇත්තටම ඔය දෙකේ වෙනසක් තියෙද🤔
    breast eka pennala photoshoot ekak karapu paliyata eki pornstar nemai ovata kiyanne topless model kiyala okkoma pennana puluwan pussy pennna ba.

    ova deep yanava awla kiyanne sinhalunta eng,it releated eva therum ganna puluwan vunata thama porn therum ganna ba

    pussy and dick pennanne nethuwa sex karama oka soft category ekata yanne ova porn nemai eth uba masturbate video ekak karoth oka porn category ekata yanna
     

    arrow__

    Well-known member
  • Jul 26, 2013
    3,198
    276
    83
    දැන් නං හැබැයි ගොඩක් අඩුයි 2021 december වගේ ඔය සීන් සෑහෙන්ට තිබ්බා uk වල තියෙන companies ඇවිල්ලා ඉන්දියාවල ඉන්න invest කරලා පට්ට බජට් තියෙන ලොකු web series හැදුව. පස්සේ වැඩේ අනා ගත්තේ තනිකරම nude දාන්න ගියා ඊට පස්සේ gawament එකෙන් ගොඩක් restrictions ආවා හැබැයි මට පේන විදියට ආයෙත් ආයෙත් අර පරණ web series පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ එළියට එනවා වගේ .
    Feneo
    Nuefliks
    Uncutadda
    Baloons
    Hotx
    Goldfliks
    Trifliks
    Kooku
    Ullu
    Telegram wala godak tibba. den ewa wedat ne
     

    Ridunapm

    Well-known member
  • Jun 22, 2022
    2,005
    2,673
    113
    breast eka pennala photoshoot ekak karapu paliyata eki pornstar nemai ovata kiyanne topless model kiyala okkoma pennana puluwan pussy pennna ba.

    ova deep yanava awla kiyanne sinhalunta eng,it releated eva therum ganna puluwan vunata thama porn therum ganna ba

    pussy and dick pennanne nethuwa sex karama oka soft category ekata yanne ova porn nemai eth uba masturbate video ekak karoth oka porn category ekata yanna
    එහෙම බිජ්ජක් නෑ යකෝ. අමු අමුවෙම Threesome, gang bang පවා තියෙන film තියෙනවා. සේරම පෙන්නනවා, එ‍්ත් එ‍්වා porn නෙවෙයි. Porn කියන එකේ සරල අර්ථය කෙලින්ම එ‍් හුකන එක පෙන්නන්නම හදන කියන එක. එහෙම නැතිව තියෙනවද නැද්ද කියන එක නෙවෙයි. කතාවෙ කොටසක් විදිහට ඔය මොක පෙන්නුවත් porn කියල ගන්නෙ නැහැ. 👍