කිංස්ලි රත්නායක ඕස්ට්‍රේලියාවට පනි

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    could be.....or maybe wife student visa. what i like to see is how hes going to live there. maybe woolies or coles

    Ow muta english ehemath ba..


    Voice eka present karanna gihin hari amaruwen uta wenama training ekak deela oya ganatawath aran thibune :rofl:

    Habai ithin Australia nam suddonta wadiya dan inne lankawe un nisa awulk na :lol:
     
    • Like
    Reactions: EVC

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,403
    1
    101,292
    113
    34
    Kalutara
    ලෝකේ කොහේ හිටියත් කලකම් පල දෙනවා..මම දන්න කෙනෙක් අැමරිකාවේ ඉන්නවා.දැන් ඵයාට පිලිකාවක්..
    මොනව කරපු එකෙක්ද?
     
    • Like
    Reactions: EVC

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    සුපිරි ඩයල් එක. නන්දසේනයව නැත්තටම නැති කරනකම් ඌ ආතල් එකේ බලන් හිටියා.
     
    • Like
    Reactions: EVC

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,162
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    ගෑනිගේ student visa ekeng ghiliaa thiyenne

    වයසක ගෑනුත් student visa දාල යනව. තෝ ගොබ්බයව තමයි ඉගෙනගන්නත් බෑ කියල පුකට පයින් ගහල එලවල තියෙන්නෙ. 🤣🤣🤣🤣

    රිදෙයි දැන්.
     
    • Haha
    Reactions: elektro and EVC

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    වයසක ගෑනුත් student visa දාල යනව. තෝ ගොබ්බයව තමයි ඉගෙනගන්නත් බෑ කියල පුකට පයින් ගහල එලවල තියෙන්නෙ. 🤣🤣🤣🤣

    රිදෙයි දැන්.
    ජෙප්පො පනින්නේ රටේ නම විකුණලා..
     
    • Love
    Reactions: EVC

    තොත්ත බබා

    Well-known member
  • Jul 21, 2011
    7,151
    9,481
    113
    Scared Baby GIF


    බලං යනකොට ඔක්කොම අහිංසක බබ්බු නෙ ඉන්නෙ :love:
     
    • Love
    Reactions: EVC

    siripaala

    Well-known member
  • Jul 7, 2012
    2,786
    779
    113
    Melbourne
    invesment visa ekakakta enna aththe, balapan minihek aurudu kiyak kapakarada PR eka ganna. awith course karla job karala. ekata mun kiyak hari horakamkarala investment karanawa. australiwe inna ayata barida Current affair ekata complain ekak danna?
     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: EVC

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,021
    21,236
    113
    invesment visa ekakakta enna aththe, balapan minihek aurudu kiyak kapakarada PR eka ganna. awith course karla job karala. ekata mun kiyak hari horakamkarala investment karanawa. australiwe inna ayata barida Current affair ekata complain ekak danna?
    up 🤗
     

    Amare machan

    Well-known member
  • May 1, 2020
    2,606
    4,464
    113
    ලංකාවේ හයි සොසයිටි එකට රට යනවා කියන්නේ නිකං කඩේට යනවා වගේ 😁 අපිට තමා ඔය සේරම අමාරුකම් .කිංස්ලි සුපිරි නිවේදකයා ඒ උනාට