Ow yakoසල්ලි නොතිබ්බත් චැනල් 27 පේනවා?
ඉතිරි එවාට සමානය ගාස්තු.. මෙක කරන්න ඇත්තේ මම හිතන්නේ ඉදිරියෙදි ඔය දේශිය නාලීකා සියල්ලම DVB2 ඔස්සේ අපිට බලන්න පුලුවන් වෙනවාලු එකයි.etahkota ithiri channels baladdi charges kohomada dan ne
Itin tawa 2K gewala life time hadagattama iwarai neh.අන්න ඒකයි වෙන්නෙ. හැමදාම මෝඩ සිංහලු ගොනාට ඇදගත්ත එකේ මේ පාරත් ඇඳගත්තම පුදුමයක්ද![]()
NOTICE
Your Dialog TV Postpaid & Prepaid rentals will be revised effective from 15th August 2021





Itin tawa 2K gewala life time hadagattama iwarai neh.
අනේ උකේ..
Existing customer price paid upfront = free
බයියන්ගෙ රට නිසා හොඳයි..
1 වෙනි package එකේ පේන්නෙ නං එහෙම තමයි. හැබැයි මුන්ගෙ terms and conditions බලන්නත් එපැයි. ඒකෙ කොහේහරි ඇති ඕන වෙලාවක ඒවා වෙනස් කරන්න පුළුවන් කියලා. මේකෙන් පස්සෙ compete කරන්න බැරුව අලුතෙන් එන එක වැටුණොත් ඊට පස්සෙ ලස්සනට ගාන ආයෙ දාන්න පුළුවන්. Terms and conditions වල තියෙන නිසා මොනවත් කරන්නත් බෑ. Competition එකක් නැති නිසා වෙන එකකට යන්නත් බෑ. බල්ලො වගේ ඉන්න වෙන්නෙ.
------ Post added on Aug 2, 2021 at 6:57 AM
Ehema seen wenne ne ban, Existing customers lata denna wenawa.
Ehema seen wenne ne ban, Existing customers lata denna wenawa.
Alut package ekak wage dunnot witarai wenas karanna puluwan.
Mobitel eke 0.50 ta call ganna puluwan minissu tama inne.
VALID ONLY FOR TWO YEARS.අනේ උකේ..
Existing customer price paid upfront = free
බයියන්ගෙ රට නිසා හොඳයි..
1 වෙනි package එකේ පේන්නෙ නං එහෙම තමයි. හැබැයි මුන්ගෙ terms and conditions බලන්නත් එපැයි. ඒකෙ කොහේහරි ඇති ඕන වෙලාවක ඒවා වෙනස් කරන්න පුළුවන් කියලා. මේකෙන් පස්සෙ compete කරන්න බැරුව අලුතෙන් එන එක වැටුණොත් ඊට පස්සෙ ලස්සනට ගාන ආයෙ දාන්න පුළුවන්. Terms and conditions වල තියෙන නිසා මොනවත් කරන්නත් බෑ. Competition එකක් නැති නිසා වෙන එකකට යන්නත් බෑ. බල්ලො වගේ ඉන්න වෙන්නෙ.
------ Post added on Aug 2, 2021 at 6:57 AM