කූබියෝ ලියපු දමිත චන්ද්‍රසිරිට මොකද උනේ? මිනිහා කෝ දැන්

Gajaman007

Well-known member
  • Feb 1, 2016
    1,958
    1
    3,438
    113
    කූබියෝ කරපු ඩිරෙක්ටර් ම තමයි වාලම්පුරි ෆිල්ම් එක කරේ,. කූබියෝ කියන්නෙ මම හිතන විදිහට සහ බලපු ලන්කාවේ හොදම ටෙලිය.වාලම්පුරියත් හිට් එකක් වෙනවා, ඒ ඩිරෙක්ටර් එක්ක කරපු ඉන්ටර්විව් හැම එකකම වගේ දමිත කියලා එකෙක් ගැන කියවෙනවා සෑහෙන්න කාලයක ඉදලා.මිනිහා තමයි කුබියෝ ලියලා තියෙන්නෙ. ඌ මැරිලද අතුරුදහන් වෙලාද කියලා කවුරුවත් දන්නෙ නෑලු.
    නෙට් එකේ සර්ච් කලාම එක එක දෙවල් එනවා. සමහරු කියනවා මිනිහා හිතල අතුරුදහන් වෙලා ලු අලුතෙ ලයිෆ් එක පටන් ගන්න.

    එත් මට තියෙන ප්‍රශ්නේ එහෙම මිනිහෙක් නැතිඋනාම හොයන්නෙ නැද්ද? පොලිස්සි ගිහින් පැමිනිල්ල්ක් දාන්නෙ නැද්ද? පොඩ්ඩක් මට සැකැයි .
     
    • Like
    Reactions: Yin And Yang

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,236
    20,873
    113
    හස්තිශෛලපුර
    කූබියෝ කරපු ඩිරෙක්ටර් ම තමයි වාලම්පුරි ෆිල්ම් එක කරේ,. කූබියෝ කියන්නෙ මම හිතන විදිහට සහ බලපු ලන්කාවේ හොදම ටෙලිය.වාලම්පුරියත් හිට් එකක් වෙනවා, ඒ ඩිරෙක්ටර් එක්ක කරපු ඉන්ටර්විව් හැම එකකම වගේ දමිත කියලා එකෙක් ගැන කියවෙනවා සෑහෙන්න කාලයක ඉදලා.මිනිහා තමයි කුබියෝ ලියලා තියෙන්නෙ. ඌ මැරිලද අතුරුදහන් වෙලාද කියලා කවුරුවත් දන්නෙ නෑලු.
    නෙට් එකේ සර්ච් කලාම එක එක දෙවල් එනවා. සමහරු කියනවා මිනිහා හිතල අතුරුදහන් වෙලා ලු අලුතෙ ලයිෆ් එක පටන් ගන්න.

    එත් මට තියෙන ප්‍රශ්නේ එහෙම මිනිහෙක් නැතිඋනාම හොයන්නෙ නැද්ද? පොලිස්සි ගිහින් පැමිනිල්ල්ක් දාන්නෙ නැද්ද? පොඩ්ඩක් මට සැකැයි .
    Hi දමිත
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,015
    12,102
    113
    Oya eka eka huttala hoyanna policiyata pissuda..
    Uge gani hari demawpiyo hari mu nathi wela kiyala entry ekak dammoth policiyen hoyai..
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    damitha-chandrasiri.jpg


    484413311_1158576242945573_8923809149823458120_n.jpg
     

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,817
    113
    Earth
    අතුරුදන් උනා කියලා තමයි කියන්නෙ.. මොකුත් හෝඩුවාවක් නෑ මිනිහා ගැන.. එහෙම තව කේසස් තියනව බන් වෙච්ච දෙයක්වත් දන් නැති උන් ගැන..ඒත් මූ අතුරුදන් උන එක මාර අවුලේ දවස්වලත්..ඒත් ලකා උනත් හරියට මොකුත් කියන් නෑ මොකක්ද උනේ අන්තිමට මූව කොහෙන්ද දැක්කෙ කියලවත්..දමිත කියන්නෙ ලකාගෙ ඇතුලෙ ඉන්න ඉමැජිනරි කැරැක්ටර් එකක් ද දන් නෑ බන් fight club එකේ වගේ :unsure: .
     

    vidu1982

    Well-known member
  • Apr 16, 2020
    103
    270
    63
    මැරිලා නැහැ ඉන්නවා.. හැබැයි තාම සමාජයට ඇවිත් නැහැ.. තරිදු ඒක්ක කරපු ඉන්ටවීව් ඒක බලන්න.
     

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,947
    11,381
    113
    Oya wage gay sri lankan actor kenek innawa rathran porogaththu, uge nama mathaka na, u athurudahan, sure marala hangala
     

    kevindareal

    Well-known member
  • Apr 19, 2011
    4,195
    1,633
    113
    කූබියෝ කියන්නෙ මම හිතන විදිහට සහ බලපු ලන්කාවේ හොදම ටෙලිය

    hmmmmmmm :rolleyes: