ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.ඇත්තටම කෙට්ටු කෙල්ලන්ගේ ( හැමෝගෙම නොවයි ) කිසිම ගඳක් එන්නේ නැහැ බන් පූසගෙන් . සුපිරි සැප තමයි
උඹ කියන ඒව උඹමනෙ උඹේ ෆේක් වලින් ඇත්ත කියන්නෙ. වෙන කවුරුවත් ඇත්ත කියනවද ඕවා.ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
ඔව් බන්. අපහාස කරනවා නොවෙයි. ඇත්තටම බොඩි එකෙන් කිසිම ස්මෙල් එකක් එන්නේ නැහැ. ඇඟපත පිට්ටුව වගේ තියන ඒවා ගහන්න කලින් පයිය යගදාව වගේ නගිනවා. ගලෙවුවම බහිනවා. ඇතුලට දාගන්නත් පට්ට ගේමක් දෙන්න ඕනේ.ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
මූ සිරාම මානසික ලෙඩෙක් බන්.. ගූ කකා බයිල ගහනවාඋබ උබේම ෆේක් එකට රිප්ලයි දාගන්නෙ ඇයි බන්
චාටර්නෙ
මේකෙ ගොඩක් එවුන් දන්නව ඒ උබේ ෆේක් එක කියල.
ඇයි බන් ඔච්චරම මොලේ නැති වැඩ කරන්නෙ? බම්ප් එකක් නම් දාගත්තට අවුලක් නෑ.
ඒත් රිප්ලයි දදා මොනාද බන් ඔය කරන ගූ ලැජ්ජ නැති වැඩ?
අනිත් එක උබ මේ ගද කිබි වලට ගගහ ගද යවාගන්න කාබන් කුඩු හොයපු එකානෙ.
උබ එනවද ගදවල් ගැන කතා කරන්න![]()
ඔය ඕනේ තරම් මහත සුද්දියෝ ඉන්නේ තැමිබ්ලාත් නෑ පාට වෙනස් වෙලත් නෑ රෝසම රෝස පාටයි හිල් දෙකම වට්ටක්කයා කියන්නෙම බයිල.ටික ටික හැමෝම මම කට කැඩෙනකල් කියන දේවල්වල අැත්ත තේරුම් ගනිමින් ඉන්නවා. ගඳ නෑ විතරක් නෙවෙයි පට්ටම clean. දාඩියට තැම්බිලා කළු ගැහිච්ච කුණු හුතු වගේ අප්පිරියාවෙන් කරන්ඩ දෙයක් නෑ. සැප තමා.
උඹලව හදන්ඩ බෑ බං. පකෝ elakiri එකේ search bar එකක් තියෙනවනෙ. පොඩ්ඩක් ගිහින් මේ යකා දාපු thread බලහන්. එතකොට තේරෙයි මම වෙන්ඩ විදිහක් නැති බව. මූ වෙන රටක ඉන්න, නිතර බොන එහෙම පොරක්. කොටින්ම මේ යකා දාල තියෙන photo වල තියෙන මූ බොන ජාති, මූ පාවිචිචි කරන devices, වාහන අරවා මේවා, මට තියෙන්න පුළුවන්ද, මූ යන එන තැන්වලට මම ගියා වෙන්ඩ පුළුවන්ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලහන්කො. එ්කම අැති වෙයි රෙද්ද.උඹ කියන ඒව උඹමනෙ උඹේ ෆේක් වලින් ඇත්ත කියන්නෙ. වෙන කවුරුවත් ඇත්ත කියනවද ඕවා.![]()
කිරියෙ ලොකුම හිඟන පොන්නයා තමයි හොඳම අාතල් දෙන්නෙ. හුත්තො මූ දාන thread බලල එ්වගෙ තියෙන දේවල් මට කරන්ඩ පුළුවන්ද කියල පොඩ්ඩක් හිතල බලහන්කො පකෝ.උබ උබේම ෆේක් එකට රිප්ලයි දාගන්නෙ ඇයි බන්
චාටර්නෙ
මේකෙ ගොඩක් එවුන් දන්නව ඒ උබේ ෆේක් එක කියල.
ඇයි බන් ඔච්චරම මොලේ නැති වැඩ කරන්නෙ? බම්ප් එකක් නම් දාගත්තට අවුලක් නෑ.
ඒත් රිප්ලයි දදා මොනාද බන් ඔය කරන ගූ ලැජ්ජ නැති වැඩ?
අනිත් එක උබ මේ ගද කිබි වලට ගගහ ගද යවාගන්න කාබන් කුඩු හොයපු එකානෙ.
උබ එනවද ගදවල් ගැන කතා කරන්න![]()