Postinor 2 tablets dawasata deka gane satiyak bonna dipan.. hariyano..කෙල්ලට සෙක්ස් කරන්න feelings අඩුවෙලාලු.. ආයෙත් ටිකක් up කරල ගන්න බෙහෙත් මොනවත් නැද්ද?
හාහා.. ඒ කියන්නේ ඇබෑර්තු ඇත..ගෑනුන්ට නන් එපා වෙන්නෙ නෑ.
උබ ගහන විදියෙ අවුලක් ඇත්තෙ

උඹේ අම්මාගේ එකක් තියෙනවා ඒවන්න ද බලන්නෆොටෝ එකක් නැතුව මුකුත් කියන්න අමාරුයි![]()
උබේ අම්මගේ මිනීවලට බල්ලෝ අතේ ගහලා දාපු එක වගේද ලොල්උඹේ අම්මාගේ එකක් තියෙනවා ඒවන්න ද බලන්න![]()
අම්මගේ එකක් මොකටද ඕයි මෙතන ප්රශ්නේ කිව්ව එකා නිදි වැදුනේ උබේ අම්මා එක්කද . ඉට වඩා හොදයි උබ චීචීගෙන් පුක්ශනය වෙන පොටෝ එකක් මෙතන දැම්මනම් අපිට ලේ පිරිසිදු කරගන්න තිබ්බා බලලාඋඹේ අම්මාගේ එකක් තියෙනවා ඒවන්න ද බලන්න![]()
මගේ දන්න එකෙක්ටත් ඕකම උනා, පස්සේ උගේ හොදම යාලුවා ඒකිට ඇරියා... දැන් උන් දෙන්නා ඩිවෝස්.කෙල්ලට සෙක්ස් කරන්න feelings අඩුවෙලාලු.. ආයෙත් ටිකක් up කරල ගන්න බෙහෙත් මොනවත් නැද්ද?
තෝගේ අම්මාගේ එකක් ඉල්ලගෙන බලපං. හොඳ පදුරු වෙසියක්උබේ අම්මගේ මිනීවලට බල්ලෝ අතේ ගහලා දාපු එක වගේද ලොල්![]()
උබේ අම්මා පදුරු වෙසියෙක් වුනා කියලා මං මොනවා කරන්නද වේසිගෙ පුතෝ.තෝගේ අම්මාගේ එකක් ඉල්ලගෙන බලපං. හොඳ පදුරු වෙසියක්![]()
වහල් බයියෝ අදාල දේට නෙමෙයි උත්තර දෙන්නේ. අරුන් මුට ඇරලා ඇරලා මයින්ඩ් එකත් අවුල් ගිහිල්ලට කෙහෙදඋඹේ අම්මාගේ එකක් තියෙනවා ඒවන්න ද බලන්න![]()