Dan thoge usa harida? Kella Honda Nam sira karapan. Naththan kellath paw..![]()
thaama dennama hariyata kiyala na ban...ekinam kamati wage...man asa na ban arahema kiwwa nisa...eth ada podi athal ekak ganna ona..ekai ahuwe place ekak.

Eki nam kamathi wage
Anee yako
Thoo thaama set karagatteth nathuwada thol daane yanne
Nodakin moda musalaya![]()

diyatha uyanata pala...
හෙහෙහෙ....
සුජී.... ඔය කෙල්ලව දීපං ළමයෙකුට!




good idea...eida danne na




subscribed![]()
වැස්සොත් කිස් නෙවෙයි උබලාට පස් තමයි කන්න වෙන්නේ![]()
අද හවස 6 ට විතර කෙල්ලත් එක්ක ටිකක් නිදහසේ කතා කරන්න පුළුවන් තැනක් gaana අඩු හරි නැත්තම් ෆ්රී තැනක් කියහල්ලකෝ..තිබිරිගස්යය ,townhall අවට තැනක්...තොලක් දාන්න පුළුවන් තැනක්..හෙහෙහෙ....
හෙහෙහෙ....
හෙහෙහෙ....![]()
නැවැත්තුවේ නෑ නේ affair එක...එල...මම දන්න තැන් නැහැ මචෝ