උබ මගේ challenge එක බරගනින් කෝ පොන්ස් මට උබ දන්න දේවල් වලට හිනා යනවා ලෝල්ලෝ
මවා expose කරලා මේ ට්රේඅඩ් එක උප්දටේ කරපන් ලෝල්ලෝ![]()
උඹේ challenge එක තාත්වික නෑනෙ පොන්නයො
ඉස්සෙල්ල උඹ කිව්ව botnet එකෙන් expose කරල පෙන්නපන්කො පොන්නයො පුළුවන්නම්???



Last edited:

ඌ කියපු කතාවෙ ලාවට වගේ ඇත්තක් තිබුණ නිසා.. ඒක උඹගෙ පෝස්ට් එකත් එක්ක අදාලතාවයක් නෑ..
