කෙල්ලෙක්ට කනේ පාරක් ගහන්න කිව්වම....

kalhara96

Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    උබ මගේ challenge එක බරගනින් කෝ පොන්ස් මට උබ දන්න දේවල් වලට හිනා යනවා ලෝල්ලෝ
    මවා expose කරලා මේ ට්‍රේඅඩ් එක උප්දටේ කරපන් ලෝල්ලෝ :lol::lol::lol::lol::lol:


    උඹේ challenge එක තාත්වික නෑනෙ පොන්නයො
    ඉස්සෙල්ල උඹ කිව්ව botnet එකෙන් expose කරල පෙන්නපන්කො පොන්නයො පුළුවන්නම්???
    :lol::lol::lol:
     
    Last edited:

    kalhara96

    Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    මම එක කරලා තියෙන්න පොන්ස් අයිත් මම මේකට reply කරන්නේ නැ ලෝලෝ තොගේ කට විතරයි පොන්න බලල උබට මව expose කරලා වර පොන්නය එතකොට මම උබත් එක්ක හප්පෙන්නම් මෝල් හුකන්න තෝ ම මෝඩ කැරියක් :lol: :lol::lol::lol::lol::lol:

    මම කොයි වෙලේකවත් පොන්න උඹව expose කරනව කිව්වෙ නෑනෙ පොන්නයො...
    උඹනෙ කිව්වෙ botnet එකෙන් කරනව කියල.පුළුවන්නම් කරපන් පොන්නයා.උඹ හැම සැරේම් ගූ නානකොට පැනල දුවනවනෙ බයේ.
    පොන්න කැරිය
    :lol::lol::lol::lol:
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    මම එහෙම දෙයක් post එකෙන් අදහස් කරල නැනෙ මචන්??? :):)
    හරි බං.. ඒක ඇත්ත..:)
    මං ඒක කෝට් කලේ උඹගෙ පෝස්ට් එකට අදාල දෙයක් කියල හිතල නෙමෙයි..:yes: ඌ කියපු කතාවෙ ලාවට වගේ ඇත්තක් තිබුණ නිසා.. ඒක උඹගෙ පෝස්ට් එකත් එක්ක අදාලතාවයක් නෑ..:)
     

    kalhara96

    Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    හරි බං.. ඒක ඇත්ත..:)
    මං ඒක කෝට් කලේ උඹගෙ පෝස්ට් එකට අදාල දෙයක් කියල හිතල නෙමෙයි..:yes: ඌ කියපු කතාවෙ ලාවට වගේ ඇත්තක් තිබුණ නිසා.. ඒක උඹගෙ පෝස්ට් එකත් එක්ක අදාලතාවයක් නෑ..:)

    ok machan :):):)
     

    crazybuddy

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    52,403
    7,078
    113
    35
    කෙල්ල ළඟ
    ok machan :):):)
    11.gif
    11.gif
     
    • Like
    Reactions: kalhara96