අනේ අනිච්චං දැන් කාලේ හැදෙන උන්
R Roxxy2K Well-known member Dec 23, 2018 9,415 12,365 113 Jul 2, 2021 #21 අනේ අනිච්චං දැන් කාලේ හැදෙන උන්
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Jul 2, 2021 #22 Mandalorian said: @hodakolla අහපන් මේවා, ඉගනගනින් Click to expand... mata adala na wage ternwa
Mandalorian Well-known member Mar 26, 2020 2,847 6,447 113 Mandalore Jul 2, 2021 #23 hodakolla said: mata adala na wage ternwa Click to expand... දිව දානවා මදි වෙලා කෙල්ල දාල ගියා කියලා ත්රෙඩ් එහෙම දාල අහුවෙයන්කෝ Reactions: YESno and hodakolla
hodakolla said: mata adala na wage ternwa Click to expand... දිව දානවා මදි වෙලා කෙල්ල දාල ගියා කියලා ත්රෙඩ් එහෙම දාල අහුවෙයන්කෝ
hodakolla Well-known member Feb 14, 2017 72,445 1 99,112 113 Leasing World Jul 2, 2021 #24 Mandalorian said: දිව දානවා මදි වෙලා කෙල්ල දාල ගියා කියලා ත්රෙඩ් එහෙම දාල අහුවෙයන්කෝ Click to expand... ado no bn Reactions: YESno and Mandalorian
Mandalorian said: දිව දානවා මදි වෙලා කෙල්ල දාල ගියා කියලා ත්රෙඩ් එහෙම දාල අහුවෙයන්කෝ Click to expand... ado no bn
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Jul 2, 2021 #25 oka kiyannama acoount 1 haduwada?? nethnam ubata manasika ledakda?? RomeoromeoMember Joined Today at 10:01 AM Last seen Today at 6:38 PM
oka kiyannama acoount 1 haduwada?? nethnam ubata manasika ledakda?? RomeoromeoMember Joined Today at 10:01 AM Last seen Today at 6:38 PM
YESno Well-known member Oct 21, 2020 3,568 7,411 113 Jul 3, 2021 #27 මොන කාලකන්නි හැත්තක්ද මේ. ඔහොම වල් පරට්ටියො තමා ඊටපස්සෙ ලීක් උනා. ලීක් උනා කියාගෙන නාහෙන් අඩන්නෙ.
CorD SaC Well-known member Feb 4, 2015 15,791 28,161 113 Jul 3, 2021 #30 මිනිස්සුන්ට කැපිල පේන්න අවස්ථාවක් නැති උනහම ඔහොම තමා කොහොම හරි ට්රයි කරනවා කැපිල පේන්න. හිතාගන්න බැරි මුන්ගෙ මහ උන් කොහෙද ඉන්නේ කියලා.
මිනිස්සුන්ට කැපිල පේන්න අවස්ථාවක් නැති උනහම ඔහොම තමා කොහොම හරි ට්රයි කරනවා කැපිල පේන්න. හිතාගන්න බැරි මුන්ගෙ මහ උන් කොහෙද ඉන්නේ කියලා.
Devadatta Well-known member Dec 11, 2018 1,333 2,012 113 පිං බිමේ Jul 3, 2021 #31 salitha22 said: කොල්ලො ආස පුක ලොකු සුදු කොල්ලම්ට Click to expand... uba kollo seen eketh innavada bro
salitha22 said: කොල්ලො ආස පුක ලොකු සුදු කොල්ලම්ට Click to expand... uba kollo seen eketh innavada bro