මට නිකන් ඉන්න වෙලාවට මෙහෙම හිතෙනවා යාලු
දැන් වයිපරෙත් බඩ වෙලා ඉන්නේ
මට හිතෙනවා ඔෆිස් එකේ කෙල්ලෝ 4ක් 5ක් එක්ක හොර්ටන් තැන්නේ අර කැලේ ඇතුලේ තියෙන බැන්ගලෝ එකක ගිහින් දවසක් ගත කරලා එන්න
කෙල්ලෝ එක්ක විතරක් ට්රිප් ගිහින් නැද්ද?
hmm gihilla thiyanawa. mamai thawa mage yaluwekuihabai kellonge ammalath awa.
mata invite kare kellek. eki mage bokkak. anthimata pahu wenida gedara eddi mage yaluwa ekka araki set wela pahu wenida matama thamai dennawa room dannai ekkan enna yannai une
ena gaman apith ekka giya set ekema hitiya kellek set karagaththa. kellage ammath ok. enakalma wahane eki mage athe ellila thurul wela kiss denawa eka wikarayai. ammath balagena ekige akkath balagena.. ehema ekak unamai.
mata ekita asa hithune gedi deke size ekata. enakal athal . awillath athal. nanna bassama kellai kellage akkai dennama mage depaththe mage age ellila.
ehema siddiyak unamai.
passe danagaththe kellage thaththa hadda nasarani marayek. uta ahu una name mawa kapala karawala walata welanawa.
