කෙල්ලෝ නැති කොල්ලන්ගේ දැනගැනීම පිණිස !!!

Ravi Rulz

Well-known member
  • Dec 9, 2011
    2,616
    546
    113
    31
    ♥♥..හීන ලෝකෙ..♥♥
    000201F9.gif
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    කෙල්ලො ලස්සනය්.....අහින්සකය්(පේන සහ පෙන්නන විදිය...)...ඔක්කොමත් හරි දත් මදින්නේ නැති එක තමයි එකම අවුල.... :lol::lol::lol::lol:මචන් උන්ගේ අහිංසක බල ගන්න උඹ SILK STREET පැත්තේ රවුමක් ගැහෙව්වේ නැද්ද මචන්...???:lol::lol:

    Silk market කියල තට්ටු 5ක විතර complex එකකට නම් ගියා...silk street එකකට ගියේ නෑනේ.. SILK STREET ඒකට ගියාම ලොවෙත් ගුටි හම්බෙනවද ???:lol::lol::lol:
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    මේ නිකමට මචං අහන්නේ
    ඉතින් දකින දකින එකා එක්ක හිනා උනා කියලා..
    අත අල්ලන් ෆොටෝ ගන්න කැමති උනා කියලා
    ඒ කෙල්ල හොද කෙල්ලෙක් වෙනවාද ??

    උඹ කැමතිද උඹේ කෙල්ල වෙ එකෙක් අතින් අල්ලන් පින්තුර ගන්නවට එහෙම ? :baffled:

    අනික නොදන්න උන් ආස්සරය කරනවාට..
    මං නම් කැමති නෑ .. :dull:

    උබ මම කියපු එක හරියට තේරුම් අරන් නැනේ මචන්.. මම කිවුවේ අපේ කෙල්ලෝ එහෙම හිනාවෙන්නේ කතාකරන්නේ නැනේ අදුරන්නේ නැති එවුන්... එහෙම බලද්දී වෙනසක් තියනවා කියන එක.දශමෙටම අඩුපාඩු හොයන්ඩ එපා මචන්...
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    Good thread machan. I had a Chinese girlfriend sometimes back. Uba kiyala tiena kathawe aththa dewal tienawa. Un lankawe kollanta pattama kamathi. It's mainly due to our appearence. Black skin, big eyes n etc. Matanan hitenne koheth kello eka wagei kyala. It's something to do with their personal values machan. Doesn't matter whether it's china or sri lanka, chater wada karana un eheth innawa.
    Nice Research btw. Keep it up!

    thanks මචන් උබේ අදහස් වලට......
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    ane manda mage yaaluvo goda denek China vala studies karanava, a aya nan kiyanne Chinese minissu apiva (and Indiansla) ganan gannevath ne kiyala :rolleyes:

    anyway rep+

    උබේ යාළුවො නම් කියලා තියෙන්නේ බොරු මචන්.. උබ ඕනිනම් google එකේ why chinese girls like indian guys කියලා type කරලා බලපන්කො. ගොඩාක් site එනව ඇයි චීන කෙල්ලෝ indian කොල්ලොන්ට කැමති කියලා...
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    සිරාවට මචන්. කෙල්ලෝ පස්සේ බල්ලෝ වගේ යන එවුන් තාම ඉන්නවා. මන් දන්නා එකෙකුත් ඉන්නවා මෙලෝම වැඩක් නැ. චිත්ත කැල්ලක් කිව්වොත් නැට්ට පුකේ ගහන් පස්සෙන් යන්නේ. වැඩක් නැ බන් ඕකුන් ගැන කතා කරලා. කොල්ලෙක් උනාම full respect පිට ඉන්න ඕනේ. :frown: rep++


    bump good post keep posting rep added

    lankawe kellanta api wage kollo labanna pina na machan.
    :):)

    ado mamat yanwa china lassna hoda kellak set kara ganna :P

    matath china kellek ona una bn meka dakala,sirawatama lanwawe unge size balanawata wada 1/1000 i bn,

    සෑහෙන්න හිතට වදින ත්‍රෙඩ් 1ක් සහෝ....:) thanx for sharing 5+

    super kathawa machoooo



    அமைதி;16457768 said:
    ela machan. meketh china kellek marry karapu ekek innawa

    dan ithin set ekama yamanko chineta.......:lol::lol:
    REP+++

    ane ban mata china yanna onneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


    BTlogo_small+copy.jpg
     

    Heisenberg

    Well-known member
  • Jan 23, 2014
    2,080
    727
    113
    Albuquerque, New Mexico.
    pitarata kellek genawoth gedarin satha 5k denna kiyala ban thiyenne.machnag oya bus wala jack gahana ewa baluwoth godak thiyenne china ewunne ban.mama num hithuwe naa chinnu uba kiyana tharam hodai kiyala
     

    smith500

    Well-known member
  • Jun 5, 2013
    1,633
    393
    83
    යකාගේ නවාතැනේ
    pitarata kellek genawoth gedarin satha 5k denna kiyala ban thiyenne.machnag oya bus wala jack gahana ewa baluwoth godak thiyenne china ewunne ban.mama num hithuwe naa chinnu uba kiyana tharam hodai kiyala
    ehema athi machan..mokada ehe godak loku janagahanayak innawane.bus wala ehema seen wenawa athi.a bus wala jack gahana seen ehema una kiyala ban mulu samajema ehemai kiyanda ba.hoda eun naraka eun okkoma innawa.apinam ithin dekke hoda eun thamai.godakma..kollo kello passe yana seen ehema nam aththema na machan.a athare ithin arahema eunuth athi..
     

    bohokal

    Well-known member
  • Nov 21, 2006
    2,502
    250
    83
    දියුණු රටවල ගැහැණු පිරිමි වෙනස ලොකුවට ගණන් ගන්නේ නෑ බන් ,ඕනේ කෙනෙක් සුහද විදියට කතා බහ කරනවා .අපේ ගෑණු ,කෙල්ලෝ නම් තුන් වෙනි ඇහැ තියෙනවා වගේනේ ඉන්නේ