කෙල්ලො ලස්සනය්.....අහින්සකය්(පේන සහ පෙන්නන විදිය...)...ඔක්කොමත් හරි දත් මදින්නේ නැති එක තමයි එකම අවුල....මචන් උන්ගේ අහිංසක බල ගන්න උඹ SILK STREET පැත්තේ රවුමක් ගැහෙව්වේ නැද්ද මචන්...???
![]()



මේ නිකමට මචං අහන්නේ
ඉතින් දකින දකින එකා එක්ක හිනා උනා කියලා..
අත අල්ලන් ෆොටෝ ගන්න කැමති උනා කියලා
ඒ කෙල්ල හොද කෙල්ලෙක් වෙනවාද ??
උඹ කැමතිද උඹේ කෙල්ල වෙ එකෙක් අතින් අල්ලන් පින්තුර ගන්නවට එහෙම ?![]()
අනික නොදන්න උන් ආස්සරය කරනවාට..
මං නම් කැමති නෑ ..![]()
Good thread machan. I had a Chinese girlfriend sometimes back. Uba kiyala tiena kathawe aththa dewal tienawa. Un lankawe kollanta pattama kamathi. It's mainly due to our appearence. Black skin, big eyes n etc. Matanan hitenne koheth kello eka wagei kyala. It's something to do with their personal values machan. Doesn't matter whether it's china or sri lanka, chater wada karana un eheth innawa.
Nice Research btw. Keep it up!
ane manda mage yaaluvo goda denek China vala studies karanava, a aya nan kiyanne Chinese minissu apiva (and Indiansla) ganan gannevath ne kiyala
anyway rep+
සිරාවට මචන්. කෙල්ලෝ පස්සේ බල්ලෝ වගේ යන එවුන් තාම ඉන්නවා. මන් දන්නා එකෙකුත් ඉන්නවා මෙලෝම වැඩක් නැ. චිත්ත කැල්ලක් කිව්වොත් නැට්ට පුකේ ගහන් පස්සෙන් යන්නේ. වැඩක් නැ බන් ඕකුන් ගැන කතා කරලා. කොල්ලෙක් උනාම full respect පිට ඉන්න ඕනේ.rep++
REP 12+
bump good post keep posting rep added
lankawe kellanta api wage kollo labanna pina na machan.
![]()
ado mamat yanwa china lassna hoda kellak set kara ganna![]()
matath china kellek ona una bn meka dakala,sirawatama lanwawe unge size balanawata wada 1/1000 i bn,
සෑහෙන්න හිතට වදින ත්රෙඩ් 1ක් සහෝ....thanx for sharing 5+
super kathawa machoooo
ela ela
bump
அமைதி;16457768 said:ela machan. meketh china kellek marry karapu ekek innawa
dan ithin set ekama yamanko chineta.......
REP+++
ane ban mata china yanna onneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
මම ටිකක් සුදුයි එතකොට චීන කෙල්ලෝ අකමැති වෙයිද මට![]()







ehema athi machan..mokada ehe godak loku janagahanayak innawane.bus wala ehema seen wenawa athi.a bus wala jack gahana seen ehema una kiyala ban mulu samajema ehemai kiyanda ba.hoda eun naraka eun okkoma innawa.apinam ithin dekke hoda eun thamai.godakma..kollo kello passe yana seen ehema nam aththema na machan.a athare ithin arahema eunuth athi..pitarata kellek genawoth gedarin satha 5k denna kiyala ban thiyenne.machnag oya bus wala jack gahana ewa baluwoth godak thiyenne china ewunne ban.mama num hithuwe naa chinnu uba kiyana tharam hodai kiyala