Tfs ..kohomda tawa awrudu 5kin witara apit china kellak ekka port city eka wate awidididdiii...![]()
මහී මාමිට පින් දෙන්න ඕන මේ කරන සේවයට

Tfs ..kohomda tawa awrudu 5kin witara apit china kellak ekka port city eka wate awidididdiii...![]()

E mokakda?අම්බෝ ස්මිත් අයියා එක පාරක් ෆේක් එකකින් දුන්නු ආතල් එක.![]()
ඕක ඔරිජිනල් එකෙන්නෙ දුන්නෙ. මුදිතා පදනම එහෙම මතකද මන්දා

ඔව් ඔව්.ඕක ඔරිජිනල් එකෙන්නෙ දුන්නෙ. මුදිතා පදනම එහෙම මතකද මන්දා
අපරාදෙ මොනා උනත් හොඳ ත්රෙඩ් දාපු එකෙක්.