Okane itin umbalata mokuthma kiyanna bari....nayek nemai ban..
Bizzare_Art Well-known member May 7, 2017 2,820 1 2,824 113 Rathmalana Oct 10, 2020 #21 Okane itin umbalata mokuthma kiyanna bari....nayek nemai ban.. Reactions: NaiRobi, Voldemort Bro, PHBhagya and 1 other person
niyomax Well-known member Sep 24, 2014 4,595 7,483 113 Oct 10, 2020 #22 Joke neme hode..me wage threads daanne parissamin.hari ekek dekala meka policiyata dunnoth ubata baduma thama..uba joke wage nan balapan me week eke ara derana logo ekai PMD eke logos gahala FB eke unknown widiyata post ekak hadapu ekawath elluwa..meka allana eka nothing ithing..badu banis gvtha kaalema .hire inna wenne Reactions: Master malli, PHBhagya and Erzo
Joke neme hode..me wage threads daanne parissamin.hari ekek dekala meka policiyata dunnoth ubata baduma thama..uba joke wage nan balapan me week eke ara derana logo ekai PMD eke logos gahala FB eke unknown widiyata post ekak hadapu ekawath elluwa..meka allana eka nothing ithing..badu banis gvtha kaalema .hire inna wenne
maxtalker Well-known member Oct 7, 2007 7,400 13,043 113 Oct 10, 2020 #24 පාසල් නිවාඩු කාලෙ නේද පොන්ස්.. තෝ හොඳයි නවීන ගජබින්නාලංකාරය ලියන්ඩ... Reactions: පුරවැසියා, THE_RAIN, Master malli and 5 others
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,614 25,969 113 Oct 10, 2020 #25 අනුර කුමාර ගේ පුතෙක් Detected Reactions: PHBhagya and asylum
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 Oct 10, 2020 #26 උපන් දා ඉඳන් බොරුවෙන්ම ජීවත්වෙන කාලකන්නි
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,396 16,070 113 Colombo Oct 10, 2020 #27 Shak..ohoma wadak na ban..
Kolama Well-known member Sep 11, 2008 19,478 23,744 113 ලිම්පෝපෝ කන්දෙ Oct 11, 2020 #28 නිමි. Reactions: kc_0304, Big Cass, maxtalker and 3 others
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,396 16,070 113 Colombo Oct 11, 2020 #29 Reactions: Brandy2020, Rasthiyadu padanama and niyomax
sakuntha1996 Well-known member Jan 13, 2017 11,383 21,302 113 Oct 11, 2020 #30 buddikagayan said: Click to expand... Facebook group ekaka admin kenek unama hitan atte .u raja una kiyala pons Reactions: Bizzare_Art
buddikagayan said: Click to expand... Facebook group ekaka admin kenek unama hitan atte .u raja una kiyala pons
ruwanwellarocker Well-known member May 19, 2010 10,736 2,513 113 Bevery Hills-90210 Oct 11, 2020 #31 උබ වගේ කැත සොන්නයන්ට ඉතින් දගලන්ඩ වෙනවා කෙල්ලෙක් දාගන්න. ලිදට පැනලා ආත්මය මාරු කරපන්.
niyomax Well-known member Sep 24, 2014 4,595 7,483 113 Oct 11, 2020 #32 buddikagayan said: Click to expand... එලම කොල්ලෝ සෙට් එකක්. මූණත් එක්කම දාන්න තියෙන්නේ. මේ වගේ ත්රෙඩ් දාන උන්ටත් මේ ටිකම සෙට් වෙනවා ලගදි.
buddikagayan said: Click to expand... එලම කොල්ලෝ සෙට් එකක්. මූණත් එක්කම දාන්න තියෙන්නේ. මේ වගේ ත්රෙඩ් දාන උන්ටත් මේ ටිකම සෙට් වෙනවා ලගදි.
Bizzare_Art Well-known member May 7, 2017 2,820 1 2,824 113 Rathmalana Oct 11, 2020 #33 Attema kiyanawanam lankawe un danne na ban game gahanna... Reactions: sakuntha1996
M Master malli Well-known member Jun 4, 2018 10,970 10,572 113 ආශික්ලන්තෙ Oct 11, 2020 #34 උබද අර අලුත් සෙක්ට්රි එක ලීක් කරේ
Quentin MacLeod Well-known member Sep 15, 2020 587 517 93 Oct 11, 2020 #35 Kellek hoyagnnwata wda company ekk hoyagnna amarui bhallo Reactions: Master malli, buddikagayan and sakuntha1996
sakuntha1996 Well-known member Jan 13, 2017 11,383 21,302 113 Oct 11, 2020 #36 Bizzare_Art said: Attema kiyanawanam lankawe un danne na ban game gahanna... Click to expand... Ow eth ithin lankawe kello game ekak gahala ganna taram watinnet naha. Company ekak tiye nam ohoma daganna oneda bn. Ganu innawa one taram oya wage company ayiti karayonta dena.
Bizzare_Art said: Attema kiyanawanam lankawe un danne na ban game gahanna... Click to expand... Ow eth ithin lankawe kello game ekak gahala ganna taram watinnet naha. Company ekak tiye nam ohoma daganna oneda bn. Ganu innawa one taram oya wage company ayiti karayonta dena.
Dharatha Well-known member Dec 29, 2006 14,718 4,600 113 Oct 11, 2020 #37 Daham pasaluth niwadu ne,thawa surangana kathawak hetath balaporoththu wanna lamai
ryandok Well-known member Oct 11, 2011 13,684 1 3,804 113 වලපල්ලේ Oct 11, 2020 #38 මේවගේ සින් එකක් තිබ්බ ෆිල්ම් එකක් තිබ්බා ජොනි සීන්ස් රඟපෑවේ Reactions: CoolMan88, niyomax, Big Cass and 1 other person
dhanuka kumara Well-known member Jul 30, 2012 5,519 8,985 113 Oct 11, 2020 #39 මිනිස්සුගෙන් ආතල් ගත්තා වගේ නෙවයි පුතේ විදවන්න උනාම..ඕවා පල දෙන්නේ ඩබල් ට්රිබල් වෙලා Reactions: Kolama
M mbed Junior member Dec 5, 2017 113 21 18 Oct 11, 2020 #40 patta ban. Ara saman edirimuniyage wage ubeth paiyeth ekka mole Ela ela.. keep writing bro. Reactions: niyomax