කොටස් වෙලඳපලේ ආයොජනය කරන්න ඉන්නවනම්

gepa

Well-known member
  • කොටස් වෙලඳපලේ ආයොජනය කරන්න ඉන්නවනම්

    මේ දවස් වල කොටස් වෙලඳපල ගනුදෙනු ඉතාම මන්දගාමී වෙලා.ගොඩක් සමාගම් වල කොටස් මිල පහත යනවා..මේක හැඩ්ල් කරන්නේ ලංකාවේ කෝටිපතියො කීප දෙනෙක් ගානට වැටිලා..උන්ගේ ඕනි එපා කම් වලටයි කොටසක මිල ඉහල පහල යන එක තීරනය වෙන්නේ.නැතුව ඒ ඒ සමාගම් වල ඇත්ත ලාබබ පාඩු අනුව නෙවෙයි.කොහොම උනත් පොඩි මුදලක් ආයෝජනය කරන අපි වගේ එවුන් සල්ලි කාරයන්ගේ ගේම් වලින් නැත්තටම නැතිවෙනවා..ඒක හින්දා කොටස් වෙලඳපල ආයෝජනය කරන්න හිතාගෙන ඉන්නවනම් ටිකක් පරිස්සමෙන්....
     
    • Like
    Reactions: pissupoosa jr.

    google man

    Member
    Apr 15, 2012
    48
    2
    0
    CSE eka giya awrudde mada hariye idanma down.ape podi investors la karanne amaruwen OD walin run wena loku company tika goda dannna salli dana eka witharai.dan CSE eke wenne oka thama.:rofl:
     

    pissupoosa jr.

    Well-known member
  • May 31, 2009
    9,525
    784
    113
    ඇයි එන්නද?
    Bumpin.gif
     

    gepa

    Well-known member
  • ගොඩක් එක්ස්පීරියන්ස් තියනව නම් හෙමීට පොඩ්ඩක් ගොඩ එන්න පුලුවන්..මොනව උනත් ව්යාජ රැලි වලට අහුනොවෙන්න බලා ගත්තොත් හොඳයි