
උබ ඒ වීඩියෝ කරන එකාගෙ ළමයෙක් වෙන්නත් පුළුවන්oya kollo set eka samahara wita elakiri eke telegram link ellanawa wennath puluwan ethin
uba mage bro kenek wennath puluwanඋබ ඒ වීඩියෝ කරන එකාගෙ ළමයෙක් වෙන්නත් පුළුවන්

වෙන්න විදියක් නෑ. ඔය වගේ පොන්න සිතුවිලි මට නම් එන්නෙ නෑ බන්uba mage bro kenek wennath puluwan![]()
hemogema sithuwili eka wageda ban?වෙන්න විදියක් නෑ. ඔය වගේ පොන්න සිතුවිලි මට නම් එන්නෙ නෑ බන්