කෝ මේ emoji diaries ? ගොං ආන්ඩුව තෙල් වැඩිකරලලු

emoji diaries

Well-known member
  • May 26, 2020
    12,850
    39,878
    113
    Homagama
    ලොකේටම තෙල් නැති එකයි, ගෝතයාගේ ගෝත වැඩ නිසා තෙල් ගන්න සල්ලි නැති එකයි දෙකක්!

    උබව කවදාවත් ඉග්නෝ කරන්නැ. මගේ පස්සෙන් එනවා බලන්න ආසයි කිව්වානේ.
    Sipping Tea Time GIF
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,931
    26,472
    113
    ලොකේටම තෙල් නැති එකයි, ගෝතයාගේ ගෝත වැඩ නිසා තෙල් ගන්න සල්ලි නැති එකයි දෙකක්!

    උබව කවදාවත් ඉග්නෝ කරන්නැ. මගේ පස්සෙන් එනවා බලන්න ආසයි කිව්වානේ.
    Sipping Tea Time GIF

    ඒ ඇයි බන් අර ප්‍රයිවට් කම්පනි වගේකට තෙල් ගේන්න අවසර දීලා තියෙන්නෙ? ලෝකෙටම නැති තෙල් උන්ට කොහෙන්ද? පුංචිඅම්මගේ ලිඳෙන්ද? ආන්ඩුවට ගේන්න බැරි තෙල් උන්ට තියෙන්නෙ කොහොමද?

    අර ලොක්කා පෙලගැහිලා ඉන්නවා කිව්ව තෙල් නැව් ටිකයි, හදලා තියෙන යාන්ත්‍රෙනයි මොකද දන්නෙ නෑනේ උනේ?
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    ඒ ඇයි බන් අර ප්‍රයිවට් කම්පනි වගේකට තෙල් ගේන්න අවසර දීලා තියෙන්නෙ?

    https://www.newsfirst.lk/2026/03/17...uel-import-licenses-for-exporters-and-tourism

    Not allowed in retail fuel market

    ලෝකෙටම නැති තෙල් උන්ට කොහෙන්ද? පුංචිඅම්මගේ ලිඳෙන්ද? ආන්ඩුවට ගේන්න බැරි තෙල් උන්ට තියෙන්නෙ කොහොමද?

    Global spot market, where fuel prices are based on immediate supply and demand

    Government depends on long term contracts but those are being declared force majeure because of the ongoing war
     

    Dr Vishmi

    Well-known member
  • Apr 28, 2025
    656
    615
    93
    29
    SL
    ලොකේටම තෙල් නැති එකයි, ගෝතයාගේ ගෝත වැඩ නිසා තෙල් ගන්න සල්ලි නැති එකයි දෙකක්!

    උබව කවදාවත් ඉග්නෝ කරන්නැ. මගේ පස්සෙන් එනවා බලන්න ආසයි කිව්වානේ.
    Sipping Tea Time GIF
    වෙදමහත්තය, බොර තෙල් වගේ බෙහෙත් තෙලුත් ගණන් ගියාද?
     

    pazzy12

    Well-known member
  • Feb 16, 2011
    5,586
    6,906
    113
    Gedara
    ලොකේටම තෙල් නැති එකයි, ගෝතයාගේ ගෝත වැඩ නිසා තෙල් ගන්න සල්ලි නැති එකයි දෙකක්!

    උබව කවදාවත් ඉග්නෝ කරන්නැ. මගේ පස්සෙන් එනවා බලන්න ආසයි කිව්වානේ.
    Sipping Tea Time GIF
    ඔය මොනවා කරත් සින්හලුන්ගෙ බඩට වැදුනම සින්හලුන්ට දරා ගන්න අමාරැයි. 1 වෙනිදා තවත් 20කින් 30කින් වැඩි වෙනවා. ඊටපස්සෙ කරන්ට් එක වැඩි වෙනවා බඩු මිල අස්ප ගනන යනවා. එතකොට සින්හලුන්ට් අදාල නෑ හොරැ කතා අර කතා. දොස්තර මහත්‍තයා අපිට වඩා ගොඩක් අත්දැකීම් ඇති
    ඒ ගැන වයසත් එක්ක
     

    Janatha Jhon

    Well-known member
  • Nov 24, 2023
    10,570
    14,443
    113
    කෝ ඒ කාලකන්නියා. පැත්ත පළාතේ එන්නේ නැහැ. රටට කෙලවෙනකන් බලන් ඉදලා අන්තිමට ජෙප්පෝ ගෙනල්ලා අරිනවා.

    ඔය වගේ උන් ටයර් එකේ යැව්වත් පව් නෑ
     

    dimuthmike

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    15,922
    9,744
    113
    මේ‍කේ ඩොකාලත් ලැගන් පක්ෂ වලට කඩේ යනවද..ඒක තමයි ලෙඩ්ඩු මැරෙන්නේ..🥴
     
    • Haha
    Reactions: supun_sg

    thomian

    Well-known member
  • May 20, 2011
    12,804
    18,000
    113
    කජු මුත්තාට ඇවිල්ලා අඩු කරන්න කියමුද ?
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,664
    125,309
    113
    දෙහිවල
    තොපේ අම්ම එමොජි ගාවා
    චපාතිය පුකේ ගහගෙන ඇති

    සහනාදාර හොරා
    කැරි හොරා

    සත්දියවර, අම්මට හිකෙයි
    ලැජ්ජ නැති කොටා
    අහ. ඇරියස් 🤭🤭
    අම්මව අදත් එවන්නෙ නෑ තොපේ

    හුකලා තමයි පොන්නයො එවන්නෙ.
    අනිත් එකෙන් වරෙන් චාපාති වෙසිගෙ පුතා 🤭🤭
     

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,921
    17,147
    113
    Kottawa
    ලොකේටම තෙල් නැති එකයි, ගෝතයාගේ ගෝත වැඩ නිසා තෙල් ගන්න සල්ලි නැති එකයි දෙකක්!

    උබව කවදාවත් ඉග්නෝ කරන්නැ. මගේ පස්සෙන් එනවා බලන්න ආසයි කිව්වානේ.
    Sipping Tea Time GIF

    අන්න අන්න ඩොකා ප්‍රශ්නෙන් පැනල යන්න හදනව ශේප් එකේ.. කලබල වෙන්න එපා...

    මම කිව්වෙ නෑ තෙල් ගන්න සල්ලි නැති වෙච්ච එකයි ලෝකෙ තෙල් ගණන් යන එකයි එකක් කියලා... අපි හොඳටම දන්නවා ඒ දෙක දෙකක් කියලා... අනුරයියා ලෝක යුද්ධ වලට පලි නෑ කියලත් අපි දන්නවා...

    හැබැයි මෙතන common ප්‍රශ්නය තමයි demand එකට supply දීගන්න බැරි එක.. ඒක නිසා තමයි price එක වැඩි කරන්න ඕනෙ උනේ.. ඒකත් මං හරි කියල පිලිගන්නවා...

    හැබැයි මගේ ප්‍රශ්නේ මිල වැඩි කරන එක ඒ කාලෙ ගොං වැඩක් වෙලා දැන් wise වැඩක් වෙන්නෙ කොහොමද ඩොකෝ?
     
    • Like
    Reactions: Inigo Montoya

    Podi puthas

    Well-known member
  • May 16, 2019
    1,938
    2,547
    113
    colombo
    ඒ කාලේ මිල වැඩිකරන්න උනේ අපේ පිස්සන්ගේ ගොන් වැඩ නිසා
    මේ කාලේ උනේ පිස්සු trump නිසා
     

    PK Amaris

    Well-known member
  • Jan 31, 2023
    1,066
    1,708
    113
    අහ. ඇරියස් 🤭🤭
    අම්මව අදත් එවන්නෙ නෑ තොපේ

    හුකලා තමයි පොන්නයො එවන්නෙ.
    අනිත් එකෙන් වරෙන් චාපාති වෙසිගෙ පුතා 🤭🤭

    කැරි හොරා
    ගූ කාපන් පොන්නයො සල්ලි නැත්නන්,

    ආදාර හොරකන් කරන්නෙ 🤭
    අඩු කුලෙ බැල්ලිගෙ පුතා