ගංවතුර නිසා අක්කාගේ යෙහෙළියෝ පහක් අපේ ගෙදර නතර වුණා.

Phone Hora

Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    කොලොන්නාවේ බෝඩිං වෙලා හිටිය කෙල්ලෝ ටිකක්.
    හතර දෙනෙක් මට වඩා බාලයි.
    ගෙදර ඉඩත් මදි.
    අක්කාගේ කාමරේ දෙන්නයි, මගේ කාමරේ දෙන්නයි ඉන්නේ දැනට.
    මගේ කාමරේ ඉන්න දෙන්නට නම් අද රෑට බියර් එකක් ගහන්න ඕන කිව්වා. උන්ට ආතල්. මට රෑට නිදාගන්න ලැබෙන එකකුත් නෑ වගේ බං.
    උඹලාට කොහොමද ගංවතුර...?
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,903
    11,414
    113
    අඩෝ අඩෝ දිගටම ඇදන් පලයන්. වැලකතා9 තිතක් බ්ලොග්ස්පොට් ඩොට් කොම් එකේ යන්ති අක්ක්ක අන්න වැලකතා9 තිතක් ඕආර්ජී කියලා එකක් පටන් අරන්, එකෙනුත් ඕනෙනම් පන්නරයක් අරගෙන ලියපං මයේ එකා :P :P :P :P අතට අරන් ඉන්නේ
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    Mata+Pena+Heena-Ajith+Muthukumarana.jpg
     

    Phone Hora

    Well-known member
  • Apr 19, 2016
    4,950
    7,968
    113
    හුත්තො සිහියෙන් ඉහපන්.. නිදාගන්න එපා..
    දෙවෙනි එක ලියපන් රෑ වෙලා..
    දැන් බියර් ඕන කියනවා බං.
    අර වයසින් වැඩි කෙල්ල තමයි බල කරන්නේ.
    මට ඇඳේ නිදාගන්නලු.
    එයාලා බිම නිදාගන්නවලු.
    මම නම් කිව්වා වයසින් වැඩි කෙනෙක් බිම නිදාගනිද්දී මට උඩ නිදාගන්න බෑ කියල..
     

    Walter White

    Well-known member
  • Nov 20, 2019
    43,661
    125,269
    113
    දෙහිවල
    මම නම් කිව්වා වයසින් වැඩි කෙනෙක් බිම නිදාගනිද්දී මට උඩ නිදාගන්න බෑ කියල..
    අන්න හරි.. ගානට වැඩේ යනවා..
    එක්කො තුන් දෙනාම ඇදේ.. එක්කො බිම.. දෙන්නටම වෙනසක් කරන්න එපා..
     

    Gingy

    Well-known member
  • Oct 23, 2023
    6,986
    13,115
    113
    බොක්ක...
    අඩෝ අඩෝ දිගටම ඇදන් පලයන්. වැලකතා9 තිතක් බ්ලොග්ස්පොට් ඩොට් කොම් එකේ යන්ති අක්ක්ක අන්න වැලකතා9 තිතක් ඕආර්ජී කියලා එකක් පටන් අරන්, එකෙනුත් ඕනෙනම් පන්නරයක් අරගෙන ලියපං මයේ එකා :P :P :P :P අතට අරන් ඉන්නේ
    😍 බොක්ක...

    මුන් ඩොමේන් මාරු කරනව නොකියම
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    thoge katha erama bageta liyapuwa thiyenne,

    ඒකී බැන්දේ රටදී (කැනඩා). බැඳලා මාසයකින් වගේ husband accident වුණා. ඒ අයියට කකුල් වලින් හිටගන්න බෑ.

    සිංහල බෙහෙත් කරන්න ලංකාවට ආවා. රනිල්ගේ පළවෙනි රැලියට ගමෙන් බස් 4ක් ගියා. ඊට පස්සේ තමයි කොහුවල ගුවන් පාලමේ වැඩේ නතර වුණේ. උඹලට මතකද පළවෙනි කොරෝනා රෝගියා සංචාරක රියැදුරෙක් කියලා..? අර කට්ටි පැන පැන හිටියේ..

    අන්න එයාගේ ගම තමයි පාදුක්ක. පාදුක්කට යන පාරේ තමයි වෙද මහත්තයා හිටියේ. ඒ අක්කා මට කැමැත්තෙන් හිටියා කියලා තේරුණා. හැබැයි දිලිත් ජයවීර තනිකර හම්බ කළේ ආණ්ඩුවේ කොන්ත්‍රාත් වලින්.

    ගමේ අවුරුදු උත්සවේ වෙලාවෙත් සඳුනි මාත් එක්ක කතා කළා. පරණ කොල්ලා දැන් නෑලු. ඌ මේකිට පු#කේ අරින්න ට්‍රයි කරන්න ගිහින් වැඩේ ඇනිලා තියෙන්නේ.

    සඳුනි කියන විදියට නම් අර අක්කා ඉක්මනට කාට හරි සෙට් වේවිලු. මම තමයිලු වාසනාවන්තයා.

    සඳුනිගේ අම්මා කැන්වසින් ගියේ මහින්ද මහත්තයාට. ඒ නිසා තමයි නාමල් ගින්දර නැතිව කොකිස් හදන ක්‍රමය හොයාගත්තේ.

    මගේ යාලුවෙක් ඇහුවේ මචං.
    මට උත්තරයක් දෙන්න තේරුමක් නෑ.
    ඇත්තටම මම මේ වගේ ඒවාට කැමති නෑ.


    මෙන්න මේකයි සීන් එක.


    ඌ වැඩ කරන තැන ඉන්නේ.
    අලුතෙන් කැම්පස් Out වුණ එකක්.
    කොල්ලෙක් ඉන්නවා කිව්වාලු.
    ඒත් ඒකි ගෙදරින් ගොඩක් දුර ඉන්න නිසා ටිකක් හිතේ අවුලෙන්ලු ඉන්නේ.
    මගේ යාළුවා ආතල් එකේ ඉන්න, වාහනයක් එහෙම තියෙන එකෙක්.

    ප්‍රශ්නේ තමයි, මුන් දෙන්නා රස්සාව කරන්නේ මුස්ලිම් area එකක..
    කෙල්ල අරන් rooms යන්න බෑ ID දෙකේ සිංහල මුස්ලිම් සීන් එක නෝන්ඩි වුණ ගමන් වැඩේ ගස්.

    ගොඩක් දුරක යන්නත් කෙල්ල කැමති නෑ.
    ඒකිගේ කොල්ලා හිටපු ගමන් එනවලු.
    කෙල්ල මට කිව්වා එහෙම වෙලාවට Office එකේ ඉන්නේ කියලා විනාඩි 15න් වගේ Annex එකට යන්න ඕන කියලා කිව්වා.

    (කෙල්ලගේ ෆොටෝ නෑ. ඒ නිසා ඒවා අහන්න එපා. සුදු, උස, Sports Look එකක් තියෙන කෙල්ලෙක්)

    ඒකී කසාද බැඳලා මාස තුනෙන් බැඳපු එක කලින් කසාද බැඳපු එකෙක් කියලා අහුවෙලා දැන් ගෙදර ඇවිත්.

    ඕන එකටයි, එපා එකටයි දෙකටම ඔලුව දානවා.

    කෙල්ලගේ ෆෝන් එක හොරාට අරන් බලනවාලු මම එවන මැසේජ්.
    මේ ලඟදි ඉඳලා මගේ නම්බර් එක හොයාගෙන මැසේජ් කරනවා ඉවරයක් නෑ.
    කෙල්ල මැසේජ් කරන්නෙත් නෑ එච්චර.

    ඊයේ තමයි ලොකුම අවුල.
    ඊයේ රෑ මෙකී වීඩියෝ කෝල් ගන්න පටන් ගත්තා..

    නයිටිය ඇඳගෙන කෝල් ගන්නවා.

    මාර ප්‍රශ්නයක් මට වෙන්න යන්නේ...

    ඇඟිල්ල දාන්නත් බෑ බං.
    අප්පිරියයි වගේ.
    ජරා ගඳට ඇත්තේ..

    මොකක් කියලා ද හවස meet නොවී ඉන්නේ..?
     
    • Like
    Reactions: NRTG