Buddah Ge KamathathaTa Wechchi Aranthalawe Maskadey Kohomada?
කවුද/කොහෙද කියල තියෙන්නෙ බුද්ධගෙ කැමැත්තට දේවල් වෙනව කියලා?
ඒ වගේ ගොබ්බ කතා බුද්ධාගමේ නෑ.
Buddah Ge KamathathaTa Wechchi Aranthalawe Maskadey Kohomada?
අඩෝ ජාතිවාදේ එපා බන්. මට දැන් උඹේ ජාති වාදී comment බලලා ඇති වෙලා.Buddah Ge KamathathaTa Wechchi Aranthalawe Maskadey Kohomada?
පොළොව යට බංකරයක් තිබිල වගේ
කොච්චර දෙකට නැමිලා පුක උස්සලා වැන්දත් පේනවනෙ උබලෑ දෙයියො උඩින් යන්න දෙන හැටිBuddah Ge KamathathaTa Wechchi Aranthalawe Maskadey Kohomada?
un bankar hadanna unta dena Donation walin. Water line hadanna dena pippa walin missle hadanawaඋංගේ රටෙ බංකර් හදන්න ඊශායලයෙන් අවසර ගන්න ඔන ද බන්.
un bankar hadanna unta dena Donation walin. Water line hadanna dena pippa walin missle hadanawa
, eka eka ewata dena cement walin bunker hadnaawa. unta kanna bonna renna denne israel walin. un ekatama kelinawa
israel ekka ekkahuwela hodata unge rata goda dan wenama prantheyak wage inna thibba!
ehema nokara puka denna gihin dan nanawa!
manuseeya adara,, gaza eke unuth karanne donation walin kala beela athal eke inna eka. LTTE eka kara wagemai. e asse ehen mehen side gig geniyanawa.එහෙනම් ඩොනෙශන් දෙන උන් නේ වැරදී.
Helayo ne patan ganneඅඩෝ ජාතිවාදේ එපා බන්. මට දැන් උඹේ ජාති වාදී comment බලලා ඇති වෙලා.![]()
Ithin Ban Ubata Un Alla gaga Kiyana Awa Peynne Nadda? Awata Uba Ohoma Kiyanwada? Mama Mehema Kiyannema Un Ehema Kiwa Ekakata Reply Widiyata... Uba Reply Eka Witharai Da Dakinne?අඩෝ ජාතිවාදේ එපා බන්. මට දැන් උඹේ ජාති වාදී comment බලලා ඇති වෙලා.![]()