ගෑනිට උපරීම නිදහස දීපන්

Stimulus ass

Junior member
  • Nov 1, 2023
    70
    -7
    8
    ඉතින් මිනිහගෙ නේ පොන්නයෝ වරද! ඒ ගෑනි සල්ලි තියන එකෙක් අල්ලන් දතත් ගලවන්, එකිත් සැපක් අරං හොර. මිනිහටත් සැපක් දීගෙන හිටිය. නිත්‍යානුකුල මිනිහටත් වරදක් නොකර සලකන්න ඇති. දැන් බලපන් අර මිනිහගේ මගේ මගේ කියන බැදීම නිසා වෙච්ච විනාසේ. අත ඇරලා දාල සැපේ ඉදපන් බං.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    තනිකඩ ජීවිතේ දාහෙන් සම්පතයි

    බැඳල ගෑනිත් මොනිටර් කර කර ඉන්න වෙන වැඩක් නැහ් නේ :lol:
    geni pita yanneth pirimiya pirimiyek wage nathi nisa neda. ithin pirimiya hariyata innawanam geniwa monitor karanna deyak neha neda.
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Umbath pita yanawa kiyala meke adambaren kiyanne :lol: Ethakota ithin gaani kohomath sure karanna baa ne :yes:

    mama pita yanne ganita pita yanna bari wenna genita salakala, ehema nathuwa geni pita yanne neha.
    anika mama dakina hema eki ekkama newei yanne, mama karapu parana ewa mama run run karanawa.

    වේස කමට ඔය ඔක්කොම යටයි බන්🤭

    uba kiyana wesa kama pirimiyama gnita dunnanam hari neda
    ------ Post added on Nov 1, 2023 at 6:38 PM
     

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    අනිවා උන්මාද චිත්‍රා එක්ටම් ගේක දාලත් ඒ කාලෙත් බේරගන්න අමාරු උන එකේ උඹේ කතාවත් එක්ක එකග වෙන්න වෙනවා.😛
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    mama pita yanne ganita pita yanna bari wenna genita salakala, ehema nathuwa geni pita yanne neha.
    anika mama dakina hema eki ekkama newei yanne, mama karapu parana ewa mama run run karanawa.

    Gaanith hithagena athi ithin

    "Mama pita yanne @SLK_sri ta pita yanna bari wenna salakala, ethakota @SLK_sri pita yanne neha.
    Anika mama dakina hema ekaa ekkama newei yanne, mama karapu parana ewa mama run karanawa"

    Kiyala :ROFLMAO:
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    momawada yako edit karanne, lejja nedda
    Edit nemei umba hithagena inna ekama gaani anith paththata hitagena athi kiyala kiwwe, umbt ehema hithana gaman pita yanna puluwan nam gaanitath yanna barikamak naa ne?

    Umbt umbwath control nathi eke gaani kohe control karannada? :ROFLMAO:
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Edit nemei umba hithagena inna ekama gaani anith paththata hitagena athi kiyala kiwwe, umbt ehema hithana gaman pita yanna puluwan nam gaanita noya inna barikamak naa ne?

    Umbt umbwath control nathi eke gaani kohe control karannada? :ROFLMAO:

    ithin gono uba ara widiyata dammahama eka samuprnayen wenas widiyata thiyenne.
    mama mawa control karala thiyenne, pita yanawa kiyanne control naha kiyanawa kiyala uba hithanawanam eka ubage mathayak.

    mama kiuwe mage geni gena,
    samaharu methana kiyanne marry karanna baya kathawak, ai geni yai kiyala bayata. ehema bya wenne thamana geniyek hada ganna baya ewun nisa neda
     

    Ryan08

    Well-known member
  • Jan 24, 2021
    7,115
    22,527
    113
    නිදහස දෙන්නේ නෑ කියන්නෙම විස්වාස නෑ කියන එකනේ බං. එහෙම විස්වාස නැත්නම් එතන පවුල් ජිවිතයක් නෑ. අපරාදේ එහෙම ගැණියෙක් වෙනුවෙන් තමන්ගේ ජිවිතේ රිස්ක් එකකට දාගත්තේ ☹️
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ithin gono uba ara widiyata dammahama eka samuprnayen wenas widiyata thiyenne.
    mama mawa control karala thiyenne, pita yanawa kiyanne control naha kiyanawa kiyala uba hithanawanam eka ubage mathayak.

    Kisima wenasak na. Point eka thama umb hithana widihatama gaanitath hithanna puluwan kiyana eka. So umb pita yana gaman gaani pita yanne na kiyala hithan innawa nam gaanitath ehemama hithuwahaki. Umb gaanigen 100% satisfied nam gaanith umben 100% satisfied kiyala hithuwahaki. :yes:

    mama kiuwe mage geni gena,
    samaharu methana kiyanne marry karanna baya kathawak, ai geni yai kiyala bayata. ehema bya wenne thamana geniyek hada ganna baya ewun nisa neda

    Umb gaani pita yanne nathiwenna hadagaththa kiyala hithagena innawa gaani umb pita yanne nathiwenna hadagaththa kiyala hithagena innawa 😅
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    Kisima wenasak na. Point eka thama umb hithana widihatama gaanitath hithanna puluwan kiyana eka. So umb pita yana gaman gaani pita yanne na kiyala hithan innawa nam gaanitath ehemama hithuwahaki. Umb gaanigen 100% satisfied nam gaanith umben 100% satisfied kiyala hithuwahaki. :yes:



    Umb gaani pita yanne nathiwenna hadagaththa kiyala hithagena innawa gaani umb pita yanne nathiwenna hadagaththa kiyala hithagena innawa 😅

    hithagena inna deyak newei yako kiuwe, practically mama kiuwe,.
    mama dannawawe nage geni yanawada nedda kiyala. mama gnigen satisfy thamai, genith ehemai , mama naha kiuwe neha

    mama kiyanne kiriye inna ewun genu ganna baya pita yai kiyala bayata, a kiyanne uta confidance ne uta geniwa satis karanna puluwan wei kiyala.