Den lokema tanikada pramane wedi wenawa. USA walat pirimi kemati ne genu badinna ehe tiyana divorce laws nisa. Geni pitagiyama taman hamba karapu sesaten bagayak dennat ona mehe laws walataතනිකඩ ජීවිතේ දාහෙන් සම්පතයි
Den lokema tanikada pramane wedi wenawa. USA walat pirimi kemati ne genu badinna ehe tiyana divorce laws nisa. Geni pitagiyama taman hamba karapu sesaten bagayak dennat ona mehe laws walataතනිකඩ ජීවිතේ දාහෙන් සම්පතයි
Ohe adu gane Prenup ekak hari gathahaki ne. Mehe ehemath naDen lokema tanikada pramane wedi wenawa. USA walat pirimi kemati ne genu badinna ehe tiyana divorce laws nisa. Geni pitagiyama taman hamba karapu sesaten bagayak dennat ona mehe laws walata
Prenup ekata genu godak kemati ne anika den prenup ekat genunta wasi wena widiyata neeti genawaa california wala ehema.Ohe adu gane Prenup ekak hari gathahaki ne. Mehe ehemath na
Ow judge ta ekath ignore karanna puluwanlu neda.Prenup ekata genu godak kemati ne anika den prenup ekat genunta wasi wena widiyata neeti genawaa california wala ehema.

Oil maru karanna apa wenne nadda athinmaOw judge ta ekath ignore karanna puluwanlu neda.
Onna ohe inna tike athal eke thaniyen imu ban![]()
Oil maru karanna apa wenne nadda athinma
Fuck budy, friends with benefits hoyaganinOka kohoma kalath epa wenawane. Eka digata ekama machine eken kalath epa wenawa athin kalath epa wenawa machine maintain karanna gihin stress wadi wunamath epa wenawa oka hamadama epa wenne nathuwa karaganna kisima kramayak na![]()