බල්ලො ගහනවට උබ හෑලි ලියුවට මට පිස්සු නැ කොහොමත් ඕව කියවන්ඩ..බලු පුට්ටුවට මොන හෑලිද බොලමොකද උඹේ හිත රිදුනද?
උඹට මම ලියපු දේ මුල ඉඳල හරියට කියවන්නවත් බැරි තරමට ඔලුව අවුල් වෙලාද තිබ්බේ?
එහෙම නැතිනම් උඹේ ඔලුව අවුල් වෙච්ච නිසා මම ලියපු දේ අමතක වුනාද?![]()
![]()
බල්ලො ගහනවට උබ හෑලි ලියුවට මට පිස්සු නැ කොහොමත් ඕව කියවන්ඩ..බලු පුට්ටුවට මොන හෑලිද බොලමොකද උඹේ හිත රිදුනද?
උඹට මම ලියපු දේ මුල ඉඳල හරියට කියවන්නවත් බැරි තරමට ඔලුව අවුල් වෙලාද තිබ්බේ?
එහෙම නැතිනම් උඹේ ඔලුව අවුල් වෙච්ච නිසා මම ලියපු දේ අමතක වුනාද?![]()
![]()
ඒ කියන්නේ උඹ කමෙන්ට් කරන්නේ දෙයක් කියවල නෙවෙයිද?බල්ලො ගහනවට උබ හෑලි ලියුවට මට පිස්සු නැ කොහොමත් ඕව කියවන්ඩ..බලු පුට්ටුවට මොන හෑලිද බොල![]()
බලු පුට්ටු හෑලි නම් ලොවෙත් කියවන් නැඒ කියන්නේ උඹ කමෙන්ට් කරන්නේ දෙයක් කියවල නෙවෙයිද?![]()
![]()
![]()
@erozanමැදමුලනේ බලු පුට්ටු පෙරමුණ එක්ක බල්ලෝ ගසමු
#බයියන්ටපමණයි
බල්ලෝ පුසෝ අද විනාසයි මුන් එක එක පරීක්ෂණ කරන්න යනවා ෂුවර්.සිරි කොත ඕන නෑ බං.... අනිවා මේකේ ඉන්න ලෙඩ්ඩු දෙතුන් දෙනෙක් දැන් ගෙදර බල්ල දිහා කන්න වගේ බලන් ඇති....![]()
මේ වේසිගෙ පුතා ගෑනිට වෙන එකෙක්ට කියලා හුකවලා අතේ ගහන කකෙක් මූ ත් එක්ක ඕවා කතා කරලා වැඩක් නෑ බන්ලීගලයිස් කරන්නේ කවුද බන් ? මිනිස්සු මේවා කොහෙන්වත් වැරදි කියලා නෑ මිනිස්සුම ඇරෙන්න . ලිංගිකත්වයට සීමා මායිම් දාපු කොහේ හරි තැනක් කියහන් ? ඩාක් වෙබ් එකේ වෙනව කියන්නේ හැම තැනකම වෙනවා . ලංකාවේ බඩු පොට් බෑ ඒත් ඝණිකා සේවය හැම තැනම වෙනවා ඒක අවුලක් නෑ හැබැයි බල්ලෙක් එක්ක කරන එක උබට අවුල් මොකද්ද මේ දෙබිඩි පිලිවෙත
ඉතින් මොකෝ උගේ ආසවනේ ඒක. එක දේශපාලනයට අදාල නෑනේමේ වේසිගෙ පුතා ගෑනිට වෙන එකෙක්ට කියලා හුකවලා අතේ ගහන කකෙක් මූ ත් එක්ක ඕවා කතා කරලා වැඩක් නෑ බන්
අනුරාධ එහෙම ෂුවර් බඩු...බල්ලෝ පුසෝ අද විනාසයි මුන් එක එක පරීක්ෂණ කරන්න යනවා ෂුවර්.
මේ වේසිගෙ පුතා කිව්වෙ තොට පොන්නයො , අනික කැරියො ඩාක් වෙබ් වල පෙඩෝ හුත්තලා ඉන්නේ එතකොට උබ කියන විදිහට පොන්නයො අවුරුද 10 , 11 කෙල්ලෙක්ට හුකන එකත් අවුලක් නෑ නේ පොන්නයොඉතින් මොකෝ උගේ ආසවනේ ඒක. එක දේශපාලනයට අදාල නෑනේ
Uba kiyana widiyata minissui thirisannui kiyana eke wenasat neti wenawa.ලීගලයිස් කරන්නේ කවුද බන් ? මිනිස්සු මේවා කොහෙන්වත් වැරදි කියලා නෑ මිනිස්සුම ඇරෙන්න . ලිංගිකත්වයට සීමා මායිම් දාපු කොහේ හරි තැනක් කියහන් ? ඩාක් වෙබ් එකේ වෙනව කියන්නේ හැම තැනකම වෙනවා . ලංකාවේ බඩු පොට් බෑ ඒත් ඝණිකා සේවය හැම තැනම වෙනවා ඒක අවුලක් නෑ හැබැයි බල්ලෙක් එක්ක කරන එක උබට අවුල් මොකද්ද මේ දෙබිඩි පිලිවෙත
ඔව් වෙනවා සත්තු කරන්නේ අපිනේ මේ නීති දාගෙන ඉන්නේ එමයි මනුස්ස සමාජය එක තමා නිවරදි පැතිකඩ. නීතිය තිබ්බට ඒවා නැවතිලා තියේද ද ? නෑ ..... ෆෙලියර් ලීක් වෙනවා ටික ටිකUba kiyana widiyata minissui thirisannui kiyana eke wenasat neti wenawa.
Minissut pare sex karai, married geniyekge gdrta penala sex krlat yai,
Ewata kiyanna deyakut ne.
Deyak kohe hari wenawa, una kiyanne, e una de hari kiyana eka nemei.
දහයේ උන්ට අතීතයෙ ඕන තරම් හිකුවා බන් ලොකේ ඉතිහාසේ අරන් බලපන් . උබ මේ නැට්ට ගිනි අරන් ඉන්නේ වර්ථමානයේ උබව මොඩල් කරලා මොලේට කාවද්දවපු විදියට. එදා ඒක අවුලක් නෑ දෙමව්පියන්ම කරනවා අද නිතියෙන් ආන්ඩුවෙන් කියනවා 16-18 වෙනකම් උකන්න බෑ කියලා ඒත් 80% විතර ලෝකේ ප්රතම ලිංගික අත්දැකීම් අඩු වයසින් ගන්නවා . ෆෙලියර් එකක් යකෝ උබේ ඔය සිස්ටම් එකමේ වේසිගෙ පුතා කිව්වෙ තොට පොන්නයො , අනික කැරියො ඩාක් වෙබ් වල පෙඩෝ හුත්තලා ඉන්නේ එතකොට උබ කියන විදිහට පොන්නයො අවුරුද 10 , 11 කෙල්ලෙක්ට හුකන එකත් අවුලක් නෑ නේ පොන්නයො
ඒක ඉතින් උගෙ පෞද්ගලික ජීවිතේනෙ. ඔව්ව ප්රසිද්ධ කරන්න ඕන එව්වැයි.![]()
ඔන්න උඩ අනිත් බඩුව.අනුරාධ එහෙම ෂුවර් බඩු...![]()
පොමනේරියන් බල්ලෝ විකිණීමට ඇත... (දත් නැත)
baw baw wenuwata meek meek kiyanwada ?? 
ඔය රනිලා jvp කාලේ බටලන්දේ මිනිස්සු වද විදිනවා බලල ආතල් ගත්ත කියල අහල තියනවා. මේ යන විදියට ඕවත් ඇත්ත ඇතිකවුරු කළත් මේවා හිරිකිත වැඩ ඕයි... මානසික ලෙඩ්ඩුනෙ රනිලත් එක්ක ඉන්නෙ. තූ විතරක්...
If you can't stop a clown from being a clown, what can you stop?Uba kiyana widiyata minissui thirisannui kiyana eke wenasat neti wenawa.
Minissut pare sex karai, married geniyekge gdrta penala sex krlat yai,
Ewata kiyanna deyakut ne.
Deyak kohe hari wenawa, una kiyanne, e una de hari kiyana eka nemei.
බයියන්ට නගින්නේ නෑ නේ කොහොමද කෙල්ලො ඉන්නේ බයියන්ටඅපි බයියො අපිට කෙල්ලො ඉන්නව,![]()
ගොඩක් රැඩිකල් වුණාම සාමාන්ය දැනීම නැති වෙනවා කියන්නෙ මෙන්න මේකට තමයිලීගලයිස් කරන්නේ කවුද බන් ? මිනිස්සු මේවා කොහෙන්වත් වැරදි කියලා නෑ මිනිස්සුම ඇරෙන්න . ලිංගිකත්වයට සීමා මායිම් දාපු කොහේ හරි තැනක් කියහන් ? ඩාක් වෙබ් එකේ වෙනව කියන්නේ හැම තැනකම වෙනවා . ලංකාවේ බඩු පොට් බෑ ඒත් ඝණිකා සේවය හැම තැනම වෙනවා ඒක අවුලක් නෑ හැබැයි බල්ලෙක් එක්ක කරන එක උබට අවුල් මොකද්ද මේ දෙබිඩි පිලිවෙත
Legal නං පකටද හුත්තෝ ඩාක් වෙබ් එකේ දාගෙන හැංගිලා කරන්නේ.හිරුනිකාව මානව හිමිකම් නඩුවක් දාල අස්සට යවන්නම ඕනේ. ලිංගිකත්වය පෞද්ගලික දෙයක් . ඕනේම දෙයක් සමග ලිංගික එක්වීමට මනුස්සයෙක්ට අයිතියක් තියනව . ඉතිහාසයේ මේවා වෙලා තියනව ඩාක් වෙබ් එකේ මේවා ජයටම යනව. සෙක්ස් ෆැන්ටසි තේරෙන් නැති හතේ අතේ පොත ලමයින්ට නොදෙන සංකෘතික රට![]()