ගීතාට "මැඩම්" නොකී නිසා ප්රා. ලේ. මාරු කරලš
බෙන්තර ඇල්පිටිය ශ්රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයේ සංවිධායිකා ගීත කුමාරිසිංහ මහත්මියට "මැඩම්" යයි ආමන්ත්රණ නොකිරීම නිසා ඇල්පිටිය ප්රාදේශීය ලේකම්වරිය වන අනුෂා බටවල ගමගේ මහත්මිය මාරු කර යවා ඇති බව වාර්තා වේ.
"ඇල්පිටිය ප්රාදේශීය ලේකම් අනුෂා බටවල ගමගේ මහත්මිය අතිමහත් සේවාවක් ප්රදේශයට කළා.දැන් තියෙන තත්වය අනුව එක්තරා දේශපාලනවරියකට "මැඩම්" කිව්වේ නෑ කියල මෙහෙම මාරුකර යවා තිබෙනවා.
මෙවැනි අසාධාරණ බලපෑම් සිදුවීම නැවැත්විය යුතුයි. ඉතා හොඳින් වැඩකළ ප්රාදේශීය ලේකම්වරියක ඇල්පිටියට අහිමිවී තිබෙනවා. මේ පිළිබඳව විධිමත් පරීක්ෂණයක් කරන ලෙස රාජ්ය පරිපාලන අමාත්යාංශයෙන් ඉල්ලා යවන ලෙස ඉල්ලා සිටිනවා".
දකුණු පළාත් මාසික රැස්වීමේදී මේ පිළිබඳව හෙළිදරව් කරනු ලැබුවේ එක්සත් ජනතා නිදහස් සන්ධානයේ මන්ත්රී මේජර් අජිත් ප්රසන්න මහතා විසිනුයි.
gossip9
බෙන්තර ඇල්පිටිය ශ්රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයේ සංවිධායිකා ගීත කුමාරිසිංහ මහත්මියට "මැඩම්" යයි ආමන්ත්රණ නොකිරීම නිසා ඇල්පිටිය ප්රාදේශීය ලේකම්වරිය වන අනුෂා බටවල ගමගේ මහත්මිය මාරු කර යවා ඇති බව වාර්තා වේ.
"ඇල්පිටිය ප්රාදේශීය ලේකම් අනුෂා බටවල ගමගේ මහත්මිය අතිමහත් සේවාවක් ප්රදේශයට කළා.දැන් තියෙන තත්වය අනුව එක්තරා දේශපාලනවරියකට "මැඩම්" කිව්වේ නෑ කියල මෙහෙම මාරුකර යවා තිබෙනවා.
මෙවැනි අසාධාරණ බලපෑම් සිදුවීම නැවැත්විය යුතුයි. ඉතා හොඳින් වැඩකළ ප්රාදේශීය ලේකම්වරියක ඇල්පිටියට අහිමිවී තිබෙනවා. මේ පිළිබඳව විධිමත් පරීක්ෂණයක් කරන ලෙස රාජ්ය පරිපාලන අමාත්යාංශයෙන් ඉල්ලා යවන ලෙස ඉල්ලා සිටිනවා".
දකුණු පළාත් මාසික රැස්වීමේදී මේ පිළිබඳව හෙළිදරව් කරනු ලැබුවේ එක්සත් ජනතා නිදහස් සන්ධානයේ මන්ත්රී මේජර් අජිත් ප්රසන්න මහතා විසිනුයි.
gossip9
17 comments
Anonymous
March 15, 2012 1:59 AM
wesiyonta madam kiyana kalayak welada meka dn?palama yata karapuwa api dannawa
Anonymous
March 15, 2012 2:51 AM
me mona wesiyakda, munta kawda madam kyanne...
Anonymous
March 15, 2012 4:36 AM
Ratema inna ewun ekka budiyapu wesiyekta madam kiyanne mokatada echchara ugath kenek. ANUSHA Madam, duk wenna epa me wage wesiyonta weda danna puluwan poththe suday pahala ekay thiyenakal witharay. Oya wesi heme gahtama kotala eka dawasaka kesel gahata kotay. Edata apata sudu kodi dekala sathutu wenna puluwan.
Anonymous
March 15, 2012 10:49 AM
ane geetho WHY THIS KOLAWARI KOLAWARI KOLAWARI DI....
Anonymous
March 15, 2012 10:52 AM
ane me wesita madam kyaganna mara asawak tyenne. Karapu tharamak walaththa kam karala thawa kyapanko munta madam. Nedakin WESI..
Anonymous
March 15, 2012 12:30 PM
Aiyo Geeta, respect is coming from one's heart. You cant get it by force. Its a shame. Please do not repeat such blunders hereafter..
Anonymous
March 15, 2012 12:52 PM
Unsuitable people in wrong places everyware in this country.
Eg; Cricket board, Parliament, Government bodies, schools, Hospital, Temples etc;
Anonymous
March 15, 2012 1:02 PM
Unsuitable persons in wrong palaces very ware in this country.Eg; Cricket board, parliament, police, schools. hospitals,temples etc;
Shameera
March 15, 2012 2:41 PM
Upadi Aran, Sri Lanka Administrative service pass wela bohoma amaruwen methenta apu Anusha, mukuthma nethi, adu tharame chandewath dinaganna beri, parliamentwath yanna beriwuna Geethata Madam kiyanna oneda? Anusha Madam me kohewath yana genunta Madam kiyanna oneda? Thamunge thathwaya nodanna nugath kamaka heti thama..
Anonymous
March 15, 2012 3:10 PM
oke baduwa mamath gahawwa
Anonymous
March 15, 2012 6:14 PM
hora minissunge power aran me wesi giya uda.ane nodakin wesiyantama giya kala.
Anonymous
March 15, 2012 7:20 PM
oya hora minihalage powers thama. Me wesi gihin tiyena uda. Kaalakanni wesa belli...
Anonymous
March 16, 2012 4:21 PM
AHAWAL EKA LOKUMA THENATA PENNUWAMA GEETHA WAGE GENUNTA ANUSHAGE POSITION EKATA WEDIYA UDIN YANNA PULUWAN
Anonymous
March 16, 2012 9:05 PM
mekige poththa vitharai RED mole nathinisane politics walata awith enne. dan ithin vidopan konaka idan manape dunna aun.
Anonymous
March 17, 2012 3:17 PM
patthato thopi danne ochcharada patta wesavi thota madam kiyanna apida wesa.
wesi tho mata ahuwunoth toge katata renawa sanjaya matara
Anonymous
March 17, 2012 10:13 PM
wesa madam kwanam eka mekita gelapenawa.. Hik hik
Anonymous
March 18, 2012 5:23 AM
ane aththamai mama meka dakke pahuwela me patta wesi hituwada danne naha ekige badupot ekata giyakiyala.yako tho eka eka ekka salli walata budiyanakota oya anusha madam samaharawita kuppi lampuwa tiyagena padam karanawa wenna athi.bohoma amaruwen study karala me thanata enna aththe.tho thamai anusha miss ta madam kiyanna one.umba ada oya thena inneth.kata kata redda ussalada kiyala danno danithi...owata tamai kiyanne KATUSSAGE KARE RATHTHARAN BENDA WAGE. kiyala....



