හයියෝ මන්දසේන ... VPN කියල ජාතියක් තියෙනව දන්නෙ නැද්ද ... අනේ මෙහෙමත් පොන්නයෙක ...
පඩේ නවත්තන්න අමුඩෙ තද කරා වගේ තමයි ....


පඩේ නවත්තන්න අමුඩෙ තද කරා වගේ තමයි ....
අැදල ගන්න ඕන ඔය වේ'පුතාව@erozan පොන්නයා රීගෙන ඇඳ යට රිංගන්ද ඉන්නෙ?![]()
linux walata vpn ekak dannawada ?WARP kiyala search karahan
ponnayawa ignore karala tiyana hinda reply ekakwath nathuwa athi uge comments walata@erozan පොන්නයා රීගෙන ඇඳ යට රිංගන්ද ඉන්නෙ?![]()

warp works for linux too https://1.1.1.1/linux walata vpn ekak dannawada ?
හොඳම වැඩේ ඕකට ... දැන් පාන් කාලක් ගන්න වත් සල්ලි නැති උනාම ඕකට තේරෙයි .. පඩි ගෙවන ඒකත් නවත්තයි ඌව ගනන් ගන්නේ නැති උනාමponnayawa ignore karala tiyana hinda reply ekakwath nathuwa athi uge comments walata![]()
හයියෝ මන්දසේන ... VPN කියල ජාතියක් තියෙනව දන්නෙ නැද්ද ... අනේ මෙහෙමත් පොන්නයෙක ...
පඩේ නවත්තන්න අමුඩෙ තද කරා වගේ තමයි ....![]()