






CC NATHUWA NAM DANNE NA PULUWANDA KIYAALA










මචං installment විදිහට ටික ටික ගෙවන්න ෆෝන් ගන්න පුලුවන්ද? සින්ගර් එකෙන් අබාන්ස් එකෙන් සිංහගිරි එකෙන් වගේ එහෙම ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවනං ගත්ත ප්රොසෙස් එක දාපන්කො.
credit card walatA NAM KOHMATH PULUWANCC NATHUWA NAM DANNE NA PULUWANDA KIYAALA
PROCESS kiyala amuthu deyak naa. ghin phn select krala ahapan mona banks wala cards walatada installment denne kiyala. samp eke ewata 60 months ehema dena place uth tiyenawa anik cards walata 24 months or place eken ekata wenas. mona bank eke card wltada ahla ube e card tiyenwanm kiyapan man me bnk card eke 24mmonths scheme ekta dnna kiyla .echchrai ita passe un sign kragnnawa bill and payment![]()
Umba HSBC agent ne. Umba danaganna epai tiyena offers gana



Credit card nathuwa puluwan singer ekata palayan singer eka adurana ekekwa aran giyoth lesi. Athsan karanna apa karekuth oane. Habai poliyak gannawa.
credit card walatA NAM KOHMATH PULUWANCC NATHUWA NAM DANNE NA PULUWANDA KIYAALA
PROCESS kiyala amuthu deyak naa. ghin phn select krala ahapan mona banks wala cards walatada installment denne kiyala. samp eke ewata 60 months ehema dena place uth tiyenawa anik cards walata 24 months or place eken ekata wenas. mona bank eke card wltada ahla ube e card tiyenwanm kiyapan man me bnk card eke 24mmonths scheme ekta dnna kiyla .echchrai ita passe un sign kragnnawa bill and payment![]()
Mobitel eke gewanna denawa mata 65,000 kata adu phone ekak gewanna ganna puluwan. Huawei Mate 20 X/Xiaomi Mix 3/Samsung A90 wage yanna beluwe. Gewanna dena eke honda ekak ganna epaii.
Help ekak widiyata Ube thaththa (Anura Kumara) ta kiyala aran deepanko ban e kollata.






synergy wage namak thiyana mobile shop ekak thiyanawa eke denawa ona kenekta. fb page ekak thiyanawa unge fb eke balapan ad dala thibba man eyeth dekka.

synergy wage namak thiyana mobile shop ekak thiyanawa eke denawa ona kenekta. fb page ekak thiyanawa unge fb eke balapan ad dala thibba man eyeth dekka.