ගෙවන්න ෆෝන් ගන්න පුලුවන්ද?

HSBCagent

Junior member
  • Feb 11, 2019
    96
    17
    18
    ගෙවන්න ෆෝන් ගන්න පුලුවන්ද?

    මචං ක්‍රෙඩිට් කාඩ් නැතුව installment විදිහට ටික ටික ගෙවන්න ෆෝන් ගන්න පුලුවන්ද? සින්ගර් එකෙන් අබාන්ස් එකෙන් සිංහගිරි එකෙන් වගේ එහෙම ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවනං ගත්ත ප්‍රොසෙස් එක දාපන්කො.
     
    Last edited:

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    credit card walatA NAM KOHMATH PULUWAN:D:D:yes::yes:;);):D:D CC NATHUWA NAM DANNE NA PULUWANDA KIYAALA:D:D:yes::yes::D:D

    PROCESS kiyala amuthu deyak naa. ghin phn select krala ahapan mona banks wala cards walatada installment denne kiyala. samp eke ewata 60 months ehema dena place uth tiyenawa anik cards walata 24 months or place eken ekata wenas. mona bank eke card wltada ahla ube e card tiyenwanm kiyapan man me bnk card eke 24mmonths scheme ekta dnna kiyla .echchrai ita passe un sign kragnnawa bill and payment:D:yes:;):D:D
     
    Last edited:

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,712
    113
    මචං installment විදිහට ටික ටික ගෙවන්න ෆෝන් ගන්න පුලුවන්ද? සින්ගර් එකෙන් අබාන්ස් එකෙන් සිංහගිරි එකෙන් වගේ එහෙම ගත්ත කෙනෙක් ඉන්නවනං ගත්ත ප්‍රොසෙස් එක දාපන්කො.

    Umba HSBC agent ne. Umba danaganna epai tiyena offers gana
     

    HSBCagent

    Junior member
  • Feb 11, 2019
    96
    17
    18
    credit card walatA NAM KOHMATH PULUWAN:D:D:yes::yes:;);):D:D CC NATHUWA NAM DANNE NA PULUWANDA KIYAALA:D:D:yes::yes::D:D

    PROCESS kiyala amuthu deyak naa. ghin phn select krala ahapan mona banks wala cards walatada installment denne kiyala. samp eke ewata 60 months ehema dena place uth tiyenawa anik cards walata 24 months or place eken ekata wenas. mona bank eke card wltada ahla ube e card tiyenwanm kiyapan man me bnk card eke 24mmonths scheme ekta dnna kiyla .echchrai ita passe un sign kragnnawa bill and payment:D:yes:;):D:D

    ක්‍රෙඩිට් කාඩ් නැතුව පුලුවන්ද කියලා බැලුවෙ බං
     

    wasantha99

    Well-known member
  • Jan 2, 2018
    4,781
    1,493
    113
    Credit card nathuwa puluwan singer ekata palayan singer eka adurana ekekwa aran giyoth lesi. Athsan karanna apa karekuth oane. Habai poliyak gannawa.
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,862
    113
    අදාල නෑනේ
    credit card walatA NAM KOHMATH PULUWAN:D:D:yes::yes:;);):D:D CC NATHUWA NAM DANNE NA PULUWANDA KIYAALA:D:D:yes::yes::D:D

    PROCESS kiyala amuthu deyak naa. ghin phn select krala ahapan mona banks wala cards walatada installment denne kiyala. samp eke ewata 60 months ehema dena place uth tiyenawa anik cards walata 24 months or place eken ekata wenas. mona bank eke card wltada ahla ube e card tiyenwanm kiyapan man me bnk card eke 24mmonths scheme ekta dnna kiyla .echchrai ita passe un sign kragnnawa bill and payment:D:yes:;):D:D

    Help ekak widiyata Ube thaththa (Anura Kumara) ta kiyala aran deepanko ban e kollata.
     

    Threadripper

    Active member
  • Aug 6, 2019
    519
    153
    43
    Siphoned Upon
    Mobitel eke gewanna denawa mata 65,000 kata adu phone ekak gewanna ganna puluwan. Huawei Mate 20 X/Xiaomi Mix 3/Samsung A90 wage yanna beluwe. Gewanna dena eke honda ekak ganna epaii.
     

    HSBCagent

    Junior member
  • Feb 11, 2019
    96
    17
    18
    Mobitel eke gewanna denawa mata 65,000 kata adu phone ekak gewanna ganna puluwan. Huawei Mate 20 X/Xiaomi Mix 3/Samsung A90 wage yanna beluwe. Gewanna dena eke honda ekak ganna epaii.

    mobitel sim tiyana ayata witarada nettam ona kenekta gewanna ganna puluwanda
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Help ekak widiyata Ube thaththa (Anura Kumara) ta kiyala aran deepanko ban e kollata.

    shiranthi wa danawa kiyala ubala wage gewal asse inna nugath unwa rawattapu anura wage ekekta thaththa kenek wenna athma 80000 kata ba. Me rate minissu 80000 marapu lapaya ta anunge lamayek ekka naki ganiyek set une ekai ubalata th ohoma wenne. .. Ubalage BMW gena samanmalee Rathnayake bimalge wifeta kiyapan. Aran denna kiyala.. Ubalage lapaya business class fly karana salli walin, bimalige gani BMW 7series gena salli walin aran deepnko:D:D;);):D:D
     
    Last edited: