Ehema kiyanna ba bn
Dan owa gana igena ganna masters pawa thiyanawa wena ratawal wala universities walin offer karana
Parapsychologyuniversities walin offer karana
heta pork genath kaapan was dos yanwaමම හොද කොත්තුවක් කාලා ඔතනින් ආවේ...යක්කු සීන් එකක් නම් බැදපු දේවල් කාලා එන්න හොද නැහැ ඒ ඉස්සරහින්....කහ පාට කුඩු වගයකුත් තිබ්බා ලේ අස්සේ....මම බයික් එකේ රෝදෙත් එළියේ තියලා හෝදලමයි ඇතුලට ගත්තේ....
Nice mchnmn western demonology/ occultism igengena thiyenaw, demonic rituals karala thiyenawa, owa karana un ekka avurudu ganak katha krlath thiyenw, e experience eken mn anthimata apu nigamane thamai owa okkoma boru kiyana eka
ඇතුල් පන්තියෙ යක්කු gananm mn dnnaha
Yup meka thamaParapsychology
------ Post added on Sep 13, 2024 at 10:51 PM
Gedara kattiya kiwwe huuniyamak karala ohoma genadha danava kiyala. Mama hitanne mokek hari sathek ge ලේ venna aththe. Nattam echchara ලේ godak enna viddhak nahe. Marala athi kukulek vage ekekva
Petrol tikak dala gini kurak gahapan, omelet wela yannaMachan ape geval issaraha 3mn handiyak thiyenne. Den me eliyata yaddi dekke biththarak 3-4 k witara kadala...nikan le pallam vage hena godak thibba...ain karala demmata aulak nadda? Savalakin ain karala danna baluwe...nattam heta udeta yanna bahe othanin....
Gedara minissu baninava ovva atha patha ganna yannepa kiyala...ehema aulak nahe ne....