Awulak na... gota yanawalu higakanna balu muna ekka... denna wena wenama higakanne...
Ekek ground eka ta... ekek wali purawanta.
Ekek ground eka ta... ekek wali purawanta.
හෝටලේ වියදමින් ගොඩ කරපු වෙරල ගැන නගින්නෙ ඇයි පොන්න රුචිරයොගොටා ට කැබිනට් එකක් තිබ්බේ නැද්ද එතකොට ඔක නවත්තන්න ? ලොල්.



උබට ඔන දේ නෙමෙයි හුත්තෝ මන් කරන්නේ.මට ඔන දේ.ඇයි උබ මක් කරන්නද ? පාරෙදි හම්බුනොත් මරනවා කැරියාව.පො&න රුචිරය තොන්ඩගෙ මිනිය අලලගෙන හැමිනිලා මදිවෙලා ඒ ගමන හෝටලෙන් ගොඩ කරපු මුහුද වෙලර අල්ලගෙන,![]()
කොරෝනා කාලෙ මෙගා තෙර්ඩ් දාගෙන උදේ රෑ නැතුව නිවුස් දදා එක විකාරයක් නැටුව ඒ ගමන හෝටලෙන් ගොඩ කරපු මුහුද වෙලර අල්ලගෙන,
තොට පිස්සුද පකෝ කරන්ඩ වෙන වැඩක් නැද්ද අපත බැල්ලියෙ එක එකාගෙ පු&වල් හෝද හොද ඉන්නෙ නැතුව..![]()
ගොටා ට කැබිනට් එකක් තිබ්බේ නැද්ද එතකොට ඔක නවත්තන්න ? ලොල්.
උන්ගේ වෙරලද හුත්තෝ එහෙම ගොඩ කරන්න? වෙරල අයිති මිනිස්සුන්ට.ගොටා පබයෙක් නේ සිරිසෙන වගේ බලන් ගියාම.ලොල්හෝටලේ වියදමින් ගොඩ කරපු වෙරල ගැන නගින්නෙ ඇයි පොන්න රුචිරයො![]()
![]()
![]()
හෝටලේ සල්ලි වලට පු& කසන්නෙ මේ ගු ඇන් පි හුත්&ගෙ...![]()
උබට ඔන දේ නෙමෙයි හුත්තෝ මන් කරන්නේ.මට ඔන දේ.ඇයි උබ මක් කරන්නද ? පාරෙදි හම්බුනොත් මරනවා කැරියාව.




මොකද පකෝ ගොඩ කරන්ඩ බැරි අවසර අරන් ගොඩ කරන්ඩ පුලුවන්, හොටලෙන් ගොඩ කරපු වියදම ආණ්ඩුවෙන් කරා කියල තෙර්ඩ් දාල රුචිර බැල්ලි ,බොරුව මාට්ටු උනාම ගොඩ කරන්ඩ බැරිලු..උන්ගේ වෙරලද හුත්තෝ එහෙම ගොඩ කරන්න? වෙරල අයිති මිනිස්සුන්ට.ගොටා පබයෙක් නේ සිරිසෙන වගේ බලන් ගියාම.ලොල්






ගොන් කතා කියන්න එපා බන් agreement sign කරලා දිිපු project එකක් එහෙම නවත්තන්න බෑ ලොකු ගානක් ගෙවන්න වෙනවා
ekath hodai ban.. etakota tamai anduwata hodatama pressure ekak enne
kohomat ena chanden pohottuwa dinanawa eka nawattanna baha
uba hitapan mehema dewal weddi api kata piyan iddi loku balayak awama mita wada pissu kelinna gannawa
hodama wede pohottuwa pressure wena eka, oken puluwan nam wiyathmage dial tika udata daganna baluwanam hari gotatath support ekak ewi
nattam wenne parana horu tikama udin ena eka
අනිවාරයෙන් විවේචනය කරන්න ඕනේ නැත්නම් මුන් අවරුදු 4ක හොරකම් කරලා අන්තිම අව්රුද්දු බදු මිල අඩු කරලා . කුරගල llte පෙන්නලා චන්දෙ දිනන්න බලන්නේ .
හැබැයි විවේචනයයි මඩයි වෙන් කරගන්න ඕනේ නැත්නම් 2014 වගේ ලපයා කට උල් කර කර පොර්ට්සිටි ගල් පිරවිල්ල හම්බන්තොට වාරයේ සුදු අලියා හොරකම් අඩු කරලා රට ගොඩනැගීම රත්තරන් අශ්වයන්ට රැවටිලා ඉගුරු දීලා මිරිස් ගන්න වෙන්නේ
අනිවාරයෙන් විවේචනය කරන්න ඕනේ නැත්නම් මුන් අවරුදු 4ක හොරකම් කරලා අන්තිම අව්රුද්දු බදු මිල අඩු කරලා . කුරගල llte පෙන්නලා චන්දෙ දිනන්න බලන්නේ .
හැබැයි විවේචනයයි මඩයි වෙන් කරගන්න ඕනේ නැත්නම් 2014 වගේ ලපයා කට උල් කර කර පොර්ට්සිටි ගල් පිරවිල්ල හම්බන්තොට වාරයේ සුදු අලියා හොරකම් අඩු කරලා රට ගොඩනැගීම රත්තරන් අශ්වයන්ට රැවටිලා ඉගුරු දීලා මිරිස් ගන්න වෙන්නේ


එතොකොට උබ කියන්නේ ආණ්ඩු මාරුවත් එක්ක සංවර්ධන වැඩ නවත්තන්න කියලාද දඩ මුදල ගෙවලා ?ගොටා ට කැබිනට් එකක් තිබ්බේ නැද්ද එතකොට ඔක නවත්තන්න ? ලොල්.
එක ඇත්ත. රජපස්ක්ලා පල් හොරු කෙනෙක් නැති නිසා කඩේ ගියාට ඇත්ත එකයි . මඩ අයින් කරලා හරි විවේචනයට මුල් තැන දෙන්න ඕනේ නැත්නම් අපිම තමයි අමාරුවේ වැටෙන්නේ කව්රු පාලනය කරන්න ආවත්.yes yes wiwechana mada wen karaganna oni nattam wenne hari wiwechanath mada godata danawa
kotinma kiwwoth 2015ta kalin rattaran assayo, Lamborghini owa aththatama mada. owayin une aththatama tibba ewa mada godata watuna
අනිව ,හෝටලේ වියදමින් මුහුද ගොඩ කරේ සoචාරකයො ගෙන්න ගන්ඩ උන්ට වෙරලක් නැ කියල ..ප්රශ්නයක් නැනෙ සල්ලි හෝටලේ වියදමින් කාටවත් ගැටලුවක් නැ,,![]()
ඒත් ඒ ගොඩ කරපු වියදම ආණ්ඩුවෙන් ගියා කියල ටොන් පච තෙර්ඩ් දාන එක නම් රුචිරයගෙ &න්න කම ,වෙන කිසිම දෙයක් නෙමේ.. බොරුවයි වoචාවයි ඇරෙන්ඩ රුචිරල වගේ හු ඇන් පි බැල්ලිල දන්න වෙන කිසීම දෙයක් නැ...![]()
හොටෙල් වියදම් සින් එක නම් මම දන්නේ නැහැ බන් . ඇතුලේ වෙන දේවල් දන්නේ නැහැ නිව්ස් වල යන දේ තමයි කියන්නේ .
හොටෙල් සින් එකට සෝර්ස් එකක් තියෙනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න .

එතොකොට උබ කියන්නේ ආණ්ඩු මාරුවත් එක්ක සංවර්ධන වැඩ නවත්තන්න කියලාද දඩ මුදල ගෙවලා ?
මයිත්රී ප්රෙමුක යහපාන්ලනය කරා වගේ ? කලින් කියලා ඇති ඔකේ ප්ලැන එන්නේ පොර්ට් සිටි එකත් එක්ක එක මොගී පොලිස් වලින් පරක්කු කැරැල්ල හරි ඉස්සර්රට යනවා ? සැලසුම් ඔක්කොම කරලා කන්ට්ර්ක්ට් සයින් කරලා . ක්රන්ට්ර්ක්ට් ගත්ත වුනුත් අවුලක් නැත්නම් ගෝටා ආපු අලුත කැන්සල් කරන්නද කියන්නේ .
හැබැයි දේශපාලකයා සුවර් නැහැ ක්ර්න්ට්ර්ක් අවුල් කියලා දැන දැනම ගෝටාට කුට්ටිය දීලා ශේප් කරගත්තාද දන්නේ නැහැ . මට නම් විස්වාස නැහැ එකෙක්වත් . නරකම තැනටම හිතලා
හැබැයි උබ දාන තර්ඩ් වලින් පෙන්නේ එක පක්ෂෙක දේශපාලන වහලෙක් ගේ මද කරියෙකු බවයි
Sir th arun wagema ponnayekJVP පොන්නයො නේ. UNP ත් පොන්නයෝ.
එක නිසා තමයි ගොටා ට චන්දේ දුන්නේ.එත් බලන් ගියාම ඔක්කොම එකයි.එකයි හිතට දුක

මෙන්න ඊලග ස්වාධින කාරයත් ඇවිත් ඉජු ඉජුSir th arun wagema ponnayek
Bayyo kiyanne wesige puthala tikak
Eka thamai anthimata oppu une![]()


Sir th arun wagema ponnayek
Bayyo kiyanne wesige puthala tikak
Eka thamai anthimata oppu une![]()


එක ඇත්ත. රජපස්ක්ලා පල් හොරු කෙනෙක් නැති නිසා කඩේ ගියාට ඇත්ත එකයි . මඩ අයින් කරලා හරි විවේචනයට මුල් තැන දෙන්න ඕනේ නැත්නම් අපිම තමයි අමාරුවේ වැටෙන්නේ කව්රු පාලනය කරන්න ආවත්.
හොටෙල් වියදම් සින් එක නම් මම දන්නේ නැහැ බන් . ඇතුලේ වෙන දේවල් දන්නේ නැහැ නිව්ස් වල යන දේ තමයි කියන්නේ .
හොටෙල් සින් එකට සෝර්ස් එකක් තියෙනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න .