ගොටා 'ස' ගේ ගල්කිස්සේ 890 මිලියනයේ වීනාශය.

erozan

Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ගොටා ට කැබිනට් එකක් තිබ්බේ නැද්ද එතකොට ඔක නවත්තන්න ? ලොල්.
    හෝටලේ වියදමින් ගොඩ කරපු වෙරල ගැන නගින්නෙ ඇයි පොන්න රුචිරයො :lol: :lol: :lol: :lol:
    හෝටලේ සල්ලි වලට පු& කසන්නෙ මේ ගු ඇන් පි හුත්&ගෙ...:lol::lol::lol::lol:
     

    yapa100

    Well-known member
  • Oct 21, 2009
    8,725
    19,485
    113
    අපේ ගෙදර
    පො&න රුචිරය තොන්ඩගෙ මිනිය අලලගෙන හැමිනිලා මදිවෙලා ඒ ගමන හෝටලෙන් ගොඩ කරපු මුහුද වෙලර අල්ලගෙන, :lol: :lol: කොරෝනා කාලෙ මෙගා තෙර්ඩ් දාගෙන උදේ රෑ නැතුව නිවුස් දදා එක විකාරයක් නැටුව ඒ ගමන හෝටලෙන් ගොඩ කරපු මුහුද වෙලර අල්ලගෙන,:rofl::rofl:

    තොට පිස්සුද පකෝ කරන්ඩ වෙන වැඩක් නැද්ද අපත බැල්ලියෙ එක එකාගෙ පු&වල් හෝද හොද ඉන්නෙ නැතුව..:baffled::baffled:
    උබට ඔන දේ නෙමෙයි හුත්තෝ මන් කරන්නේ.මට ඔන දේ.ඇයි උබ මක් කරන්නද ? පාරෙදි හම්බුනොත් මරනවා කැරියාව.
     

    Los pollos hermanos

    Well-known member
  • Mar 15, 2018
    5,061
    2
    5,923
    113
    Albuquerque, New Mexico, United States
    ගොටා ට කැබිනට් එකක් තිබ්බේ නැද්ද එතකොට ඔක නවත්තන්න ? ලොල්.

    ගොන් කතා කියන්න එපා බන් agreement sign කරලා දිිපු project එකක් එහෙම නවත්තන්න බෑ ලොකු ගානක් ගෙවන්න වෙනවා
     

    yapa100

    Well-known member
  • Oct 21, 2009
    8,725
    19,485
    113
    අපේ ගෙදර
    හෝටලේ වියදමින් ගොඩ කරපු වෙරල ගැන නගින්නෙ ඇයි පොන්න රුචිරයො :lol: :lol: :lol: :lol:
    හෝටලේ සල්ලි වලට පු& කසන්නෙ මේ ගු ඇන් පි හුත්&ගෙ...:lol::lol::lol::lol:
    උන්ගේ වෙරලද හුත්තෝ එහෙම ගොඩ කරන්න? වෙරල අයිති මිනිස්සුන්ට.ගොටා පබයෙක් නේ සිරිසෙන වගේ බලන් ගියාම.ලොල්
     
    • Like
    Reactions: TechnWeb

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    උබට ඔන දේ නෙමෙයි හුත්තෝ මන් කරන්නේ.මට ඔන දේ.ඇයි උබ මක් කරන්නද ? පාරෙදි හම්බුනොත් මරනවා කැරියාව.


    ලොල් පොන්න රුචිරය ෆේක් එකෙන් චන්ඩි පාට් මරන්ඩ ලොල් උබලවගේ ගු ඇන් පි ලොල්ලන්ට පුලුවන් වැඩක් කියපන් පො*නයො.. :lol: :lol: :lol: :lol:

    හෝටලේ වියදමින් ගොඩ කරපු මුහුද ආණ්ඩුවෙ මුදලින් කාරලු නොදකින් බැල්ලිගෙ &තා උදේ පාන්දර මඩ ගහනව , මේ ගු ඇන් පි හුත්&ල හිතාගෙන ඉන්නෙ අපි දන්නෙ නැ රටෙ වෙන දේවල් ඕන බොරුවක් කියුවම පිලි ගනි කියල.. :lol::lol::lol:




    උන්ගේ වෙරලද හුත්තෝ එහෙම ගොඩ කරන්න? වෙරල අයිති මිනිස්සුන්ට.ගොටා පබයෙක් නේ සිරිසෙන වගේ බලන් ගියාම.ලොල්
    මොකද පකෝ ගොඩ කරන්ඩ බැරි අවසර අරන් ගොඩ කරන්ඩ පුලුවන්, හොටලෙන් ගොඩ කරපු වියදම ආණ්ඩුවෙන් කරා කියල තෙර්ඩ් දාල රුචිර බැල්ලි ,බොරුව මාට්ටු උනාම ගොඩ කරන්ඩ බැරිලු.. :rofl::rofl::rofl:

    නොදකින් පො&න සිපයිය මඩ ගගහ දලනව තෝ හිතන්නෙ මඩ ගැහුවම තොගෙ දාර පො&නය දිනයි කියලද ලොල් :lol::lol::lol:




    ගොන් කතා කියන්න එපා බන් agreement sign කරලා දිිපු project එකක් එහෙම නවත්තන්න බෑ ලොකු ගානක් ගෙවන්න වෙනවා


    ඒ ප්‍රොජෙක්ට් එක නෙමේ මචන් ඔය, ඔය හෝටලේ ලග මුහුද ගොඩ කරල වෙරල හදන්ඩ හැදුවෙ හෝටලේ වියදමින් , ඕකට ආණ්ඩුවෙ සල්ලි සතයක් වියදම් උනේ නැ මචන්..
     
    Last edited:

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    ekath hodai ban.. etakota tamai anduwata hodatama pressure ekak enne
    kohomat ena chanden pohottuwa dinanawa eka nawattanna baha
    uba hitapan mehema dewal weddi api kata piyan iddi loku balayak awama mita wada pissu kelinna gannawa
    hodama wede pohottuwa pressure wena eka, oken puluwan nam wiyathmage dial tika udata daganna baluwanam hari gotatath support ekak ewi
    nattam wenne parana horu tikama udin ena eka

    අනිවාරයෙන් විවේචනය කරන්න ඕනේ නැත්නම් මුන් අවරුදු 4ක හොරකම් කරලා අන්තිම අව්රුද්දු බදු මිල අඩු කරලා . කුරගල llte පෙන්නලා චන්දෙ දිනන්න බලන්නේ .
    හැබැයි විවේචනයයි මඩයි වෙන් කරගන්න ඕනේ නැත්නම් 2014 වගේ ලපයා කට උල් කර කර පොර්ට්සිටි ගල් පිරවිල්ල හම්බන්තොට වාරයේ සුදු අලියා හොරකම් අඩු කරලා රට ගොඩනැගීම රත්තරන් අශ්වයන්ට රැවටිලා ඉගුරු දීලා මිරිස් ගන්න වෙන්නේ
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    අනිවාරයෙන් විවේචනය කරන්න ඕනේ නැත්නම් මුන් අවරුදු 4ක හොරකම් කරලා අන්තිම අව්රුද්දු බදු මිල අඩු කරලා . කුරගල llte පෙන්නලා චන්දෙ දිනන්න බලන්නේ .
    හැබැයි විවේචනයයි මඩයි වෙන් කරගන්න ඕනේ නැත්නම් 2014 වගේ ලපයා කට උල් කර කර පොර්ට්සිටි ගල් පිරවිල්ල හම්බන්තොට වාරයේ සුදු අලියා හොරකම් අඩු කරලා රට ගොඩනැගීම රත්තරන් අශ්වයන්ට රැවටිලා ඉගුරු දීලා මිරිස් ගන්න වෙන්නේ

    yes yes wiwechana mada wen karaganna oni nattam wenne hari wiwechanath mada godata danawa
    kotinma kiwwoth 2015ta kalin rattaran assayo, Lamborghini owa aththatama mada. owayin une aththatama tibba ewa mada godata watuna
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනිවාරයෙන් විවේචනය කරන්න ඕනේ නැත්නම් මුන් අවරුදු 4ක හොරකම් කරලා අන්තිම අව්රුද්දු බදු මිල අඩු කරලා . කුරගල llte පෙන්නලා චන්දෙ දිනන්න බලන්නේ .
    හැබැයි විවේචනයයි මඩයි වෙන් කරගන්න ඕනේ නැත්නම් 2014 වගේ ලපයා කට උල් කර කර පොර්ට්සිටි ගල් පිරවිල්ල හම්බන්තොට වාරයේ සුදු අලියා හොරකම් අඩු කරලා රට ගොඩනැගීම රත්තරන් අශ්වයන්ට රැවටිලා ඉගුරු දීලා මිරිස් ගන්න වෙන්නේ

    අනිව ,හෝටලේ වියදමින් මුහුද ගොඩ කරේ සoචාරකයො ගෙන්න ගන්ඩ උන්ට වෙරලක් නැ කියල ..ප්‍රශ්නයක් නැනෙ සල්ලි හෝටලේ වියදමින් කාටවත් ගැටලුවක් නැ,, :yes: :yes:

    ඒත් ඒ ගොඩ කරපු වියදම ආණ්ඩුවෙන් ගියා කියල ටොන් පච තෙර්ඩ් දාන එක නම් රුචිරයගෙ &න්න කම ,වෙන කිසිම දෙයක් නෙමේ.. බොරුවයි වoචාවයි ඇරෙන්ඩ රුචිරල වගේ හු ඇන් පි බැල්ලිල දන්න වෙන කිසීම දෙයක් නැ... :dull::dull:
     

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    ගොටා ට කැබිනට් එකක් තිබ්බේ නැද්ද එතකොට ඔක නවත්තන්න ? ලොල්.
    එතොකොට උබ කියන්නේ ආණ්ඩු මාරුවත් එක්ක සංවර්ධන වැඩ නවත්තන්න කියලාද දඩ මුදල ගෙවලා ?
    මයිත්‍රී ප්රෙමුක යහපාන්ලනය කරා වගේ ? කලින් කියලා ඇති ඔකේ ප්ලැන එන්නේ පොර්ට් සිටි එකත් එක්ක එක මොගී පොලිස් වලින් පරක්කු කැරැල්ල හරි ඉස්සර්රට යනවා ? සැලසුම් ඔක්කොම කරලා කන්ට්‍ර්ක්ට් සයින් කරලා . ක්‍රන්ට්‍ර්ක්ට් ගත්ත වුනුත් අවුලක් නැත්නම් ගෝටා ආපු අලුත කැන්සල් කරන්නද කියන්නේ .

    හැබැයි දේශපාලකයා සුවර් නැහැ ක්ර්න්ට්‍ර්ක් අවුල් කියලා දැන දැනම ගෝටාට කුට්ටිය දීලා ශේප් කරගත්තාද දන්නේ නැහැ . මට නම් විස්වාස නැහැ එකෙක්වත් . නරකම තැනටම හිතලා

    හැබැයි උබ දාන තර්ඩ් වලින් පෙන්නේ එක පක්ෂෙක දේශපාලන වහලෙක් ගේ මද කරියෙකු බවයි
     

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    yes yes wiwechana mada wen karaganna oni nattam wenne hari wiwechanath mada godata danawa
    kotinma kiwwoth 2015ta kalin rattaran assayo, Lamborghini owa aththatama mada. owayin une aththatama tibba ewa mada godata watuna
    එක ඇත්ත. රජපස්ක්ලා පල් හොරු කෙනෙක් නැති නිසා කඩේ ගියාට ඇත්ත එකයි . මඩ අයින් කරලා හරි විවේචනයට මුල් තැන දෙන්න ඕනේ නැත්නම් අපිම තමයි අමාරුවේ වැටෙන්නේ කව්රු පාලනය කරන්න ආවත්.


    අනිව ,හෝටලේ වියදමින් මුහුද ගොඩ කරේ සoචාරකයො ගෙන්න ගන්ඩ උන්ට වෙරලක් නැ කියල ..ප්‍රශ්නයක් නැනෙ සල්ලි හෝටලේ වියදමින් කාටවත් ගැටලුවක් නැ,, :yes: :yes:



    ඒත් ඒ ගොඩ කරපු වියදම ආණ්ඩුවෙන් ගියා කියල ටොන් පච තෙර්ඩ් දාන එක නම් රුචිරයගෙ &න්න කම ,වෙන කිසිම දෙයක් නෙමේ.. බොරුවයි වoචාවයි ඇරෙන්ඩ රුචිරල වගේ හු ඇන් පි බැල්ලිල දන්න වෙන කිසීම දෙයක් නැ... :dull::dull:



    හොටෙල් වියදම් සින් එක නම් මම දන්නේ නැහැ බන් . ඇතුලේ වෙන දේවල් දන්නේ නැහැ නිව්ස් වල යන දේ තමයි කියන්නේ .

    හොටෙල් සින් එකට සෝර්ස් එකක් තියෙනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න .
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    හොටෙල් වියදම් සින් එක නම් මම දන්නේ නැහැ බන් . ඇතුලේ වෙන දේවල් දන්නේ නැහැ නිව්ස් වල යන දේ තමයි කියන්නේ .

    හොටෙල් සින් එකට සෝර්ස් එකක් තියෙනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න .


    ඔය නිවුස් පොජෙක්ට් එක තාම කෙරුනෙ නැ, හෝටලේ ලග මුහුද පුරවල දැම්මෙ හෝටලේ වියදමින් උන්ට සචාරකයන්ට දෙන්ඩ වෙරලක් නැ කියල..ඒකට ආණ්ඩුවෙ සතයක්වත් ගියෙ නැ රුචිර පො&සිය දාන්නෙ ටොන් පච...හොටල් එකට සෝස් එකක් දාන්නම් :yes: :yes:
     

    Los pollos hermanos

    Well-known member
  • Mar 15, 2018
    5,061
    2
    5,923
    113
    Albuquerque, New Mexico, United States
    එතොකොට උබ කියන්නේ ආණ්ඩු මාරුවත් එක්ක සංවර්ධන වැඩ නවත්තන්න කියලාද දඩ මුදල ගෙවලා ?
    මයිත්‍රී ප්රෙමුක යහපාන්ලනය කරා වගේ ? කලින් කියලා ඇති ඔකේ ප්ලැන එන්නේ පොර්ට් සිටි එකත් එක්ක එක මොගී පොලිස් වලින් පරක්කු කැරැල්ල හරි ඉස්සර්රට යනවා ? සැලසුම් ඔක්කොම කරලා කන්ට්‍ර්ක්ට් සයින් කරලා . ක්‍රන්ට්‍ර්ක්ට් ගත්ත වුනුත් අවුලක් නැත්නම් ගෝටා ආපු අලුත කැන්සල් කරන්නද කියන්නේ .

    හැබැයි දේශපාලකයා සුවර් නැහැ ක්ර්න්ට්‍ර්ක් අවුල් කියලා දැන දැනම ගෝටාට කුට්ටිය දීලා ශේප් කරගත්තාද දන්නේ නැහැ . මට නම් විස්වාස නැහැ එකෙක්වත් . නරකම තැනටම හිතලා

    හැබැයි උබ දාන තර්ඩ් වලින් පෙන්නේ එක පක්ෂෙක දේශපාලන වහලෙක් ගේ මද කරියෙකු බවයි

    මූ බන් හොයන්නෙ බලන්නෙ නැතිව කොහෙන් හරි උස්සලා ගොන් කතාවක් දානවා contract ගහලා දිීපුවා එහෙම cancel කරන්න බෑ ලොකු ගානක් ගෙවන්න වෙනවා company එකට පාඩුවට
     

    Identity

    Well-known member
  • Aug 15, 2016
    23,217
    18,863
    113
    අදාල නෑනේ
    JVP පොන්නයො නේ. UNP ත් පොන්නයෝ.
    එක නිසා තමයි ගොටා ට චන්දේ දුන්නේ.එත් බලන් ගියාම ඔක්කොම එකයි.එකයි හිතට දුක
    Sir th arun wagema ponnayek

    Bayyo kiyanne wesige puthala tikak

    Eka thamai anthimata oppu une :lol:
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    Sir th arun wagema ponnayek

    Bayyo kiyanne wesige puthala tikak

    Eka thamai anthimata oppu une :lol:

    ගු ඇන් පි පො&නයො ළමයි ඉන්න මිනිසුන්ටත් පො*නයො කියල සැනසෙන්ඩ හදනව :lol: :lol:

    බලාපියවු උබේ රනිල සජිය ආන්න රියල් පො*නයො ගෑනියක් උන්නට ළමයි නැ ආන්න උන්ටයි පො&නයො කියන්නෙ.. :yes::yes:
     
    • Dislike
    Reactions: TNHM

    pavanruka

    Well-known member
  • Mar 17, 2015
    5,927
    3,288
    113
    Malabe
    එක ඇත්ත. රජපස්ක්ලා පල් හොරු කෙනෙක් නැති නිසා කඩේ ගියාට ඇත්ත එකයි . මඩ අයින් කරලා හරි විවේචනයට මුල් තැන දෙන්න ඕනේ නැත්නම් අපිම තමයි අමාරුවේ වැටෙන්නේ කව්රු පාලනය කරන්න ආවත්.






    හොටෙල් වියදම් සින් එක නම් මම දන්නේ නැහැ බන් . ඇතුලේ වෙන දේවල් දන්නේ නැහැ නිව්ස් වල යන දේ තමයි කියන්නේ .

    හොටෙල් සින් එකට සෝර්ස් එකක් තියෙනවා නම් දාපන්කෝ බලන්න .


    Hotels oya scene eka gana danne nehe machn. Mount LH ekata 'ayithi' e hotel eka issara thiyana beach kotasa vitharai. Unta mona amaruvakatada mulu beach ekatama viyadam karanne?

    No one really seems to know what is going on including the people, hoteliers, and the fishermen community close by.

    http://www.themorning.lk/whats-happening-at-mount-lavinia-beach/
     
    • Like
    Reactions: KavinduDD