ගොන් වැඩක් කරන්න පෙර උපදෙස් ටිකක් ඕනා

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    මචන්ලා, මට ආසවක් ආව පොඩි streaming සර්වර් එකක් හදන්න. මම දැනට කරන්නේ @poopoo කියපු විදියට පර්සනල් ලැප් එක kodi server එක විදිහට අරන් iphone එකෙන් VLC Player දාගෙන බලන එක. පර්සනල් ලැප හැමතිස්සෙම ඕන් නැති නිසා වෙලාවකට ඕක වදයක්. ඒනිස බැලුවෙ පොඩි ඉඩ ගන්නෙ නැති PC එකක් ඕකට පාවිච්චි කරන එක.

    මුලින්ම හිතුවෙ Raspberry Pi 5 එකක් ගෙන්නන එක. ඒත් එකේ ඔක්කොම කැලි ටික එකතු කලාම USD 160ක් විතර යනව. SSD ගහන්න වෙනම ගේමක් දෙන්න ඕනා.

    Amazon product ASIN B0CSYL4ZZ5


    ඔය අතරේ මෙන්න මේ බඩුව සෙට් උනා. නිකමට බැලුවාම ස්පෙක්ස් එක්ක මේක වාසි වගේ.

    කස්ටිය මොකො කියන්නේ?

    Amazon product ASIN B0BVFS94J5

     

    wickuma

    Well-known member
  • Jun 8, 2016
    516
    398
    63
    Colombo
    මචන්ලා, මට ආසවක් ආව පොඩි streaming සර්වර් එකක් හදන්න. මම දැනට කරන්නේ @poopoo කියපු විදියට පර්සනල් ලැප් එක kodi server එක විදිහට අරන් iphone එකෙන් VLC Player දාගෙන බලන එක. පර්සනල් ලැප හැමතිස්සෙම ඕන් නැති නිසා වෙලාවකට ඕක වදයක්. ඒනිස බැලුවෙ පොඩි ඉඩ ගන්නෙ නැති PC එකක් ඕකට පාවිච්චි කරන එක.

    මුලින්ම හිතුවෙ Raspberry Pi 5 එකක් ගෙන්නන එක. ඒත් එකේ ඔක්කොම කැලි ටික එකතු කලාම USD 160ක් විතර යනව. SSD ගහන්න වෙනම ගේමක් දෙන්න ඕනා.

    Amazon product ASIN B0CSYL4ZZ5


    ඔය අතරේ මෙන්න මේ බඩුව සෙට් උනා. නිකමට බැලුවාම ස්පෙක්ස් එක්ක මේක වාසි වගේ.

    කස්ටිය මොකො කියන්නේ?

    Amazon product ASIN B0BVFS94J5

    මේක කීයද ?
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    ඉක්මනට හොර ඔප්පු හදලා තාත්තගෙ ඉඩම් විකුනපන්, එතකොට සල්ලි ගැන වදවෙන්න දෙයක් නෑ
     

    asanka+++

    Well-known member
  • Jul 17, 2014
    11,361
    20,137
    113
    42
    Umbey ammata arina scene eka mokada? amathakanam umbey parana thread eka balannako 🤭

    https://elakiri.com/threads/incest.2070197/
    ඔය අකවුන්ට් එක මගෙ කියලා ප්රූ කරපන් මං හෙලුවෙන් දුවනවා නෙලුම් කුලුන වටේ. හැබැයි බැරි උනොත් උබ දාර පොන්නයෙක්. රහල්ට පුක දිදී උගෙ ගූ ගොඩවල් මගෙ පිටින් යවන්න හදනවා පොන්නයෙක් වගේ.
    සිරි අයියාටත් හොදට පුකේ ඇරලා සැප දියන් ඌත් උබෙ මඩ ජංගි හෝදන්න සෑහෙන්න මහන්සිවෙනවා
     
    • Dislike
    Reactions: tharakaf

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,167
    198,746
    113
    Colombo, Sri Lanka
    මෙව්වා හොඳයි.පුලුවන්නම් AMD Proc තියන Mini PC එකකට යන්න බලන්න. Performance අතින් සුපිරි, අනික පට්ටම අඩු කරන්ට් එකක් යන්නේ
     
    Last edited:

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,112
    1
    58,462
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    මෙව්වා හොඳයි.පුලුවන්නම් AMD Proc තියන Mini PC එකකට යන්න බලන්න. Performance අතින් සුපිරි, අනික පට්ටම අඩු කරන්ට් එකක් යන්නේ
    මේ කතාව සාමාන්‍යයෙන් හරි.

    ඒත් N100 කියන්නේ වොට් 6,
     
    • Love
    • Wow
    Reactions: Asmodeus and NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    ඔය අකවුන්ට් එක මගෙ කියලා ප්රූ කරපන් මං හෙලුවෙන් දුවනවා නෙලුම් කුලුන වටේ. හැබැයි බැරි උනොත් උබ දාර පොන්නයෙක්. රහල්ට පුක දිදී උගෙ ගූ ගොඩවල් මගෙ පිටින් යවන්න හදනවා පොන්නයෙක් වගේ.
    සිරි අයියාටත් හොදට පුකේ ඇරලා සැප දියන් ඌත් උබෙ මඩ ජංගි හෝදන්න සෑහෙන්න මහන්සිවෙනවා
    Mey thiyenne ponnayo umbema account ekakin daapu ekak 🤭 🤭

    https://elakiri.com/threads/incest.2070197/
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,659
    75,714
    113
    • Haha
    Reactions: gamerlk

    Madhu94

    Well-known member
  • Aug 19, 2021
    1,012
    1,393
    113
    ado post on reddit, only a handful of people can help you here, rest of them are just Sub-Saharan niggers.