මචන්ලා, මට ආසවක් ආව පොඩි streaming සර්වර් එකක් හදන්න. මම දැනට කරන්නේ @poopoo කියපු විදියට පර්සනල් ලැප් එක kodi server එක විදිහට අරන් iphone එකෙන් VLC Player දාගෙන බලන එක. පර්සනල් ලැප හැමතිස්සෙම ඕන් නැති නිසා වෙලාවකට ඕක වදයක්. ඒනිස බැලුවෙ පොඩි ඉඩ ගන්නෙ නැති PC එකක් ඕකට පාවිච්චි කරන එක.
මුලින්ම හිතුවෙ Raspberry Pi 5 එකක් ගෙන්නන එක. ඒත් එකේ ඔක්කොම කැලි ටික එකතු කලාම USD 160ක් විතර යනව. SSD ගහන්න වෙනම ගේමක් දෙන්න ඕනා.
Amazon product ASIN B0CSYL4ZZ5
ඔය අතරේ මෙන්න මේ බඩුව සෙට් උනා. නිකමට බැලුවාම ස්පෙක්ස් එක්ක මේක වාසි වගේ.
කස්ටිය මොකො කියන්නේ?
Amazon product ASIN B0BVFS94J5
මුලින්ම හිතුවෙ Raspberry Pi 5 එකක් ගෙන්නන එක. ඒත් එකේ ඔක්කොම කැලි ටික එකතු කලාම USD 160ක් විතර යනව. SSD ගහන්න වෙනම ගේමක් දෙන්න ඕනා.
Amazon product ASIN B0CSYL4ZZ5
ඔය අතරේ මෙන්න මේ බඩුව සෙට් උනා. නිකමට බැලුවාම ස්පෙක්ස් එක්ක මේක වාසි වගේ.
කස්ටිය මොකො කියන්නේ?
Amazon product ASIN B0BVFS94J5