ගෝටා හෙට ගියෙ නැත්නම් කඩේ ගිය අය හොයං ගහමු බං

kandahar

Well-known member
  • Mar 19, 2011
    13,430
    17,410
    113
    බන්දු
    අනූෂා
    තිස්ස ජනනායක
    ඉරාජ්
    පියසාද් පවුල
    ෆිල්ටි
    වගේ ඔක්කොම උන්ට ගැහුවා නම් හරි.ඊට පස්සේ වත් ලාභ බලාගෙන කඩේ යන එවුන් නැති වෙයි.

    අර සුද්න්ත කියන එකාටත් ගහන්න ඕනි තුන්හෙලේ ගිනි ඇවිල්ලුවාට
     

    kasun_kbp

    Well-known member
  • May 12, 2015
    18,301
    1
    59,395
    113
    Kaduwela
    බයි විලාප මෙගා ත්‍රෙඩ්ස්🤡👌
    64la9hz.jpg
     

    chinmak

    Well-known member
  • Oct 27, 2014
    9,831
    8,052
    113
    මෙන්න මෙතන...
    බන්දු
    අනූෂා
    තිස්ස ජනනායක
    ඉරාජ්
    පියසාද් පවුල
    ෆිල්ටි
    වගේ ඔක්කොම උන්ට ගැහුවා නම් හරි.ඊට පස්සේ වත් ලාභ බලාගෙන කඩේ යන එවුන් නැති වෙයි.

    අර සුද්න්ත කියන එකාටත් ගහන්න ඕනි තුන්හෙලේ ගිනි ඇවිල්ලුවාට
    තිස්ස ජනනායක paw ban..anith un nam awulak ne
     

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ
    බන්දු
    අනූෂා
    තිස්ස ජනනායක
    ඉරාජ්
    පියසාද් පවුල
    ෆිල්ටි
    වගේ ඔක්කොම උන්ට ගැහුවා නම් හරි.ඊට පස්සේ වත් ලාභ බලාගෙන කඩේ යන එවුන් නැති වෙයි.

    අර සුද්න්ත කියන එකාටත් ගහන්න ඕනි තුන්හෙලේ ගිනි ඇවිල්ලුවාට
    ඉට වඩා ලේසි නැද්ද GOTA අල්ලා ගන්න එක. උන්ට ගහන්න කී තැනකට නම් යන්න ද පෙට්‍රෝල් නැති එකේ
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    ෆිල්ටි





    කවදාවත් ගුටි කාලා බැණුම් අහලා නැද්ද? :unsure:

    ජීවිතේට නෑ බං. ජීවිතේට නෑ. ගහල ඉන්න එකෙක් ඉන්නවනං එළියට ගේන්න. දාදෙනෙක්ට ගහනව වැලේ ඉඳල ඔලුකටු කුඩු වෙන්න. එකෙක්ගෙන් ගුටිකාල නෑ. මෙහෙමයි එක දවසක් ලන්ඩන් වල (ඕ) shopliftersල ඉන්නව ඒපැත්තෙ skunk dealer කෙනෙක්, සුද්දො, උංගෙ girlfriends ල අපේ friends ල වෙලා මල කරදරේ මම ඇවිල්ල mobbing කරන්න face up කරන්ඩ එතකොට මචං fillings ඕව කරන්න තමයි මට තිබුණේ. එක දවසක් ටිල් එක (හේහේ) මේ.. නැතුව මට ටිල් එක දුන්න ඉන්දියන් එකෙක් මචං කොල්ලෙක් absent. මම till එකට ගියා ස්කෑන් කරා ඩපඩපඩ්ර්ර්ර්ප් ගාල Lyca top up එක ගහන්න තියෙනව නං Lyca top up එක මෙහෙට ගහල Orange එකක් බිමට දාල එන්න මේකෙ ඔයාට දැන් තේරෙනව මේ යන ලයින් - පවුම්? පෙනීස් විසි පහ අඩුවෙන් දීල අපි එහෙම හැට හැත්තෑවක් කොහොමත් ටිල් එක කෑශ් අප් කරනකොට බැලන්ස් එකත් තියල කාටත් පාඩුවක් නැතිවෙන්න අපි කරනව. මූ එක දවසක් ඇවිල්ල දැන් නිපුල මගෙ සහෝදරය ඇපල් මලක් වාගෙ සිංදුවෙ ඉන්න නිපුල් තෙවරප්පෙරුම, මගෙ බොක්ක. Martin Mccolls අපි වැඩ කළේ, එතකොට WD31FQ Richmonds church... cheshm... ඇම... ආ... මේ... මේ... ඇම්... Richmonds world, Chesham, Amersham, Jubilee line, රැජිණගෙ first metro line එක. ඒ තමයි post code එක W31FQ කිවුවෙ, Martin Mccolls වැඩ කරනකොට, ඉතින් මුන් ඇවිල්ල දෙපාරක් warn කරපුවම ආයෙ තුන්වෙනි පාර shoplift කරන්න බෑ කෙළින්ම Scotland Yard ගහනව ඒ කියන්නෙ Police. මෙයාල මෙහෙම ඇවිල්ල මම වැඩ බං අම්බානට මමත් double shift හරි ඇදල කාල බීල මේ සල්ලි අස්සෙ ගහගෙන ඉඳල මේ රටවල් වලට ඇවිල්ල පඩ දාන මිනිස්සු නෙවෙයි අපි, වැඩ දාල වැඩ කරන අපි වැඩ වැඩ කරන මිනිස්සු අපි වඩු වැඩේ මොරටුව. එතකොට මූ ඇවිල්ල මෙහෙම ඊටපස්සෙ මං කිව්ව අඩෝ ක්‍යා සේ නා? you are doing it again? Allright. නිපුලත් ඇවිල්ලා හිටිය. මන් කියුවා නිපුල් I am going catch up this one ශට පට සත්තපඬි පහයි හැබැයි පහට තුනක් ගැහුව ඌ නිපුලය ඇවිල්ල අතන මන් කිව්වා අඩෝ, මොන CCTV ද, මට ඇවිල්ල area manager කිව්ව you done a double job. මං කිව්ව fffff... of course. One job and second job now what is the other job? Let’s have a party! That’s how I earned pounds! 8-)

    හරි :oops:
     
    • Haha
    Reactions: Johnnie_Walker

    Mr UNKNOWN

    Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,101
    113
    නමස්තේ නමස්කාරම් කියල පටන් ගන්නම් ඇහ්༒⃝💦᭄ ꧁༒☬ක්ක්ක්ක්ක්ක් 😹👌🏽නමස්තේ 💦..කොල්ලහ් ජාලෙට බැස්සාහ්...☬༒꧂😹💔 දුවන්නනම් එපා😹 💦⃝৫⃟➤᭄᭄̊̊̊̊࿓࿔ ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්💦✤⃝ꦿ⃝✥᭄ꦿ ⃝৫⃟➤᭄̊̊😹✊᭄̊̊࿓࿔✾ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬✾➣🤣🌹⃝༂࿓࿔❤️⃝➤⃟̱̱̱̱̄̄̄̄🤣🤣⃝⃟ꦾ👌ꦿ💎⃝♡꧂ᘝᘞ😒😹⃝✤⃝ꦿ⃝✥᭄ꦿ ඈහ් ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක් නැගපාන් මෙන් එකට ༺═─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝─⃝⃝─⃝─⃝─═༻😮⃝৫⃟➤᭄᭄̊̊̊̊࿓࿔۝⃟̥̩̩̩̥̩̥͚̮💍🦋⃝❉⃟࿔ꦿ۝⃟̥̩̩̩̥̩̥͚̮💍😌⃟⌘࿔⃝❤️╔═════ೋೋ═════╗ වාසිය.💪😎.සිමාවක්⃝🤧⃧̅̄̇දකින්න බෑ☹️☹️ ලංවේන්නේ͜͡😫̅̄̇දහාසක් ☝😚✿පිරිස」❮✿සමාවේන්න⃝⃯⃮🖕😒̅̄̇:|⃝🤧⃧̅̄̇නරිනම් නාවන්නේ⃝⃯⃮🖕😒̅̄̇:|නෑ⃝✘⃯⃮⃕⃔🚬පවසන්නේ۝⃟⃯⃮😪̈̂̂̂̇⊿උබලා පිණිස..⃝⃮⃯🖕🤤̅ ◎⃝»̶̶͓͓͓̽̽̽😥✮ᰳᰳᰳ
    ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්ක්

    නමස්තේ නමස්තේ_*ක්ක්ක් සංචරන සීමාහ් තිබ්බත්৫⃟➤᭄᭄̊̊̊̊࿓࿔✾ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬✾➣ අත්‍යවශ්‍ය සේවා සහතිකයක් අරන් හරි උබෙහ් ගෙදරහ් හොයං ඇවිත් ගහනෙනෙහ්৫⃟➤᭄᭄̊̊̊̊࿓࿔✾ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬✾➣😹😹💦💦💦 කක්ක්. හ්භ්හ්*_

    *දාපං•´ ලොකේශන්. දැං ඇවිත් ගහනවාහ්හ්°හ්හ්. හ්හ`°හ්හා. බුහාහ්හ්~ ක්ක්ක්ක්💦💦😹😹৫⃟➤᭄᭄̊̊̊̊࿓࿔✾ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٖٜ۬ـٰٰٖٖٜ۬ـٰٰٰٖٖٖٜ۬ـٰٰٰٰٖٖٖٖٜ۬✾➣*
     
    • Haha
    Reactions: kasun_kbp