චීනයේ HUAWEI, SMIC 7nm 5G chipset හැදුවේ කොහොමද ?අැමරිකාව හොයයි...

Learn with me

Junior member
  • Aug 31, 2023
    33
    38
    18
    අැමරිකාව මහ කැ@යෝ බං..උන්ට tech පැත්තෙන් කෙලවෙන නිසා තමා තඩි කෙබර ගහලා ඕකට sanctions දැම්මේ.tiktok ඵකටත් ගේම දෙන්න හැදුවා ඒත් බැරි වුනා..උන්ට ඕන හැමදාමත් ලෝකෙටම පොලිස්කාරයෝ වගේ ඉන්න..රටවල් දියුණු වෙන්න ඕන උන්ට ඕන සීමාවට විතරයි.ඊට වඩා අාවොත් ෆක් කරලා ෆුකේ අැරල දානවා.චීනෙට කරන ඔය දේවල්ම තමා කවදහරි ඉන්දියාවටත් කරන්නෙ..ඒක කවදහරි වෙනව කියල උන් දන්න නිසාම තමා BRICS ඵකටත් join වෙන්න අැත්තේ..ඒත් ළගදිම ඕකුන් අාසියාව පත්තු කරනවා..තායිවානෙටත් දැන් අායුධ දීගෙන දීගෙන යන්නේ හොඳකටනම් නෙමෙයි..කොහොමත් අැවිලෙන ගින්දරට පිඳුරු දාන්න දස්සයෝ නේ....
    This is.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Technology එක දැන් Develope කරන්නේ China එක තාම තේරුම් ගත්තේ නැහැ අන්කල් සෑම්
    China වලට සම්බාධක දාන්න දාන්න උන් තනිවම Develop වෙනවා ඇමරිකාවට එන Business නැති වෙනවා
    චිචීද කිව්වෙ?
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    king solomon

    Well-known member
  • Dec 23, 2008
    3,760
    5,795
    113
    ඉ වි මැශින් එකක් බැලැක් මාර්කට් අරන් රිවර්ස් ඉන්ජිනියර් කරන්න ඇති,, වෙන බම්බුවක් නෑ,,, එම නැත්නම් හොරෙන් ටායිවානෙට කියලා හදවගන්න ඇති, තායිවානෙට ගහනවා කිය කිය මුන් කරන්න ඇත්තෙ ඔක, බය කර්ලා චිප් හදනවන එක,

    අනික් කාරනෙ ලන්කාවෙ හුදි ජනයාට දැන් හුවාවි තියා මයික්‍රොරොමැක්ස් එකක්වත් ගන්න සල්ලි තියෙද කියන එක!
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    AlphaVille

    Well-known member
  • Sep 26, 2021
    2,303
    3,469
    113
    Srilanka
    Trumpa sanctions danakotath unta thibba stock awurudu 2kata withra phone hadanna,
    habayi aluthen innovate karanna bari wenna thama sanctions damme,

    ekath un pass karala , thalnna thalnna thama yakade muwahath wenne,

    :love: :love: :love:

    mehema sanctions daanwa kiyanne loke issrahata yana eka nikan nwaththana hadanwa wage wadak,

    USA wunta one hama ekama uge atha yata thiyaganna.
    ekek hari udata enna hadanwa nam ekak deela uwa pallehata thallu karnwa :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    SLHodahitha

    Well-known member
  • Nov 8, 2017
    3,089
    2,979
    113
    ::0
    elakiri.com
    Technology එක දැන් Develope කරන්නේ China එක තාම තේරුම් ගත්තේ නැහැ අන්කල් සෑම්
    China වලට සම්බාධක දාන්න දාන්න උන් තනිවම Develop වෙනවා ඇමරිකාවට එන Business නැති වෙනවා
    Un hithan hitiye Taiwan wala chip factory eka US walata ginichchama okkoma wahala dala gedara yai kiyala. Gobba USA president...
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    Un hithan hitiye Taiwan wala chip factory eka US walata ginichchama okkoma wahala dala gedara yai kiyala. Gobba USA president...
    ඇමරිකාව දන්නේ නැහැ අද වෙන කොට ඇමරිකාව වැටිලා ඉන්න තත්ත්වේ බං
    උන් හිතාගෙන ඉන්නේ 1940 ගණන් වල කාලේ වගේ Technology එක උන්ගේ අතේ තියෙන්නේ කියලා

    ඒ කාලේ ඉවරයි කියලා උන්ට තවම තේරුම් ගන්න බැහැ
    දැනට ලොකුම වෙළඳ පොළ ඇමරිකාව උනාට චිනේ කියන්නේ ලෝකේ දෙවැනි ආර්ථිකය
    ඇමරිකාව අල්ලාගෙන ඉන්නේ ඩොලර් එක නිසා ඩොලර් එක නැති දවසට හිගමනේට වැටෙනවා ශුවර් 🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    අපේ අම්මගෙ ගූ කන ගමන්ද හිටියෙ. වරෙං මගේ ගූ ටිකකුත් දෙන්නං :lol:
    උබල ගේ පවුල තුන් වේලටම ගු කැවට අනිත් එවුන් එහෙම නැහැ යකෝ
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    උබල ගේ පවුල තුන් වේලටම ගු කැවට අනිත් එවුන් එහෙම නැහැ යකෝ
    උඹයි අම්මයි තුන් වේලට මයිනගෙයි පොනිල්ගෙයි ගූ නේද මාරුවෙන් මාරුවට කන්නෙ :confused:
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    උඹයි අම්මයි තුන් වේලට මයිනගෙයි පොනිල්ගෙයි ගූ නේද මාරුවෙන් මාරුවට කන්නෙ :confused:
    උඹේ අම්මා ලා එහෙමද කෑම හොයා ගන්නේ 🤣
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    උඹේ අම්මා ලා එහෙමද කෑම හොයා ගන්නේ 🤣
    උඹෙ අම්ම පොන්නයෝ.. 🤣රෙද්ද උස්සලා කෑම හොයාගන්නෙ. ඉපදෙන උන් යවනවා ගූ කන්න 🤣
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    උඹෙ අම්ම පොන්නයෝ.. 🤣රෙද්ද උස්සලා කෑම හොයාගන්නෙ. ඉපදෙන උන් යවනවා ගූ කන්න 🤣
    උඹේ අම්මා රෙද්ද උස්සලා කෑම හොයා ගත්තට අනිත් එවුන් එහෙම නැහැ පොන්නයෝ🤣
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    උඹේ අම්මා රෙද්ද උස්සලා කෑම හොයා ගත්තට අනිත් එවුන් එහෙම නැහැ පොන්නයෝ🤣
    අපිටනං උඹට වගේ කොහෙදෝ හිටපු පල් හොරෙක්ට අප්පච්චි කියන්ඩ උනේ නෑ 🤣