මෙයත් නළුවෙක් නේද?අනිවත්ත කියද්දී මතක් වුනේ.
උදයන්තිගේ බත් කන වීඩියෝ එක ලීක් කරපු මූත් මැරුණේ ඔය කිට්ටුව.
මොකක් හරි පිල්ස් වගයක් ඕවඩොස් වෙලා.
![]()

මෙයත් නළුවෙක් නේද?අනිවත්ත කියද්දී මතක් වුනේ.
උදයන්තිගේ බත් කන වීඩියෝ එක ලීක් කරපු මූත් මැරුණේ ඔය කිට්ටුව.
මොකක් හරි පිල්ස් වගයක් ඕවඩොස් වෙලා.
![]()

Leak kara eka nam dannwa bn...
Mu pills gahala methana male kiyala danne ada ban![]()
Depression hadila suicide karagatta wage news ekak giya matakai
මෙයත් නළුවෙක් නේද?![]()
langin yanakota dakala tiyenawa mun openly boards ehema paaratama gahala tiyenawa rooms and spa services denawa kyala
danan hitiye na mekath pot ekak kyala but thread eka dakiddima hituna mekada danne na kyala aniwatte nisa.අනිවත්ත කියද්දී මතක් වුනේ.
උදයන්තිගේ බත් කන වීඩියෝ එක ලීක් කරපු මූත් මැරුණේ ඔය කිට්ටුව.
මොකක් හරි පිල්ස් වගයක් ඕවඩොස් වෙලා.
![]()
අනිවත්තම බඩු පොට් එකක් වගේ තමා![]()
අනිවත්ත ලස්සන පැත්තකි. මගේ එක්ස් හිටියෙ එහෙ කඳු වැඩියි අපහසු උනා.
අනිවත්ත කියද්දී මතක් වුනේ.
උදයන්තිගේ බත් කන වීඩියෝ එක ලීක් කරපු මූත් මැරුණේ ඔය කිට්ටුව.
මොකක් හරි පිල්ස් වගයක් ඕවඩොස් වෙලා.
පක තමයි,,, මේ කියපු එකෙන් තෝ කියන එවා සත පහකට විශ්වාස කරන්ඩ බැ ,, කෝපි කඩෙ අබිලි0අනිවත්ත කියද්දී මතක් වුනේ.
උදයන්තිගේ බත් කන වීඩියෝ එක ලීක් කරපු මූත් මැරුණේ ඔය කිට්ටුව.
මොකක් හරි පිල්ස් වගයක් ඕවඩොස් වෙලා.
![]()
යකෝ ඕකා මැරුණ දවස්වල මේකේ ත්රෙඩ් පවා ගියා.පක තමයි,,, මේ කියපු එකෙන් තෝ කියන එවා සත පහකට විශ්වාස කරන්ඩ බැ ,, කෝපි කඩෙ අබිලි0
ape skole aiya kenek,, niwan suwa labewa
මතකද මෙයාව.. පව් කියලත් හිතෙනවා.. ලීක් කරපු කොල්ලත් මලා...කර්මය පළිසන් දෙනවා..
View attachment 161851
මැරුණ කෙනෙකුට මෙහෙම කියනවා කියලා හිතන්න එපා,
මෙයා නේද අර උදයන්ති බත් කන සීන් එක රෙකෝඩ් කරපු කොල්ලා,
මම අහලා තියෙන්නේ එහෙමයි,
එහෙම නෙමෙයි නම් දහස් වාරයක් සමාවෙන්න,
නිවස් සුව ලැබේවා!
Sure එකටම NPP ගෑනියෙක් වෙන්න ඇති..