ජනවාරි 28න් පස්සේ ෆෝන් ගන්න බැරිද😳

Banda_23

Well-known member
  • Nov 14, 2021
    251
    294
    63
    Kandy
    මචං මම බැලුවේ phone එකක් ගන්න. Call කරද්දී කියලා තියෙන්නේ TRCSL register කරපු නැති ෆෝන් වල ගණන්. ගන්න giyhama තමා කියන්නේ sir මේවා register කරපු නැති ඒව. Register කරපු ඒව 30k විතර වැඩි කියලා. TRCSL එකට call කරහම කියනවා gazette එක ආපු ගමන් phone එකට දාන sim එක වැඩ කරන්නේ නැතුව යනවා කියලා. මං කිව්වා personally register කරන්නත් බැලූ ලංකාවේ shop එකෙන් ගත්ත එකක්. Shop එකම register කරන්න ඕනෙලු
    මොකද්ද සිංහල්ලු කරන්නේ
     

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    පුදුම මාෆියාවක් බන් ලංකාවේ තියෙන්නේ
    රෙජිස්ටර් කරපු ෆෝන් එකක් ගන්න ගානෙන් ෆෝන් දෙකක් ගන්න පුළුවන් :no:
    කඩෙන්ම ෆෝන් එක රෙජිස්ටර් කරන්න ඕන කියන්නේ මොන විහිලුවක්ද
     
    • Like
    Reactions: CohenLenstra

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    ටැක්ස් ගෙවලා හරියට ගනිං
    සමෘද්ධිය ගෙවන්න තියනවා 😄