ජපානයේ මළවුන්ගේ වනාන්තරය|Suicide Forest in Japan | Aoikigahara |Hithumathe JAPAN travel(青木ヶ原)

Tricle_Buwa

Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,911
    18,780
    113
    :no: :no:

    anith eka unge culture eka hatiyata individual idea danna baa

    okkoma karana magula karanna ona. ithin office time iwara unath mun yanne na, thawa wada karanawaa :baffled::baffled:
    හපොයි ජීවිත.. උන්ගෙ ලමයිනුත් නෑ කියනව නේද දැං... ෆෝන් සෙක්ස් වලටලු බර
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    acryan

    Well-known member
  • Oct 11, 2012
    9,689
    9,348
    113
    හපොයි ජීවිත.. උන්ගෙ ලමයිනුත් නෑ කියනව නේද දැං... ෆෝන් සෙක්ස් වලටලු බර
    Unge oya culture eka nisa Populations eka godak un married na, eka nisa population eka shrink wenawa. Un oya yana widiyata giyoth unta eliyen genna wenawa rata duwanna

    Godak un work ma thama, samahara un kellke ekka wath indala na 30+ welath.

    Government ekan Date karanna kiyala programs karanawa ekka bung :baffled: :baffled:

     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,911
    18,780
    113
    Unge oya culture eka nisa Populations eka godak un married na, eka nisa population eka shrink wenawa. Un oya yana widiyata giyoth unta eliyen genna wenawa rata duwanna

    Godak un work ma thama, samahara un kellke ekka wath indala na 30+ welath.

    Government ekan Date karanna kiyala programs karanawa ekka bung :baffled: :baffled:


    ජීවිතනෙ ඉතිං නේද
     
    • Sad
    Reactions: NRTG and acryan