උන් තාම දෙවෙනි ලෝක යුද්දෙන් ගොඩ ඇවිත් නෑJapanese salary man la marenne othana neda ?
thama toxic culture eka thiyanawada bung Japan working environment ekadi
appah. thama issara wageda ? pissu hadenawa bung ehama wada karaddi namඋන් තාම දෙවෙනි ලෝක යුද්දෙන් ගොඩ ඇවිත් නෑ
වැඩක් නෑ කතා කරල.. මේහෙන් එහෙය යන අපේ උනුත්.. පැය 2යි 3යි නිදිappah. thama issara wageda ? pissu hadenawa bung ehama wada karaddi nam
වැඩක් නෑ කතා කරල.. මේහෙන් එහෙය යන අපේ උනුත්.. පැය 2යි 3යි නිදි



හපොයි ජීවිත.. උන්ගෙ ලමයිනුත් නෑ කියනව නේද දැං... ෆෝන් සෙක්ස් වලටලු බර![]()
anith eka unge culture eka hatiyata individual idea danna baa
okkoma karana magula karanna ona. ithin office time iwara unath mun yanne na, thawa wada karanawaa![]()
Unge oya culture eka nisa Populations eka godak un married na, eka nisa population eka shrink wenawa. Un oya yana widiyata giyoth unta eliyen genna wenawa rata duwannaහපොයි ජීවිත.. උන්ගෙ ලමයිනුත් නෑ කියනව නේද දැං... ෆෝන් සෙක්ස් වලටලු බර

Unge oya culture eka nisa Populations eka godak un married na, eka nisa population eka shrink wenawa. Un oya yana widiyata giyoth unta eliyen genna wenawa rata duwanna
Godak un work ma thama, samahara un kellke ekka wath indala na 30+ welath.
Government ekan Date karanna kiyala programs karanawa ekka bung![]()